Met een Stef Ekkel fanquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef remlof het volgende:
Zullen we RLS omdopen naar CMP - het campingzenderforum?
RLS series zijn dan ook niet doorgaans te zien op de publieke omroepen dus nu niet gaan miepenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef remlof het volgende:
Zullen we RLS omdopen naar CMP - het campingzenderforum?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met een Stef Ekkel fan. Wie? Van de woonboot
heb je Penoza gister nog gezien Liesje, knap acteerwerk ben helemaal fan van de serie, goed verhaal en elke week wordt het spannenderquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Fok is mijn persoonlijke tvgids.
Penoza.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je Penoza gister nog gezien Liesje, knap acteerwerk ben helemaal fan van de serie, goed verhaal en elke week wordt het spannender
Hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
RLS series zijn dan ook niet doorgaans te zien op de publieke omroepen dus nu niet gaan miepen
Hey Heksie, waarom is je fobo nog steeds dicht?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal goed, en dan zijn wij campinggangers
of kampers mag ook
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Heksie, waarom is je fobo nog steeds dicht?
Je hoeft er niet na te kijken....Wij doen dat wel...omdat...ontspanning...niks mis mee. het hoeft niet heel de dag hoogdravend te zijnquote:
Precies, inmiddels m'n 10min moskovic wel weer gehad. En ja, typo, maar geen zin om op te zoeken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hoeft er niet na te kijken....Wij doen dat wel...omdat...ontspanning...niks mis mee. het hoeft niet heel de dag hoogdravend te zijn
Penoza, ik ben afgehaakt. Had het de afgelopen weken gewoon te druk om dingen echt te volgen, en voor mijn doen volg ik nu al veel. Alleen heb ik het idee dat alles tegelijkertijd uitgezonden wordt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je Penoza gister nog gezien Liesje, knap acteerwerk ben helemaal fan van de serie, goed verhaal en elke week wordt het spannender
Die heb ik voor het grote deel vanochtend/middag gevolgd...maar toen ging ik heel gezellig met mn moeder ff boodschappen doen...Die moest ook vogelvoer hebben voor die vogels buitenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, inmiddels m'n 10min moskovic wel weer gehad. En ja, typo, maar geen zin om op te zoeken.
als je toch de tijd vind moet je het toch weer oppakken, echt is spannend en hard.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Penoza, ik ben afgehaakt. Had het de afgelopen weken gewoon te druk om dingen echt te volgen, en voor mijn doen volg ik nu al veel. Alleen heb ik het idee dat alles tegelijkertijd uitgezonden wordt.
Iemand gister toevallig grenzeloos verliefd gezien? Ik heb mij ziek gelachen, wat een snob.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef remlof het volgende:
Zullen we RLS omdopen naar CMP - het campingforum?
nee maar dus wel een aanrader als ik jou zo hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand gister toevallig grenzeloos verliefd gezien? Ik heb mij ziek gelachen, wat een snob.
Ja, maar je hebt het nog niet ontdekt. En toch heb je in het mijne gereageerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik een fobo, en wat is een fobo
Naja het is weer eens wat andersquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee maar dus wel een aanrader als ik jou zo hoor
huh ik zie anonieme Fokkers die bij me gluren hahaha oh heb ik wel eens in jou fobo gezeten dan haha ik lig gestrekt hier kan me dat niet herrinerenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het nog niet ontdekt. En toch heb je in het mijne gereageerd
Kan ik daar niks terugzeggen
Ja sorry, ik zag net je post daar pas. [ afbeelding ]
1 - 10 spreekt meer aan. Een 8 klinkt beter dan een 4quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de ouderavond ben ik nu in alle haast een DVD aan het branden, voor het eerst in mijn leven, of eigenlijk wacht ik tot ik kan branden en ondertussen wil ik even een vragenlijst maken die de ouders na afloop moeten invullen, evaluatie.
Maar ik twijfel wat handig is, 1-5 waarbij 1 erg slecht, 5 erg goed,
of cijfers laten geven tussen 1-10.
Wat zouden jullie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |