Klopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar dit is pre-paid toch? geen abbo..
De mr is al een tijd onderweg terug uit Duitsland, wrs voor achten al thuisquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij ook alleen thuis? Meneer moet vanavond naar NL.
ook lekker! en leuk naar yoga.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, lekkere snack DEIk maak courgettekoekjes met feta en knoflookyoghurt - even een snelle hap. Vanavond lekker naar yoga
Ja:quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:10 schreef LieLie het volgende:
Bestaat er niet een soort hele handige overzichtelijke site om abonnementen en toestellen te vergelijken?
Oeh handig. Volgens die site moet ik tzt bij BEN zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja:
http://www.telecomvergeli(...)rAuaQCFcg1DgodTygNGw
of
http://www.mobiel.nl/
Ja dat moeten wij ook nog ff omzetten. Hebben nog ouderwets dure KPN lijn, maar wel Ziggo tv en zo.. dus beetje zonder eigenlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
Ik bel vast via de kabel. Zit bij mijn Ziggo-abonnement in. Met andere Ziggogebruikers is het gratis bellen.
Constant gebleven, eigenlijk. Het eten in China is baggervet vaak, en in NK zijn we helemaal volgeproptquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ook lekker! en leuk naar yoga.
hoe is t nou na de vakantie? nog aangekomen door de groenten dumplings en yakmelk?of ben je juist keurig op gewicht gebleven door t vele dingen doen?
oh netjes als je zolang weg geweest bent en uit je eigen ritmequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Constant gebleven, eigenlijk. Het eten in China is baggervet vaak, en in NK zijn we helemaal volgeproptdus eigenlijk viel het me wel mee!
Mooi zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Constant gebleven, eigenlijk. Het eten in China is baggervet vaak, en in NK zijn we helemaal volgeproptdus eigenlijk viel het me wel mee!
Voelde je je niet een beetje bezwaard daarover, wetende dat tijdens wat ze in NK de Zwarte Mars noemden er waarschijnlijk ca. 2 miljoen mensen verhongerd zijn en het gros van de bevolking nu nog haast aan het doodhongeren is?quote:
Ja, natuurlijk wel (ik vind dit een beetje een belerende opmerking, eigenlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Voelde je je niet een beetje bezwaard daarover, wetende dat tijdens wat ze in NK de Zwarte Mars noemden er waarschijnlijk ca. 2 miljoen mensen verhongerd zijn en het gros van de bevolking nu nog haast aan het doodhongeren is?
Ik krijg mijn bundel echt nooit leeg. Ik ben net zo gek op bellen als Steer (nou ja, bijna) en SMS ook slechts incidenteel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:20 schreef flying-dutchman het volgende:
hmmmz jullie met jullie lage bundels
elke maand bel ik mijn bundel van 300minuten wel leeg, ook meestal nog een uurtje of 2-3 op de werk telefoon en ben bezig met een vaste lijn zodat ik niet mijzelf hoef te rantsoeneren eind van de maand als ik zie dat ik nog maar paar bel minuten overheb. Bellen buiten de bundel is wel duur (25cpm). Dus als ik thuis ben is vaste lijn voornamelijk voor vaste nummers (iets van 3cpm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |