Uiteraard ga ik stemmen, met mijn honderden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
Even een update m.b.t. déze beste man:
Ik heb de video op 2 dvd's gebrand en die gaan morgen op de post naar TV Oranje en Sterren.nl...
Als 't zo ver is; stemmen jullie dan allemaal even mee ?
(Mág ik zo'n "stem"-link hier dan plaatsen ? Of wordt ik 'r dan afgeknikkerd ?)
Anyways...
Als 't mág, dan allemaal even meedoen !
De video is natuurlijk een een beetje MIJN "kindje"...
![]()
Ik hou jullie op de hoogte !![]()
![]()
Annet
Het zou wel fantastisch zijn als Petro zelf een Fok!-account maakt om iedereen hier op te roepen om op hem te gaan stemmen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef MeissieMeissie het volgende:
Hey ! Thát's the spirit !Hoe noemen we de volgende topic dan ?
"FOK!kers voor Petro !"![]()
Doen wij een benefiet-topic !
Hahaha...
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef DeSilverladyfan het volgende:
[..]
Het zou wel fantastisch zijn als Petro zelf een Fok!-account maakt om iedereen hier op te roepen om op hem te gaan stemmen.
Daar gaat mijn biologische ginseng kruidentheequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg een zaadlozing van die pisvlek
quote:
Wat zingt hij nu dan?quote:
Als je zijn muziek maar vaak genoeg draait, gaat je vriendin vanzelf van zanger Petro houden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
15 minuten hahaha. Mijn vriendin wordt gek hier in huis
quote:
quote:Kiddy, Kiddy, vraag me, Kiddy, Kiddy, vraag me
Kiddy, zeg niet no-no-no
Kiddy, Kiddy, eenmaal, Kiddy, Kiddy, tweemaal
Kiddy, Kiddy, driemaal, gauw gauw gauw
Giddigiddigismi, giddigiddigismiquote:
Dat zingt hijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht altijd dat het iets zoals 'kiddy kiddy, kiss me, kiddy kiss me, kiddy zeg niet nou nou nou' was ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |