hihihihihihihiighquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:26 schreef _GdR_ het volgende:
ja dit is heel gevaarlijk.
Ik ben een keer op de hartbewaking van het ziekhuis wakker geworden omdat ik in mn slaap allemaal scheten liet en er stond geen raam/deur open.
Mensen die denken dat alle lucht fris isquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:30 schreef Beije het volgende:
Ook al is het buiten -10, ik slaap met mn raam open! Heerlijk, die frisse lucht!
Wijsneus, ik woon vlakbij het strand, dus frisse lucht genoeg!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:32 schreef Mandal het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alle lucht fris isEr rijden toch godsamme overal auto's enzo in je buurt?
Die lucht is te zout, ook niet goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:56 schreef Beije het volgende:
[..]
Wijsneus, ik woon vlakbij het strand, dus frisse lucht genoeg!
Wist je dat...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:35 schreef Innisdemon het volgende:
Ramen deuren sluiten is totaal geen probleem, je slaapt er niet minder om, en ongezond is het, in tegenstelling tot wat men hier allemaal roept, beslist niet.
Echter, het is dan wel zaak dat je daags je kamer even een half uurtje laat ventileren bij voorkeur met buitenlucht!
Dat dus. Ik ben een lichte slaper, word van elk klein geluidje al wakker. Maar wil wel frisse lucht dus ik heb sinds kort oordopjes en heb nog nooit zo lekker geslapen. Slaap nu meestal aan een stuk door wat ik eerst nooit had. Of het moeten echte harde geluiden zijn. In het begin even wennen maar uiteindelijk is het heerlijk slapen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik krijg daar hoofdpijn van. Wat je als lichte slaper zou kunnen overwegen is oordoppen? Dan heb je èn zuurstof, èn rust
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |