Deze?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
Niemand foto's van dat platte ding ??
Als je doelt op die lawaaimaker die net aan kwam zetten toen we bij de ingang weg gingen (en later voorbij kwam), daar heeft Alex er wel een paar van geschotenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
Niemand foto's van dat platte ding ??
SD zijn kop op dat moment ook.. "je hebt voor 35 miljoen aan autos gezien vandaag en je zet boer Klaus er wel op!"quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je doelt op die lawaaimaker die net aan kwam zetten toen we bij de ingang weg gingen (en later voorbij kwam), daar heeft Alex er wel een paar van geschoten
Die kop van die gast in de Unimog is ook wel vrij briljant trouwens
Ik had het kunnen zijn, ik heb dat t-shirt ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
r8lity toch nog gezien bij Brünchen?
de hele serie hier
Dat was de 9-2X volgens mij, een licht geremodelde Imprezaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:06 schreef Duvel het volgende:
Heeft de Saab 99 niet oorspronkelijk als Saabaru proef gereden?
Oh ja, en ze hebben nog een of andere kotslelijke bak met Saab-saus uitgebracht een paar jaar geleden.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef Barcaconia het volgende:
Of je het nu met assteunen of Durex doet, veilig krikken is ALTIJD een must.
Mogguh.quote:
Uhm niet dat ik weet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was de 9-2X volgens mij, een licht geremodelde Impreza
Van de 99 zou ik het zo niet weten...
En Mark, dat soort mensen lopen toch ook in Scheveningen rond?
Dan heb je ook minder tijd om te knutselen aan je Vulvaolvoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mogguh.
Morgen hopelijk eindelijk werk, dan zit ik tenminste niet meer om 10 uur op Fok!
Klopt ja, is de mindere kant maargoed, ik moet toch wat te doen hebben de hele dag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb je ook minder tijd om te knutselen aan je Vulvaolvo
Je kunt gewoon de hele dag doorgaan hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klopt ja, is de mindere kant maargoed, ik moet toch wat te doen hebben de hele dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |