quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:39 schreef WeinigVeelPetro het volgende:
René Krol is toch wel een beetje the dark horse van de Nederlandse muziek, terwijl er toch echt een groot artiest in hem schuilt. Hopelijk gaat hij de mensen van Gabry Arjaans entertainment niet achterna.
Maar Petro is toch echt de keizer van de Almelose muziek. Eigenlijk is Almelo te klein voor 2 van zulke topartiesten, dus misschien moet René maar naar Raalte verhuizen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef MeissieMeissie het volgende:
Én René is ook een Almeloër... net als Petro...![]()
[..]
quote:Hallo ik ben de Boemerang Studio 1 met Leo u Chippendeale of de banane man en natuurlijk Piraten Mamma de Followmwe of Aaltje wie weet word Mamma Studio 4 of ander .
DJ Moonlight Gerwin en Lady Trudy kwamen over van Delfzijlquote:hallo mijn naam is dj herman en ben studio 2 de jungleboy.
en de groetjes van DJ HERMAN DE JUNGLEBOY.
Godver, die foto van De Silverlady in haar jonge dagen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef tho_Omas het volgende:
Radio Boemerang heeft goed gescoord in al het transfergeweld van de afgelopen zomer.
Ik noem een
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
DJ Moonlight Gerwin en Lady Trudy kwamen over van Delfzijl
[ afbeelding ]
En als laatste Maik de zwarte komeet!
[ afbeelding ]
En als verrassing voor jullie een banner van een jonge zilverlady!
[ afbeelding ]
Op de laatste clip van Petro gaf Jansje een positieve reactie, dus ik denk niet dat er heel veel aan de hand is tussen hun.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:13 schreef tho_Omas het volgende:
Deze video van de zus van Marijke heeft de eer een reactie te hebben gekregen van Jansje, de manager van Petro. De verwijderde reactie: ""Jammer dat er zoveel aan mijn tekst gesleuteld is.
Gr Jansje" . Hoe gaat de achterhoekse school hiermee om? Is er iets voorgevallen tussen de Zilverlady en Jansje? En waarom is Petro niet meer onder het manatjément van Jansje?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef WeinigVeelPetro het volgende:
[..]
Maar Petro is toch echt de keizer van de Almelose muziek. Eigenlijk is Almelo te klein voor 2 van zulke topartiesten, dus misschien moet René maar naar Raalte verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |