riannequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef eleusis het volgende:
Het is weer hollandse avond!
[ afbeelding ]
Geweldige line upquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als Reinhard Hack aanwezig is ga ik zeker heen.
[ afbeelding ]
Heerlijke man.
clips van Rianne ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet mijn wolvenshirt nog strijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:54 schreef Zwappel het volgende:
Zullen we met heel onz naar de Hollandse Avond gaan?
Dat kan onderweg ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moet mijn wolvenshirt nog strijken.
ONZquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:54 schreef Zwappel het volgende:
Zullen we met heel onz naar de Hollandse Avond gaan?
Voor de echte artiesten moet je toch echt boven de rivieren zijn. Vooral Almelo en plekken in Groningen als Veendam en Wildervank waar geen normaal mens nog durft te komen zijn broeinesten van talent.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:32 schreef tho_Omas het volgende:
Beter komt Petro een keer onder de rivieren, ipv. altijd maar in zijn comfortzone te blijven.
Maar hij word onder de rivieren weggepest door Djangoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:32 schreef tho_Omas het volgende:
Beter komt Petro een keer onder de rivieren, ipv. altijd maar in zijn comfortzone te blijven.
Maar Django is dan ook de bijna de baas onder de dikke mensen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Maar hij word onder de rivieren weggepest door Django![]()
[ afbeelding ]
Precies, die arrogantie dat het allemaal in Volendam gebeurt:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voor de echte artiesten moet je toch echt boven de rivieren zijn. Vooral Almelo en plekken in Groningen als Veendam en Wildervank waar geen normaal mens nog durft te komen zijn broeinesten van talent.
Zanger Bob heeft ook op dat gebied de toekomst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maar Django is dan ook de bijna de baas onder de dikke mensen.
Hij heeft alleen nog Peter Beense boven zich
Volendam is ook boven de rivieren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Precies, die arrogantie dat het allemaal in Volendam gebeurt:
Doet me sterk denken aan Sugar Lee Hooper toch wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maar Django is dan ook de bijna de baas onder de dikke mensen.
Hij heeft alleen nog Peter Beense boven zich
Shit jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Volendam is ook boven de rivieren.
Dat is zijn beoogde opvolger idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zanger Bob heeft ook op dat gebied de toekomst.
Volgens mij is deze al een keer door Thoomas geplaatst , kijk maar de reacties eronderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef Zwappel het volgende:
Ik heb volgens mij nog een verborgen talent gevonden
Dat is MeissieMeissie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef Zwappel het volgende:
omg, ze doet me denken aan Erwinaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef Zwappel het volgende:
Ze doet me eerder denken aan Seaworldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omg, ze doet me denken aan Erwina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |