Sevilla! Van alle steden waar ik ben geweest vond ik dat echt de mooistequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou er zo graag in de herfstvakantie even tussenuit willen... Idee voor een stedentripje, anyone?.
Tijdje terug was er zo'n cheap ass actie, zal het wel zijn volgeboekt voor 10 euro ofzo met mensen die misschien gaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn geen vliegtickets naar Sevilla meer te krijgen in de hele herfstvakantie volgens Ryanair.com. Wtf?.
Dat is heul erg hospitalityquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, is het trouwens gebruikelijk dat je wordt uitgezwaaid als je hebt gegeten in een restaurant hier? Heb nu 2 keer ergens gegeten en beide keren stond een medewerker bij de deur: "Tot ziens!". Dat kennen wij niet in Groningen.
Euh, ik ken dat wel, in Groningen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, is het trouwens gebruikelijk dat je wordt uitgezwaaid als je hebt gegeten in een restaurant hier? Heb nu 2 keer ergens gegeten en beide keren stond een medewerker bij de deur: "Tot ziens!". Dat kennen wij niet in Groningen.
Echt nooooooooit van m'n leven meegemaakt en dus al 2 keer hier, dus ik dacht dat het iets typisch randstedelijks wasquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh, ik ken dat wel, in Groningen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ben net letterljk over de kop gegaan met mijn fiets. Knieen open, handen open, ellebogen open, dochtertje geschrokken en ik moest direc weer naar huis omdat mijn zoontje alleen thuis was.Mijn dochterjte in de war, ik in de war en zoontje merkt nog niets want die speelt met een vriendje..
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ben net letterljk over de kop gegaan met mijn fiets. Knieen open, handen open, ellebogen open, dochtertje geschrokken en ik moest direc weer naar huis omdat mijn zoontje alleen thuis was.Mijn dochterjte in de war, ik in de war en zoontje merkt nog niets want die speelt met een vriendje..
Auw!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Yay, een lijstje met voedzaam spul!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:38 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje:
O: havermout, banaan, lijnzaad
L+T: 4x volkoren boterham (1x met ei/halfvolle mayo, 1x vegapate) + 1 peer +koffie met volle melk
D: linzencurry (linzen, aubergine, ui, tomaat, paprika, beetje kokosmelk) met rijst
T: frambozen met yoghurt en magere kwark
T: 2 witte wijn (droog)
=1711 kcal, niet slecht toch?
ben nu ook steeds weer dingen af aan het wegen; weer even kijken hoe groot mijn porties nou zijn.. Valt vaak inderdaad toch tegen
Jeetje, hoe gebeurde het? dat is schrikken zeg!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Jeu, dat het maar snel morgen mag wordenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Jemig!quote:
Fiets klinkt niet helemaal 100%, maar dat heeft nu even geen prioriteit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef neen het volgende:
Heel ander verhaal, hoe is het met je mountainbike dan? Heb je dat nog kunnen regelen?
Vandaag is ook gewoon een waardeloze kutdag. Het hangt gewoon in de lucht.
Nee oke maar dat bedoelde ik niet, maar ik dacht er ineens aan dat hij eerst al niet helemaal goed was? Maar goed, never mind ook. Sterkte maar even.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Fiets klinkt niet helemaal 100%, maar dat heeft nu even geen prioriteit.
Bier en voetmassage. Wedden dat 'ie gaat spinnen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef Phaidra het volgende:
Mijn dag is tot nu toe best okay, maar ik vrees voor het humeur van de meneer. Hij heeft geen weekend gehad, weinig slaap vannacht en ook vandaag gewoon gewerkt.
Oh datquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef neen het volgende:
[..]
Nee oke maar dat bedoelde ik niet, maar ik dacht er ineens aan dat hij eerst al niet helemaal goed was? Maar goed, never mind ook. Sterkte maar even.
Ik zal het proberen, maar hij is niet zo van de massage. Helpt bier alleen ook? Sex is ook al geen optie deze weekquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Bier en voetmassage. Wedden dat 'ie gaat spinnen?
Oh, het is andersomquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus Tink
Veel pijn??
En hou op met eten!
Neen
Ik vind je een hele lieve, mooie jongen.
Het is toch geluktquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil wel voor je smsen tink
Nee, gelukkig niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tink, zat je kindje achter op?
What are the odds? Kunnen ze de doelgroep niet faken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
6 tegelijk die binnen de doelgroep vallen
Thats it?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:31 schreef boem-dikkie het volgende:
O: Bruine boterhammen pindakaas.
L: Bruine boterhammen pindakaas.
T: Pindarotsje met chocola.
D: Kippensoep!
Ja, kunnen ze niet net doen alsof?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
meisjes die het leven als voetbalvrouw wel zien zitten
een beetje??quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik klink een beetje gefrustreerd, sorry!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
een beetje??
Nou ja, dat wat jij hebt heb ik al jaren, daarom heb ik mensen maar zo ongeveer afgeschaft
herkenbaar! meestal ben ik liever gewoon alleenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou, ik weet het niet. Ik doe wel aardig en zo tegen mensen dat gaat mij ook wel makkelijk af. Maar stiekem vind ik niemand echt meer leuk/aardig.
Oh my, je legt de lat wel heel hoogquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Dames zijn enorme bitachen. Niet allemaal hoor, wel veel. En zijn ze het niet, dan zijn ze heel saai/lelijk. Zijn ze het wel en saai/lelijk: dan is er geen hoop meer..
Join the club.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Soms baal ik dat het niet zo klikt met mijn familie.. Want dat zijn toch de mensen die sowieso wel van je houden
Net wat ik nodig hebquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Dames zijn enorme bitachen. Niet allemaal hoor, wel veel. En zijn ze het niet, dan zijn ze heel saai/lelijk. Zijn ze het wel en saai/lelijk: dan is er geen hoop meer..
Balen Puffie, hoe kwam dat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:46 schreef MevrouwPuff het volgende:een paniekaantal ten aanzien van een volle overdrachtsruimte... Ik leer het nooit! Jammer dat dat gebeurde, maar de volgende keer gaat het vast weer goed!
[..]
Net wat ik nodig heb
Trek het je niet persoonlijk aan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:46 schreef MevrouwPuff het volgende:een paniekaantal ten aanzien van een volle overdrachtsruimte... Ik leer het nooit!
[..]
Net wat ik nodig heb
Ja weet ik wel. Het maakt me wel blij met mn toekomstige baan, toch minder van dit soort momenten en ook niet rond deze tijd nog in de tram naar huis zitten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Balen Puffie, hoe kwam dat?
Maar het is niet het einde van de wereld, en niet geljik in alles of niets termen gaan denken omdat dit is gebeurd!
Heb je meteen mooi strafwerk: dat als boekverslag!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen het Verzameld Werk van Louis Couperus halen bij De Slegte.
En dit is dus ook mijn uiteindelijke lijstje van vandaag. Kan slechter denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:47 schreef ihatefastcars het volgende:
Weer thuis. En maar gelijk mijn lijstje van vandaag. Vandaag niet zo goed maar merk wel dat ik iets bewuster kies door de planningen/lijstjes:
o 2 boterhammen met oude kaas
t liga fruitkick
l 3 boterhammen met kipfilet
t kiwi
d 2 italiaanse bollen met sla en verse eiersalade
t bakje magere vruchtenmousse
Eline Vere staat op de leeslijst voor 4VWOquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eindelijk thuis, met een pizza in de oven. GTST kijken.
[..]
Heb je meteen mooi strafwerk: dat als boekverslag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |