quote:Beste Anne,
Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten verwijderen, omdat uw advertentie en/of het product dat u aanbiedt niet is toegestaan volgens de regels van Marktplaats.nl. Het product in uw advertentie staat op de lijst met verboden producten en diensten. Klik op de link hieronder om de lijst te bekijken. Op de lijst kunt u klikken op de productgroep voor meer toelichting.
Bekijk de lijst met verboden producten en diensten
Let op: Bij herhaaldelijke overtredingen van onze voorwaarden zijn wij genoodzaakt maatregelen te treffen. Wij adviseren u om uw huidige advertenties eventueel nu direct aan te passen conform onze voorwaarden.
Bekijk de regels voor het plaatsen van een advertentie
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan met het daarvoor bestemde contactformulier. Wij proberen uw vraag dan zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Klik hier om naar het contactformulier te gaan
Wij hopen u graag terug te zien op Marktplaats.nl!
Met vriendelijke groet,
Het Marktplaats team
www.marktplaats.nl
hahaha gelukkig snap jij de humor hahahahquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:29 schreef Sportex het volgende:
Leuk altijd hoax haha, voor de gek houden en dan kom je met de blije bakkes schreeuwen hoax haha lijkt net bananensplit [ afbeelding ]
quote:Geachte Anne,
Lijkt me gezellig;)
Ben alleen geen 25 meer.
Maar daar merk jij niks van ;p
Groetjes Denniz
Ik heb een reactie gestuurd, ben benieuwdquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:35 schreef n_uniet het volgende:
Het is bijna 12 uur dus het zal wel stil worden.
[..]
Dit kan geen fok!er zijn![]()
quote:De advertentie:
Aangeboden:
Macbookpro 13 inch 2.66ghz (weggeefprijs)
Prijs:
¤ 300,00
Omschrijving:
Hallo ik zit in geldnood en moet vanavond nog van deze macbookpro af!
Het betreft een macbookpro 13inch, 4gb geheugen, 2.66ghz, 320gb harddisk.
Het is het meest recente model en er zit geen lader + bon bij. Ik heb de macbook gestolen uit een mercedes SL cabrio
Die rijke lui missen het toch niet eens
Weggeefprijs = 300 euro
quote:koper
Geachte de Ruyter,
hello what is the price and the condition ... is it avaliable
quote:ik
300 euro's. It is in a good shape. In need my heroin shot this night.
Eerste keer dat ik contact heb met nigerianen!quote:Thanks for your mail, am from Germany and i want to send it to my pastor son which is finishing his program this year has a gift for him in Africa. please i we like to add (65euro) for you to send it to Africa......Please specify how you want to be paid, I prefer paypal because it is fast and safe. I live in Brandenburg, Germany. If you don't have paypal you can visit www.paypal.nl, read about paypal and create an account with them. It is easy and safe!Thanks and please reply.I will be handle for shipping cost.
Thanks
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb een reactie gestuurd, ben benieuwd
Pas op wat je doet kerel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:54 schreef Doutzen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerste keer dat ik contact heb met nigerianen!
Ik heb precies dezelfde gehad op een macbook die ik voor iemand anders verkocht.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:54 schreef Doutzen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerste keer dat ik contact heb met nigerianen!
Probeer eens gratis kippenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Vast al geprobeerd maar toch nog ff vragen: advertenties met 'gratis' erin worden verslónden. Is daar niets mee te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |