Omdat ze in Engeland voetbalhelden weten te waarderen.quote:
Maar er moeten ook wel voetbalhelden zijn die wél in de Premier League hebben gespeeld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ze in Engeland voetbalhelden weten te waarderen.
Nee man, die moet gewoon eindigen bij Milan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
Te goed voor ajax
die man gaat lekker afbouwen bij een Bundesliga club
Goede voetballer nog steeds, en tegen Ajax de beste man van Milan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:38 schreef tong80 het volgende:
Jarenlang uitgekotst door de nitwits. Door een gemiste strafschop.
Momenteel eindelijk de waardering die hij verdient.
Met drie verschillende clubs de CL gewonnen. Als 16-jarige al een fenomeen. Als mid-dertiger een absolute wereldster.
Tegen Ajax de beste man van het veld met een briljante pass als slagroom op de wedstrijd. Ovationeel applaus in de Arena als afsluiting.
Vanavond in Studio Voetbal een mooi eerbetoon door de deskundigen.
En tegenwoordig als analist bij MOTD bij de BBC. Waar ze hem als eersten de eer bewezen die hij verdient.
Clarence
Ik denk dat hij goed bevallen is tijdens het WK. maar doet hij dit trouwens iedere week? Gewoon op- en neervliegen?quote:
Ik was in het stadion bij België-Nederland toen ie zijn tegenstander door de benen speelde en vanaf dertig meter in de kruising scoorde.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens is de Clarence in clubverband wel een iets ander verhaal dan de Clarence als Oranjespeler . Beetje appels met peren vergelijken weer die Tong80...
Is erg makkelijk gesteld. Als je voor een groot deel al rechtsbuiten wordt ingezet, met het loopvermogen van Seedorf, kun je het amper goed doen. Op links en centraal heeft hij amper zijn kansen gehad, en het was altijd dat hij zich moest bewijzen. En als het dan niet goed ging, was het credo meteen: "zie je wel?"quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens is de Clarence in clubverband wel een iets ander verhaal dan de Clarence als Oranjespeler . Beetje appels met peren vergelijken weer die Tong80...
Hij ziet er gewoon hetzelfde uit als nu. Iig zijn gezicht. En zijn stem ook....quote:
Frank de Boer was europees voetballer van het jaar geweest als ie een neger met dreadlocks was geweest.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar ik ga wel even verder: Seedorf was een absolute volksheld geweest wanneer hij blank was geweest.
Ik heb het over hoe men in Nederland naar Seedorf keek. Internationaal heeft hij die waardering wel gehad. Frank de Boer is amper bekritiseerd over twee gemiste penalty's in de have finale van het EK 2000.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frank de Boer was europees voetballer van het jaar geweest als ie een neger met dreadlocks was geweest.
Internationaal zie je alleen de highlights van iemand. Als zo'n speler in je eigen competitie wekelijks speelt, dan zie je ook de minpunten. Als jij 5-6 keer per jaar Seedorf voorbij ziet komen waarbij hij een schitterende goal maakt, dan ben je oo onder de indruk. Totdat je ziet dat hij 5-6x per wedstrijd zo'n bal uit een kansloze positie op doel schiet terwijl er anderen beter voorstaan, en dan vind je het opeens toch een stuk minder knap. Dat was namelijk een van de kritieken die hij bij Oranje kreeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb het over hoe men in Nederland naar Seedorf keek. Internationaal heeft hij die waardering wel gehad. Frank de Boer is amper bekritiseerd over twee gemiste penalty's in de have finale van het EK 2000.
Wat een onzin. Leg mij eens uit wat al die coaches cq. andere mensen die verantwoordelijk zijn voor het aankoopbeleid dan bezielt dat ze hem steeds gehaald en opgesteld hebben? Volgens mij hebben die er best wel verstand van?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Internationaal zie je alleen de highlights van iemand. Als zo'n speler in je eigen competitie wekelijks speelt, dan zie je ook de minpunten. Als jij 5-6 keer per jaar Seedorf voorbij ziet komen waarbij hij een schitterende goal maakt, dan ben je oo onder de indruk. Totdat je ziet dat hij 5-6x per wedstrijd zo'n bal uit een kansloze positie op doel schiet terwijl er anderen beter voorstaan, en dan vind je het opeens toch een stuk minder knap. Dat was namelijk een van de kritieken die hij bij Oranje kreeg.
Hij heeft een Braziliaanse vrouw toch? Zal er wel mee te maken hebben. Zijn Surinaamse roots niet, aangezien hij maar een paar jaar was toen hij hier kwam.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:41 schreef Elvislives het volgende:
Hij deed van het WK ook bij de Spaanstalige ESPN commentaar. Heeft een heerlijk Zuid-Amerikaans accent. Niks Madrids aan.
Held
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |