En al helemaal als ze een grid van 10x10 kilometer gebruiken voor de simulaties.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:20 schreef IkWilbert het volgende:
Ach, ik neem dit soort voorspellingen altijd met een grote korrel zout... het is soms al moeilijk om het weer een week van te voren goed te voorspellen... laat staan maanden.
Dat was het toch ook, althans, het eerste deel van de zomer.quote:foto Op maandag 4 oktober 2010 12:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dat diezelfde man die een bloedhete zomer had voorspeld?
Misschien drie weken bij elkaar, meer was het toch niet?quote:foto Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was het toch ook, althans, het eerste deel van de zomer.
... dus ?quote:
Als het in Engeland Siberisch koud is, dan is de kans groot dat dat in Nederland ook zo is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:33 schreef Frutsel het volgende:
Tis wel de trend van de voorspellingen de laatste tijd. Kou en Sneeuw.
Maar dit is toch de voorspelling voor Engeland? Wie weet wordt het hier wel kwakkelweer![]()
Alleen in Siberië is het Siberisch koud, en verder nergensquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Als het in Engeland Siberisch koud is, dan is de kans groot dat dat in Nederland ook zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop