Rinusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
3j's naar songfestival 2011
Dat moet natuurlijk Rinus zijn...
Dit wordt nu weer gejat door niet te noemen sites die geen bronvermelding gebruiken.quote:
Misschien komen die nu wel, nu DWDD de zilveren dame heeft ontdekt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:50 schreef Enchanter het volgende:
Ze hadden beter dat stuk kunnen laten zien , dat ze ruzie kreeg met die cameraman , die is echt goud.
Of dat interview met Petro , mennetsjement van Jansje
quote:Ik ben Annette Kapoen en ben gehandicapt geboren en ik ben ook tweeling broer. Ik ben slechts horen, spastisch en ik zit in een rolstoel. Ik kan alleen maar msn en via mail en geen telefoon, omdat ik moeilijk verstaanbaar. Ik vond het leuk om te luisteren. Ik vind het leuk op msn die Dj om te praten en plaatje aanvragen. Nou ik ben fan van Frans Bauer. Ik zit ook op eigen website http://annettekapoen.punt.nl en http://annettekapoen.hyves.nl Je kunt na lezen en leuke krabbel neer zetten.
Groetjes van Annette
Ik kan dat niet zien omdat ik niet bevriend ben met Jansje. Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
http://heartandsoul4you.h(...)id=347UDGRABNK00G4CC
Na het akkefietje met Petro en de 'Kjell-gate'... nog méér ellende in muziekland...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zien omdat ik niet bevriend ben met Jansje. Wat is er aan de hand?
Van buiten lijkt de muziekwereld zo mooi, maar ondertussen gebeuren er allemaal dingen waar je niets van af weet als gewone burger.quote:Hallo Allemaal
Gisteravond heb ik het Duo Jan en Kristina vriendelijk verzocht om bij hun liedjes op hun hyves mijn naam als tekstschrijfster te vermelden.
Zo niet ,ze te verwijderen van hun hyves
Tenminste bij de nummers,
" Hou me vast "
" Ik voel me niet zo alleen "
" Ik wil met je praten" ( ook te zien in hun Gadgets )
Nu beweert Kristina dat het nummer " Ik wil met je praten" niet door mij ,maar door haar zelf is geschreven.
Ik heb nogmaals goed naar de tekst geluisterd, en mijn geschreven nummers, die ik allemaal op de Pc en in de map heb staan, doorgespit, en Ja Hoor!! het is door mij geschreven, alleen hebben ze hier en daar in de tekst een paar woorden veranderd.
Maar dat wil nog niet zeggen dat zij het nummer dan zelf geschreven heeft lijkt mij?.
Ik heb een mail van ze terug gehad, waarop ze vermelden de nummers niet te verwijderen of er mijn naam bij te zetten.
Dus ben ik genoodzaakt om zelf stappen tegen ze te ondernemen.
Dat heb ik bij deze gedaan, heb er melding van gemaakt bij Hyves, en ze vriendelijk verzocht contact met Jan en Kristina op te nemen.
Helaas komt dit probleem steeds vaker voor, dat een aantal artiesten het de normaalste zaak van de wereld vinden, om zonder toestemming andermans werk zomaar zonder toestemming te gebruiken.
Ik pas daarvoor! en om mezelf als tekstschrijfster te beschermen en me te beroepen op de auteursrechten, zal ik genoodzaakt zijn om tegen dit soort actie,s gerechtelijke stappen te ondernemen.
Al mijn teksten staan geregistreerd, en in een dichte enveloppe aan mijzelf aangetekend verstuurd.
Pas nadat ik het nummer verkocht of kado gedaan heb, dan mogen de artiesten doen met het nummer wat ze willen, mits ze mijn naam vermelden op wat voor site , cd of dvd dan ook.
Dat zijn mijn voorwaarden, en dat was altijd al zo!!
Want zo maak je bekendheid aan je nummers, en schrijf je ze niet voor niets!!
Met vriendelijke groet Jansje Naberman
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zien omdat ik niet bevriend ben met Jansje. Wat is er aan de hand?
Als Reinhard Hack aanwezig is ga ik zeker heen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef eleusis het volgende:
Het is weer hollandse avond!
[ afbeelding ]
riannequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige line upquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als Reinhard Hack aanwezig is ga ik zeker heen.
[ afbeelding ]
Heerlijke man.
clips van Rianne ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet mijn wolvenshirt nog strijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:54 schreef Zwappel het volgende:
Zullen we met heel onz naar de Hollandse Avond gaan?
Dat kan onderweg ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moet mijn wolvenshirt nog strijken.
ONZquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:54 schreef Zwappel het volgende:
Zullen we met heel onz naar de Hollandse Avond gaan?
Voor de echte artiesten moet je toch echt boven de rivieren zijn. Vooral Almelo en plekken in Groningen als Veendam en Wildervank waar geen normaal mens nog durft te komen zijn broeinesten van talent.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:32 schreef tho_Omas het volgende:
Beter komt Petro een keer onder de rivieren, ipv. altijd maar in zijn comfortzone te blijven.
Maar hij word onder de rivieren weggepest door Djangoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:32 schreef tho_Omas het volgende:
Beter komt Petro een keer onder de rivieren, ipv. altijd maar in zijn comfortzone te blijven.
Maar Django is dan ook de bijna de baas onder de dikke mensen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Maar hij word onder de rivieren weggepest door Django![]()
[ afbeelding ]
Precies, die arrogantie dat het allemaal in Volendam gebeurt:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voor de echte artiesten moet je toch echt boven de rivieren zijn. Vooral Almelo en plekken in Groningen als Veendam en Wildervank waar geen normaal mens nog durft te komen zijn broeinesten van talent.
Zanger Bob heeft ook op dat gebied de toekomst.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maar Django is dan ook de bijna de baas onder de dikke mensen.
Hij heeft alleen nog Peter Beense boven zich
Volendam is ook boven de rivieren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Precies, die arrogantie dat het allemaal in Volendam gebeurt:
Doet me sterk denken aan Sugar Lee Hooper toch wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maar Django is dan ook de bijna de baas onder de dikke mensen.
Hij heeft alleen nog Peter Beense boven zich
Shit jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Volendam is ook boven de rivieren.
Dat is zijn beoogde opvolger idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zanger Bob heeft ook op dat gebied de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |