Nou ja zeg ... nu zijn de rapen gaar!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:04 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dat is wel waar sommige kunnen enorm roddelen
ikzelf ben meer van het recht voor zijn raap, al wordt dat ook niet altijd gewaareerd
niet goed? moet ik gaan roddelen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Nou ja zeg ... nu zijn de rapen gaar!
ugh, slechte grappen![]()
Hah, nee hoor. Recht voor raap is prima.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef McQueentje het volgende:
[..]
niet goed? moet ik gaan roddelen?
ken je alleen niet goed genoeg om nu recht voor zn raap iets over je te zeggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:17 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hah, nee hoor. Recht voor raap is prima.
Ik zat even te denken. Als afstand geen probleem is, dan hebben we hier een uitstekende kandidaat voor je. Hij heeft alleen gisteren net een date geregeld, maar misschien wil je zijn reserve date zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:20 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ken je alleen niet goed genoeg om nu recht voor zn raap iets over je te zeggen
Precies! McQueeny, we moeten alleen een paar dingen weten. Hou je van koffie en stroopwafels?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zat even te denken. Als afstand geen probleem is, dan hebben we hier een uitstekende kandidaat voor je. Hij heeft alleen gisteren net een date geregeld, maar misschien wil je zijn reserve date zijn
als hij zelf dan weinig zegt: waar woont hij dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zat even te denken. Als afstand geen probleem is, dan hebben we hier een uitstekende kandidaat voor je. Hij heeft alleen gisteren net een date geregeld, maar misschien wil je zijn reserve date zijn
thee met stroopwafelsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies! McQueeny, we moeten alleen een paar dingen weten. Hou je van koffie en stroopwafels?
Moet je wel precies zijn en zeggen dat het om oploskoffie gaatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies! McQueeny, we moeten alleen een paar dingen weten. Hou je van koffie en stroopwafels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Moet je wel precies zijn en zeggen dat het om oploskoffie gaatNee, je haalt nu twee verschillende personen door elkaar. Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee.
![]()
![]()
om wie gaat het eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie sowieso wel een match geloof ik.
niet om mij iigquote:
Nope, alles is hier 100% platonisch op het moment!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef douche-eendje het volgende:
Jeetje wat is het druk hier! Word er nog wat gedate?
De mannen laten ook zien dat ze kunnen koppelen en zijn voor 3rdrock iemand aan het hosselenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef douche-eendje het volgende:
Jeetje wat is het druk hier! Word er nog wat gedate?
Sorry Joe, zolang je in de meeste posts nog aan het huilen bent kunnen we je hooguit aan een kleuterjuf koppelen. En die zijn hier schaars.quote:
Ow, echt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Nope, alles is hier 100% platonisch op het moment!
Die had zelf toch al wat gehosseld?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
De mannen laten ook zien dat ze kunnen koppelen en zijn voor 3rdrock iemand aan het hosselen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Sorry Joe, zolang je in de meeste posts nog aan het huilen bent kunnen we je hooguit aan een kleuterjuf koppelen. En die zijn hier schaars.
nu rol ik echt van m'n stoel van het lachenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Sorry Joe, zolang je in de meeste posts nog aan het huilen bent kunnen we je hooguit aan een kleuterjuf koppelen. En die zijn hier schaars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja en? 3rdrock kennende is het wel verstandig om een backup plan te regelen danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, echt?
[..]
Die had zelf toch al wat gehosseld?
in mensen benaderen ben ik zeer terughoudend, maar meeten heb ik erg weinig moeite mee, dus weet wat je zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |