The toxic twinsquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Lie lie lie?
Hij heeft een Aerosmith feel en ik was altijd dol op die clips want dat waren net filmpjes. Deze heeft dat ook en nu is het liefde. Jij had het laatst over een clip van Aerosmith dus zodoende...
Lie lie lie ja!

quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
-Yolan, Yolan! Ik kan niet pinnen!
-Gebruik dan een trapje, Wes.

Maar ik vind het mooi hoor....Ik vind de titel gewoon leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Lie lie lie?
Hij heeft een Aerosmith feel en ik was altijd dol op die clips want dat waren net filmpjes. Deze heeft dat ook en nu is het liefde. Jij had het laatst over een clip van Aerosmith dus zodoende...
Lie lie lie ja!

ghehehequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:

quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:

Nee zojuist, in Cc's und meines topic, mét plaatjes!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:06 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe was het eigenlijk in de States? of heb je dat al ergens gepost?
We hebben flexplekken. Maar in de praktijk is het dan wel handig als je een beetje bij elkaar kruipt. Mensen willen eigenlijk geen flexplek, althans de meesten niet. Dus die gaan dan toch op subtiele wijze proberen om een eigen plek te creëeren. Foto's van de kinderen op het bureau en zo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef Marrije het volgende:
ah dat is dan weer nieuw volgens mij, maar dat scheelt een hoop, geen voorstelrondje en dat soort ongein. Blijf je op dezelfde werkplek? Of moet je weer een nieuwe printer installeren en dat soort dingen

Die vallen heel vaak om, zo gek is dat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zojuist, in Cc's und meines topic, mét plaatjes!
[..]
We hebben flexplekken. Maar in de praktijk is het dan wel handig als je een beetje bij elkaar kruipt. Mensen willen eigenlijk geen flexplek, althans de meesten niet. Dus die gaan dan toch op subtiele wijze proberen om een eigen plek te creëeren. Foto's van de kinderen op het bureau en zo.

Zou ik dan een flexboekenkast hebben? Mijn foto's die niet in een lijstje zitten liggen steevast elke ochtend op zn kopquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die vallen heel vaak om, zo gek is dat.

Een flexwind.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zou ik dan een flexboekenkast hebben? Mijn foto's die niet in een lijstje zitten liggen steevast elke ochtend op zn kop

quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die vallen heel vaak om, zo gek is dat.

Geeft niks, ik blijf stug probieren. Ooit moet het lukken. Remlof kan z'n nieten natmaken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef CarOnline het volgende:
Jaaa sorry voor het weer niet openen van een topic

de kast staat met de voorkant niet riching een raam of andere opening waar tocht vandaan komt....Nee nee mn boekenkast is gewoon niet flexibelquote:

Het openen van de deur zorgt voor net genoeg luchtverplaatsing.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
de kast staat met de voorkant niet riching een raam of andere opening waar tocht vandaan komt....Nee nee mn boekenkast is gewoon niet flexibel

Oehoe scary shit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:23 schreef Laysa het volgende:
Zou ik dan een flexboekenkast hebben? Mijn foto's die niet in een lijstje zitten liggen steevast elke ochtend op zn kop

Die staat echt te ver weg daarvoor...bovendien zou het dan ook overdag moeten gebeuren want dan gaat de deur duizend maal open...Kutkastquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het openen van de deur zorgt voor net genoeg luchtverplaatsing.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |