Jamaar dan is het geen echte liezjemo, want die moet je uit mekaar kunnen schuiven!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef progje het volgende:
[..]
hihi..
Maar dat hoeft niet.. wij hebben 2 lattebodems maar wel 1 matras
Dan roep je je virtuele vriendjes te hulp! Ik heb ladingen vergeten kookboeken, en die doen met elke willekeurige tegenwoordig vergeten groente alleen maar zeer eenvoudige dingen (koken, nastoven met boter, klaar. Niet zeuren, eten.).quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Probeerde je je rimpels weg te strijken?
En ik weet het neen, maar dan vind ik altijd recepten met veel poespas enzo.
oh zo leer ik weer eens watquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jamaar dan is het geen echte liezjemo, want die moet je uit mekaar kunnen schuiven!
Ik heb ook twee lattenbodems en 1 matras. En twee losse dekbedden
goed dik dekmatras en dan heb je dat probleem ook niet meer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:31 schreef Syrena het volgende:
Oh het is dus toch een "Schat, ik lig in de spleet, en niet de goeie"-bed.
Als hij op voorraad was zou hij er overmogen ofzo toch wel zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een nieuw laptop betaald.. nu maar hopen dat ie er volgende week er is
Ik vind het niet zo veel hoor, zeker met dat fietsen. Mooi lijstje!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Merel het volgende:
Fiets terug = knop om
Lijstje:
S - fietsen
O - yoghurt met rode vruchten
T - slagroomtaart afgeslagen
L - tomatensoep, bruine boterham bieslookkaas, bruine boterham filet americain, wat kipreepjes en sla met pestodressing, beker melk
T - banaan, appel, beker vivit, 2,5 glas roosvicee multivit
S - fietsen
D - 2 witte boterhammen met 3 gebakken eieren met tomaat (je moet wat als je koelkast stuk is!)
T - witte boterham dopen in olijfolie met zout
Hm, als ik het zo bekijk is het nog best veel. Maar believe me, het is stukken beter dan m'n lijstjes van de laatste tijd!
Heb je niet nog wat fruit in huis ofzo, dat je toch nog even wat gezonds binnenkrijgt? Hoe dan ook, morgen is er weer een dag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje:
O: dubbele boterham vlokken
B: half uur fietsen
T: cup a soup groente
L: 4 boterhammen met een plak volvette kaas
T: appel
T: pakje sultana
T: chips
D: pizza
T: diepvriesijsje
Helemaal geen groenters en teveel calorieen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |