Dat is waar, er zijn ook genoeg beschikbare (leuke!) mannen, maar toch is het al een aantal keren gebeurd dat ik iemand van een datingsite bleek te kennen, dus tsja, dan is Groningen toch kleiner dan je denktquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hou op zegLoop een willekeurige avond een kroeg in Groningen binnen en je hebt tig beschikbare (leuke!) mannen. Als het ergens makkelijk is om mannen (en vrouwen) te vinden is het daar wel.
En dan begin ik nog niet eens over de honderden activiteiten voor jongeren die er in die omgeving zijn, waar je mensen kan ontmoeten.
Oh, maar bij mij sta je al bekend als player hoor, met ál die msn adressen en telefoonnummers die je weet te veroverenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben altijd bang voor the six degrees of separation, en dat ik op een bepaald ogenblik bekend sta als player.
Daarom vind ik Paiq ook zo eng, het is zo klein, en vrouwen kletsen...
Haha ja, net iets meer dan 100.000 vrouwen pas. Sprak vanmiddag iemand die zei 'je bent toch niet net zoals Lamon he?'quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben altijd bang voor the six degrees of separation, en dat ik op een bepaald ogenblik bekend sta als player.
Daarom vind ik Paiq ook zo eng, het is zo klein, en vrouwen kletsen...
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Silenus het volgende:
Haha ja, net iets meer dan 100.000 vrouwen pas. Sprak vanmiddag iemand die zei 'je bent toch niet net zoals Lamon he?'
Dus ik me van de domme houden van 'wat, wie is dat?'. EN zij; jaaa, je kent Lamon toch wel! Die player! Hij had laatst met drie vrouwen tegelijk een gesprek!'
Dus ik nog van: 'haha nee zo ben ik niet! Ik ben geen Lamon-achtige don Juan'
Zij: 'ok, dan wil ik wel met je daten'.
Kwam ik daar effe goed weg zeg.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, net iets meer dan 100.000 vrouwen pas. Sprak vanmiddag iemand die zei 'je bent toch niet net zoals Lamon he?'
Dus ik me van de domme houden van 'wat, wie is dat?'. EN zij; jaaa, je kent Lamon toch wel! Die player! Hij had laatst met drie vrouwen tegelijk een gesprek!'
Dat was met die meid met wie je na 10 minuten chatten wat bent gaan drinken?? *ucheucheoverplayersgesprokenuche*quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die heb ik niet 'geplayed' hoor. Er is niet gezoend.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was met die meid met wie je na 10 minuten chatten wat bent gaan drinken?? *ucheucheoverplayersgesprokenuche*
C´est gens la, zo dubbel in hun meningen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was met die meid met wie je na 10 minuten chatten wat bent gaan drinken?? *ucheucheoverplayersgesprokenuche*
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die heb ik niet 'geplayed' hoor. Er is niet gezoend.
En zij stelde het zelf voor, trouwens. In feite kun je zeggen dat ik zelf geplayed ben.
Het ging zo: (schuingedrukt ben ik dus)quote:
Wees blij dat het geen vrouwelijke PIcardmike wasquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou, het kwam dus duidelijk van haar. De vrouwelijke Lamon was het gewoon.
Whut?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:
Nou, het kwam dus duidelijk van haar. De vrouwelijke Lamon was het gewoon.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JIj bent gewoon jaloers dat je haar niet eerst hebt gevonden
Hence dus dat datingsites enzo zo goed voor jou werkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Mensen die ik niet ken vind ik per definitie altijd aantrekkelijk.
Haha ja, dan zou het wel iets anders zijn gegaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen vrouwelijke PIcardmike was
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het ging zo: (schuingedrukt ben ik dus)
Zij: woon je eigenlijk ergens in het centrum?
ja, bij het -xxx- is dat centrum genoeg?
o ja dat had je al verteld
ja dacht misschien kunnen we even snel een drankje doen
wat is je nummer? Bij jou thuis wat drinken? Over 5 minuten? hallo? ben je soms met iemand anders aan het chatten?
euhhh
zou me superleuk lijken, maarreh, rustig. Kalm aan!
Wat nou kalm aan? Ik vraag je toch of je wat wil drinken of niet? Maar als we nou bij xxxx afspreken hoef je alleen maar even van de bank af, dat is toch prima? hallo?
hmm doe niet zo eng
ik word kriegel van je
besef je dat?
gewoon even één drankje
hoezo kriegel? whahaha je bent trouwens lelijk
doe normaal, eng wijf
ik snap niet wat je probleem is!
volgens mij chat je met andere vrouwen!
ik eis opheldering
ik ga je eruit gooien
gestoorde gek
ik ga een topic openen op fok.
Ontzettend goed, ik heb er mijn vrouw ontmoet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hence dus dat datingsites enzo zo goed voor jou werken
Haha, jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, dan zou het wel iets anders zijn gegaan.
[..]
Ik heb mijn man wel via internet ontmoetquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ontzettend goed, ik heb er mijn vrouw ontmoet.
O. nee...ik rommel wat aan zonder langdurig resultaat en ben eigenlijk heel sceptisch..
Je ex-man..quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb mijn man wel via internet ontmoet
Het publiek verjongt met name hoorde ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:13 schreef Q. het volgende:
Zo, ik heb weer eens een maandje RP betaald, eens kijken of het nog wat is.
Neat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het publiek verjongt met name hoorde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |