Wist ik niet, da's een waardevollequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
F5 does the trick, bijna overal waar je reclame voor filmpjes hebt. Dan is het cookie al gezet.

Die vind ik wel mooier dan die van Palmerquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mja wat zal ik zeggen, gewoon gepikt en zit een drum in verwerkt, nee dit is pas soul hoor maar het verschil, en ach marvin was 1 en al soul, luister maar het begin al, begint gelijk goed

Maar ik ging ook naar the Last Airbender hoog.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:50 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja, ik wil overal wel naar toe. Behalve Antartica

The last Aibender, eergisteren gezien, vond er niet veel aanquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik ging ook naar the Last Airbender hoog.

Hahaha!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik ging ook naar the Last Airbender hoog.

Zou jij die oom geven?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:27 schreef Jian het volgende:
The last Aibender, eergisteren gezien, vond er niet veel aan

Wij ook niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
The last Aibender, eergisteren gezien, vond er niet veel aan

denk het niet Marvin was toch 1 van de grootste zangers bij Motown, en hij heeft echt heel veel hits gehad, maar wat is een hit?? hij heeft ontzettend mooie nummers waar ik nog altijd kippenvel van krijg, ken me niet herrineren wanneer ik *Fan* werd van marvin, volgens mij in de wieg al, draai hem al mijn hele leven. (bijna elke dagquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:19 schreef Jian het volgende:
Is het niet een beetje zo dat Marvin Gaye ook zijn status verdiend heeft aan de manier waarop hij gestorven is ?
Ik bedoel iki vind een nummers als Whats going on en I heard it through the grapevine ook best goed. Maar wat ik bedoel is was hij zo uitzonderlijk???? Hij heeft geloof ik 4 of 5 redelijke hits gehad in de top 40, geen nummer 1. In de top 1000 door de jaren heen zitten zijn nummers richting plaats 300, 400 etc.
M.a.w. Hoe groot was/is ie ?
 )
 ) 

Maar dat is niet heel bijzonder ofzo. Ik ben een emotioneel mens. Kindje van God, gevoelsmensen jwz.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:28 schreef CarOnline het volgende:
Wij ook niet.
Of, nou ja, ik niet. Noek was tot tranen toe geroerd.

Dat is ook! Dat is ook!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat is niet heel bijzonder ofzo. Ik ben een emotioneel mens. Kindje van God, gevoelsmensen jwz.
Team Natas!

In ons hoofd komen we overal, Caro! Overal! Kom, we gaan denken dat we morgen naar Congo gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is ook! Dat is ook!
Ik vind Antartica een beetje uit de richting.
Ik wil naar iets warms zonder bikini.
Zoiets.
En vandaag is ook t Oktoberfest afgelopen.
Zouden we daar niet dit jaar naar toe?

Oh ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:35 schreef Noek het volgende:
[..]
In ons hoofd komen we overal, Caro! Overal! Kom, we gaan denken dat we morgen naar Congo gaan.
Congo klinkt zo gezellig met een bongo. Gelijk sfeer!

Dat bedoel ik, een legende door zijn leven of beter gezegd niet leven, maar was het werkelijk een hele grote ? Ik zou m niet vergelijken met M. Jackson of Elvis.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het niet Marvin was toch 1 van de grootste zangers bij Motown, en hij heeft echt heel veel hits gehad, maar wat is een hit?? hij heeft ontzettend mooie nummers waar ik nog altijd kippenvel van krijg, ken me niet herrineren wanneer ik *Fan* werd van marvin, volgens mij in de wieg al, draai hem al mijn hele leven. (bijna elke dag)
hij heeft ook mooie nummers gemaakt met Tammi Terrell en 1 album samen met Diana Ross( helemaal grijs gedraaid.)
hij is echt een tijd van het padje afgeweest, gevlucht uit Amerika omdat zijn exvrouw hem helemaal kaal plukte aan de cocaine en andere pretmiddelen, heeft een tijdje in brugge gewoond in Belgie.
ja helaas hij ging weer naar huis, daar aangekomen flinke ruzie met zijn ouwe heer, die trok een pistool en dat was het leven van marvin, tragies geeindigt daarom denk ik dat het ook een legende is geworden.
( net als MJackson, James dean en Elvis en zo hebben we er nog wel een paar)

quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik wacht nog even!
Ik kan bijna het nieuwe topic maken!
Ik claim hem vast, oké? Zijn we daar ook weer vanaf!

Jajaja ik had het ineens in de gatenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef Laysa het volgende:
ga je weer weg als we bijna een nwe moeten openen

gelukkig want anders wordt er weer een SC dicht gepatstquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jajaja ik had het ineens in de gaten

En dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef Laysa het volgende:
Nog 10 minuten Lies, Piet, Heks en anderen belangstellenden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |