Iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat een briljante aflevering was dit
Inderdaad, maar die verhaallijn met dat kinderdagverblijf en die lesbo's met rolstoelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:22 schreef karoltje het volgende:
Heeerlijke aflevering. Moest zo lachen om die opmerking over de papegaai! Gloria
.
Dat was inderdaad geweldigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:22 schreef karoltje het volgende:
Heeerlijke aflevering. Moest zo lachen om die opmerking over de papegaai! Gloria
.
Och ja, bijna vergeten ja! Dat was ook één van de beste momenten inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef karoltje het volgende:
Het leukste vond ik toch weer Gloria met haar versprekingen. Baby cheeses/ Jesus.
En Haley als kat en verpleegsterquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:13 schreef Xurk het volgende:
[..]
Och ja, bijna vergeten ja! Dat was ook één van de beste momenten inderdaadEn ook hoe zij later heel gearticuleerd ging praten!
Eind deze maand verschijnt seizoen 1 ook hier op dvdquote:Op woensdag 6 april 2011 17:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Yay een modern family - topic!
Dit is echt mijn favoriete nieuwe serie. Eigenlijk de leukste comedy sinds Friends, ik geniet er iedere week van.
Op amazon.co.uk is overigens seizoen 1 al te bestellen, weet alleen niet zeker of er nl ondertiteling op zit (maar ik bestel desperate housewives e.d. ook daar, en daar zit het iig wel op).
En ik vind de homo's denk ik het leukst, en Luke!
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef Xurk het volgende:
Gelukkig is de actrice die Haley speelt irl geen jailbait, want wat zag die eruit in haar verschillende Halloween-kostuums
Gast...Scrubsquote:Op woensdag 6 april 2011 17:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Yay een modern family - topic!
Dit is echt mijn favoriete nieuwe serie. Eigenlijk de leukste comedy sinds Friends, ik geniet er iedere week van.
Op amazon.co.uk is overigens seizoen 1 al te bestellen, weet alleen niet zeker of er nl ondertiteling op zit (maar ik bestel desperate housewives e.d. ook daar, en daar zit het iig wel op).
En ik vind de homo's denk ik het leukst, en Luke!
Ik vond scrubs nooit leuk. Maar ik heb het ook nooit echt gevolgd, dus het kan zijn dat het daar aan ligt.quote:
Welke aflevering was het?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Urquhart het volgende:
Die aflevering die nu bezig isGeweldig
MediaMarkt Enschede heeft m iig al liggen. Ik vraag m voor moederdagquote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft geweldig, is die DVD van seizoen 1 nu al uit?
quote:
Nadat ik jouw post had gelezen heb ik 3 afleveringen raising hope binnengehaald.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ja ben ook blij dat het weer begonnen is.![]()
Leuker dan New Girl is overigens Raising Hope, dat komt na Modern Family.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |