quote:Om hoe laat was dat? Anders moet ik alle tweets doorlezen.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Twitteraccount van kerel in kwestie is dus nu weg. Te raar. Je kunt er nog wel bij femke over lezen: http://twitter.com/FemkeHalsema
quote:Als je de twitterpagina van Femke hebt dan gaat het om de 4e en 6e tweetOp vrijdag 22 oktober 2010 16:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Om hoe laat was dat? Anders moet ik alle tweets doorlezen.
quote:Ok thanx.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je de twitterpagina van Femke hebt dan gaat het om de 4e en 6e tweet
quote:Ik weet het niet, ik heb nog niet veel gemerkt ervan... Ik zal morgen wel even sbs6 melden dan ik een BN-er ben. Dat wordt ik natuurlijk daar met een eigen programma neer gezetOp vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
mctwigt, wat vind jij trouwens van je huidige BN'er status?
quote:Misschien dat je wel wordt opgepakt en dan in een burka bij P&W gaat zitten.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:24 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb nog niet veel gemerkt ervan... Ik zal morgen wel even sbs6 melden dan ik een BN-er ben. Dat wordt ik natuurlijk daar met een eigen programma neer gezeten kom ik om elke scheet in shownieuws. Plus half tokkie nederland wordt mijn fan dan!
quote:Je bent pas de vierdeOp vrijdag 22 oktober 2010 10:43 schreef larzzzman het volgende:
Echt tof dat mensen uit partijen ook dit soort topics kunnen waarderen hehehe
Jonge PVV'er jaagt Halsema op stang
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:23 schreef RensWisse het volgende:
Ik vind 'm persoonlijk ook behoorlijk grof eigenlijk.Behoorlijk flauw om dat naar Femke te Twitteren.
En nu ik hier toch ben: En dan nu weer een nieuw avontuur van Ome Geert:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef alf89 het volgende:
Omdat ik verschrikkelijk heb kunnen lachen om jullie geweldige strips, vond ik dat ik het verplicht was om er ook 1 te maken:
[ link | afbeelding ]
quote:Maak er alsjeblieft meerOp vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef alf89 het volgende:
Omdat ik verschrikkelijk heb kunnen lachen om jullie geweldige strips, vond ik dat ik het verplicht was om er ook 1 te maken:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef alf89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |