quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef Qwea het volgende:
Hey, 3x een naam topic. Straks denken ze nog dat ik je adoreer
Dat doe je toch ook?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef Qwea het volgende:
Hey, 3x een naam topic. Straks denken ze nog dat ik je adoreer
Slaap lekkerquote:
Acherrum!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleeegh, ik heb echt teveel gegeten, maar het was zoooo lekker![]()
En nu heb ik daar spijt van
Oh, dat ken ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleeegh, ik heb echt teveel gegeten, maar het was zoooo lekker![]()
En nu heb ik daar spijt van
ouwelquote:
auwelquote:Te dik snoepppapier.![]()
En toch opeten he?quote:
Vooraf Mosterdsoep met spekjes en prei en als hoofdgerecht onbeperkt varkenshaas met stroganoffsaus en knoflooksaus. En daarbij natuurlijk gebakken aardappeltjes, groenten enzo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat ken ikWat had je allemaal?
Iets als :quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
TT![]()
Kan de volgende een non-naamtopic zijn?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vooraf Mosterdsoep met spekjes en prei en als hoofdgerecht onbeperkt varkenshaas met stroganoffsaus en knoflooksaus. En daarbij natuurlijk gebakken aardappeltjes, groenten enzo.
Wel een heel leuk restaurant aan het water![]()
http://www.beulacke.nl/index.htm
Mss een leuke suggestie voor 28 dec.
Oeh, klinkt lekkerquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vooraf Mosterdsoep met spekjes en prei en als hoofdgerecht onbeperkt varkenshaas met stroganoffsaus en knoflooksaus. En daarbij natuurlijk gebakken aardappeltjes, groenten enzo.
Wel een heel leuk restaurant aan het water![]()
http://www.beulacke.nl/index.htm
Mss een leuke suggestie voor 28 dec.
You tease!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Hierrr willen we m'n ouders mee naar toe nemen als dank voor de badkamert.
Zit vlakbij waar we vanaaf waren.
Dat buffet lijkt me echt![]()
Alleen zijn ze dinsdags gesloten
Ziet er goed uit he?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You tease!Ik kan op woensdag echt niet tot laat blijven, ik kwam er vorige week achter dat we dan generale repetitie hebben. Ik ga op dit moment uit van de avond, als het 's middags is, dan hebben ze pech.
Texel?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh, als je nog even leest voor je weggaat......
Heel veel plezier op Texel voor jou en de hondjes!
Ga je altijd naar bed als de film nog niet af is?quote:
AUWquote:
Ik moet mn sink nog shinenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je altijd naar bed als de film nog niet af is?
Oh, nu is ie wel af
Trusten Tombo
Is dat een miniatuurkattenbakkie dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Er zitten hier 4 kittens te oefenen op de kattebak. Die berekend is op maximaal 2 kittens.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Je bed in springen is altijd heel verstandig
Stel dat er iemand onder ligt, dan kan ie niet bij je enkels
quote:
Splinters in mijn bek, laatste keer dat ik met een bed tong.quote:
Japs, klein met lage instap. Makkelijker voor de kids.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat een miniatuurkattenbakkie dan?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Splinters in mijn bek, laatste keer dat ik met een bed tong.
Nu een eckte kitten kattebak, voorheen een glazen ovenschaal.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Een magnetronschaaltje van de Blokkert zeker?
Ditoquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
In het donker spring ik nog steeds bijna m'n bed in, ben nog altijd bang dat ik van onder het bed gegrepen word.
Zulke droge lippen Tombo?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
In het donker spring ik nog steeds bijna m'n bed in, ben nog altijd bang dat ik van onder het bed gegrepen word.
Vroegah ooit es stiekem uit bed geklommen en achter de bank van pa en ma gekropen terwijl er een horrorfilm op was. En daar werd een jongetje zo onder het bed getrokken en ik heb hem nooit meer gezien in de film.
Pa en ma hadden me toen overigens wel direct door
En als er wat van je buiten de lakens steekt (hoofd uitgezonderd) dan kan dat ook gegrepen worden.quote:
Hij noemt me een bed, ik moet aan de lijnquote:
Nee, want ik was nogal overstuur en durfde niet meer op bedquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen moest je naar bed, vandaar dat je het jongetje nooit meer hebt gezien?
En je splintert, dus ik zou er een scrub kuur bijdoen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij noemt me een bed, ik moet aan de lijn![]()
Buiten de lakens is niet zo erg (ik heb mijn armen vaak ook buiten de lakensquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als er wat van je buiten de lakens steekt (hoofd uitgezonderd) dan kan dat ook gegrepen worden.
HUUUUU!
Een kreeft?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want ik was nogal overstuur en durfde niet meer op bed![]()
Of m'n benen niet uit durven strekken, omdat ik bang was dat er een kreeft in m'n bed lag.
Hoe ik daar destijds toch op ben gekomen![]()
quote:
Zie je wel....ik ben niet raarquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als er wat van je buiten de lakens steekt (hoofd uitgezonderd) dan kan dat ook gegrepen worden.
HUUUUU!
En ter ere daarvan....quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Greys, Kyteman heeft een Edison gewonnen!
Die man die zo triest rondliep met die kat maakte meer indruk op mijquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Toen ik een klein Catje was heb ik The Tower Inferno gezien. Maanden nachtmerries gehad!
En ouders kwaad, want we waren alleen thuis maar dat mochten we juist niet kijken.![]()
Ik zie nu nog die brandende man uit de meterkast rollen, alleen maakt het nu minder indruk.
En de tegels in de gang van mijn ouderlijk huis: levensgevaarlijk 's nachts!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten de lakens is niet zo erg (ik heb mijn armen vaak ook buiten de lakens) maar mooi NIET dat ik een arm of been buiten het bed zelf steek. Om die reden
![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten de lakens is niet zo erg (ik heb mijn armen vaak ook buiten de lakens) maar mooi NIET dat ik een arm of been buiten het bed zelf steek. Om die reden
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de tegels in de gang van mijn ouderlijk huis: levensgevaarlijk 's nachts!
Die herinner ik niet meer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die man die zo triest rondliep met die kat maakte meer indruk op mij
Volgens mij was dat in die, dat een vrouw uit een lift valt, en die man hield van haar ofzo en krijgt haar kat omdat zij dood isquote:
Ik zie me nog op de drempel van mijn kamer staan roepen om mijn moeder als ik moest plassen. Zij sliepen in de kamer naast me. En het toilet zat aan de andere kant van mijn kamerdeur.quote:
Jij bent raarquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de tegels in de gang van mijn ouderlijk huis: levensgevaarlijk 's nachts!
Moest ze je erheen tillen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie me nog op de drempel van mijn kamer staan roepen om mijn moeder als ik moest plassen. Zij sliepen in de kamer naast me. En het toilet zat aan de andere kant van mijn kamerdeur.
quote:
Ow, dat klinkt als afronding, zo ver heb ik het destijds niet gehaald.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in die, dat een vrouw uit een lift valt, en die man hield van haar ofzo en krijgt haar kat omdat zij dood is
Die heeft ie echt niet van mij hoorquote:
Neej! Maar als er een groot mens bij was dan gebeurden er geen enge dingen.quote:
De Tegelsquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neej! Maar als er een groot mens bij was dan gebeurden er geen enge dingen.
Tenminste, een mopperende ouder vond ik minder eng dan De Tegels te moeten trotseren.
Ik wil Cat bij Secret Santaquote:
Ja, hallo!quote:
Jij hebt toch geen Tegels thuis he?quote:
* noteert voor surprise *quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, hallo!![]()
Leisteen. Dus er zaten gezichten in!Als je heel goed naar de patronen keek en heel veel fantasie had.
Stoeptegel isnie eng. Leisteen, daar moet je voor oppassen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh haha, want stoeptegel als surprise
quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen Tegels thuis he?
*kijkt wantrouwig*
Staat wel stoer naast de andere littekens.quote:
Ik ga nu ook echtquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Laterd!
Ik ga een tukkie doen, tot morgen
Moet je wel heel de tijd je tong uitsteken, anders ziet niemand zequote:Op maandag 4 oktober 2010 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Staat wel stoer naast de andere littekens.
Dan ga ik jou 's nachts roepen.quote:
Ik ben niet bang voor tegels, dat was jij!quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
Trust Greys! En kijk uit voor krokodillen en Tegels!
Je hoeft er niet bang voor te zijn om gegrepen te worden door de Tegel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor tegels, dat was jij!
Maar ik zal mijn ledematen binnenboord houden vannacht. Dat dan weer wel!
Schrik!quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
Moet je wel heel de tijd je tong uitsteken, anders ziet niemand ze
Doe 's?
Ha ha, ik had je tukquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:09 schreef senesta het volgende:
Schrik!
Leuk je te zien! Hoe gaat het? En met de poezels?
Gedverquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ha ha, ik had je tuk
Slecht moment om het te vragen, want ik kom net uit het ziekenhuis. Waarschijnlijk niets bijzonders (anders dan een nieuwe uiting van migraine), maar ik was vanmiddag op slag ineens knetter scheel. De HA heeft met in overleg met de neuroloog doorgestuurd naar de SEH en daar ben ik net vandaan. Ben al uren niet meer scheel, maar heb er uren op en bedje liggen wachten op wat er komen zou.
Verder gaat het wel goed overigens
Na ja zeg! Raar dwars hoofd van je. Wat een schrik zeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ha ha, ik had je tuk
Slecht moment om het te vragen, want ik kom net uit het ziekenhuis. Waarschijnlijk niets bijzonders (anders dan een nieuwe uiting van migraine), maar ik was vanmiddag op slag ineens knetter scheel. De HA heeft me in overleg met de neuroloog doorgestuurd naar de SEH en daar ben ik net vandaan. Ben al uren niet meer scheel, maar heb er uren op en bedje liggen wachten op wat er komen zou.
Het valt wel mee hoor. Het was even schrikken, maar afgezien van de afwijking in mijn zicht, had ik verder nergens last van. Dus na de eerste schrik had ik (hadden we) eigenlijk wel het vertrouwen dat er weinig aan de hand zou zijn.quote:
Redelijk wel. Rechts erger dan links, maar beide prima te doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:13 schreef Cat22 het volgende:
Na ja zeg! Raar dwars hoofd van je. Wat een schrik zeg.![]()
Hoest nog met het vlerkje?
Da's heul geen Tegel.quote:
Ah, nog niet echt wat het moet zijn dus, in Elisa taal.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Redelijk wel. Rechts erger dan links, maar beide prima te doen
Jeumig zeg, dat is wel schrikken zeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ha ha, ik had je tuk
Slecht moment om het te vragen, want ik kom net uit het ziekenhuis. Waarschijnlijk niets bijzonders (anders dan een nieuwe uiting van migraine), maar ik was vanmiddag op slag ineens knetter scheel. De HA heeft me in overleg met de neuroloog doorgestuurd naar de SEH en daar ben ik net vandaan. Ben al uren niet meer scheel, maar heb er uren op en bedje liggen wachten op wat er komen zou.
Maar geen Tegel.quote:
Waar haal je ze toch vandaan Zwabber.quote:
JJHquote:
Ow, dat lijkt me leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:18 schreef Cat22 het volgende:
Kom je nog es op kraambezoek? Ik heb nu meer katten in huis dan jij.
Ik heb wel medicijnen, maar die heb ik nog nooit ingenomenquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:18 schreef senesta het volgende:
Jeumig zeg, dat is wel schrikken zeg.
Goed op jezelf passen hoor, heb je wel medicijnen tegen de migraine of ter voorkoming?
Nou, nee dus. Ze weten het niet. Het hulpje van de neuroloog kwam uiteindelijk vertellen dat het a-typische klachten waren voor een tia (dat wat je niet wilt horen als je net besloten had maar naar huis te gaan omdat er maar steeds niemand kwam), want zo sprak hij: "Dan verwachten we ook uitval of langer durende klachten." Waarschijnlijk bedoelde hij gewoon te zeggen dat ze niet denken aan iets ernstigs, want als het dat wel was geweest, dan had ik meer en andere klachten moeten hebben. Althans: ik hoop maar dat ie dat probeerde te zeggenquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Weten ze waar het vandaan is gekomen dan?
Of was er geen oorzaak te vinden voor je schele bolletje?
Dat klinkt prettig. Ik ga er tegen zessen uit. Ik ga mijn zus helpen verhuizen zou tussen half zeven en zeven bij haar zijn. En ik moet ook nog ff een boedelbakje oppikken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
over acht uur lig ik op school in een collegezaal automaatkoffie te inhaleren
Jezus, lekker onder woorden gebracht zeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:28 schreef ElisaB het volgende:
Nou, nee dus. Ze weten het niet. Het hulpje van de neuroloog kwam uiteindelijk vertellen dat het a-typische klachten waren voor een tia (dat wat je niet wilt horen als je net besloten had maar naar huis te gaan omdat er maar steeds niemand kwam), want zo sprak hij: "Dan verwachten we ook uitval of langer durende klachten." Waarschijnlijk bedoelde hij gewoon te zeggen dat ze niet denken aan iets ernstigs, want als het dat wel was geweest, dan had ik meer en andere klachten moeten hebben. Althans: ik hoop maar dat ie dat probeerde te zeggen
Laat ze dat de volgende keer eens in normalemensentaal zeggen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JJH![]()
[..]
Ow, dat lijkt me leuk
[..]
Ik heb wel medicijnen, maar die heb ik nog nooit ingenomen
[..]
Nou, nee dus. Ze weten het niet. Het hulpje van de neuroloog kwam uiteindelijk vertellen dat het a-typische klachten waren voor een tia (dat wat je niet wilt horen als je net besloten had maar naar huis te gaan omdat er maar steeds niemand kwam), want zo sprak hij: "Dan verwachten we ook uitval of langer durende klachten." Waarschijnlijk bedoelde hij gewoon te zeggen dat ze niet denken aan iets ernstigs, want als het dat wel was geweest, dan had ik meer en andere klachten moeten hebben. Althans: ik hoop maar dat ie dat probeerde te zeggen
Zo vroeg?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt prettig. Ik ga er tegen zessen uit. Ik ga mijn zus helpen verhuizen zou tussen half zeven en zeven bij haar zijn. En ik moet ook nog ff een boedelbakje oppikken.
Ja, lekker. Dat dacht ik ookquote:
Beetje laat nu.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zo vroeg?
Ik zou haar lekker een verhuisbedrijf laten bellen.
Hier ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis trouwens Dierendag, poesjes hebben al uitgebreid ontbeten
Geef je ze tegenwoordig alleen CB of ook brokjes erbij?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ookVanavond pas laat thuis en dan Carnibest voor de 2e keer
Ik heb gister voor het eerst CB gegevenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geef je ze tegenwoordig alleen CB of ook brokjes erbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekkere opleiding daar Q![]()
Poesjes hebben net een lekker stukje rauw gehakt gehad.
Maar alleen Tom en Luna die vielen aan, de andere verwende nesten snuffelden es een keer en liepen snel naar de brokjes
Pfoeh, dat viel nog best tegen dus. Wens hem heel veel beterschap als je hem weer spreekt. En jij ook veel sterkte, lijkt me niet makkelijk zo allemaalquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef Strega het volgende:
Net telefoon gehad van Pagan.
Operatie is goed verlopen, maar duurde veel langer dan verwacht.
I.p.v. de verwachte 3 a 4 plekken die ze moesten isoleren moest het op veertig plekken.
Hij heeft dus verdoving recht in z'n hart gehad, want de pijn was niet te harden.
Voor de rest heeft hij toch een lichte roes gekregen.
Tussendoor moesten z'n hart stilzetten en resetten. Ze verwachten dat er nog wel een tweede operatie nodig is, als ze nog plekken gemist hebben.
Hij moet nu eerst een paar uur in bed blijven liggen i.v.m. evt. bloedingen in de lies. Hij kreeg nu een boterham en KOFFIE!Hij belt vanavond/vanmiddag nog even. Hij heeft wel het gevoel dat z'n hele borstkas ingedrukt is. Maar gelukkig, het is gebeurd.
![]()
Elies, dat is schrikken met die hoofdpijn! Rustig aan dus maar.
Stregaquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef Strega het volgende:
I.p.v. de verwachte 3 a 4 plekken die ze moesten isoleren moest het op veertig plekken.
Hij heeft dus verdoving recht in z'n hart gehad, want de pijn was niet te harden.
Tussendoor moesten z'n hart stilzetten en resetten. Ze verwachten dat er nog wel een tweede operatie nodig is, als ze nog plekken gemist hebben.
Hij moet nu eerst een paar uur in bed blijven liggen i.v.m. evt. bloedingen in de lies. Hij kreeg nu een boterham en KOFFIE!Hij belt vanavond/vanmiddag nog even. Hij heeft wel het gevoel dat z'n hele borstkas ingedrukt is. Maar gelukkig, het is gebeurd.
![]()
Oeh, fijn dat het voorbij is, maar wel veel!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef Strega het volgende:
![]()
Jeutje! Op 40 plekkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef Strega het volgende:
![]()
Dat heb ik dus ook!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeutje! Op 40 plekken![]()
Gelukkig heeft ie dit achter de rug en nu maar duimen dat ze alle plekken gehad hebben.
En wat klinkt dat eng; stilzetten en resetten. En het kunnen voelen dat ze in je hart aan het wroeten zijn zou mij nog maaaaanden nachtmerries bezorgen geloof ik![]()
Wat enorm eng! Fijn dat hij morgen weer thuis komt en dat hij je al gebeld heeft!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook!
Maar het moest dus echt, want dat er zoveel plekken zaten bleek dus toen ze bezig waren en hij ook weer ritmestoorningen had.
Maar goed, het is achter de rug, dat is een hele opluchting. En herstellen kan hij dan hopelijk vanaf morgen lekker thuis!![]()
Jullie allemaal bedankt voor het duimen enzo, dat doet echt goed.
Ja, dat moet ie zeker!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen weer lekker samen met de beestjes en dan lekker rustig aan doen en genieten van elkaar (niet te gek natuurlijk, hij moet wel aan z'n hart denken)
Morgen maar eerst bijkomen op je werk!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Altijd lekker; zo'n vrije dag.
Vanochtend eerst tandarts, zometeen met meneer I. voor controle naar het zkh en om 18 uur moet ik in Drachten zijn voor een nascholing.
En tussen de bedrijven door nog ff eten maken, boodschappen doen, was draaien, stofzuigen en opruimen.
Oh ja....en nog naar zwagert om een nieuw achterlicht in de auto.
Morgen weer werken....lekker rustig
Ah dan kunnen wij elkaar een hand geven. Ik ga straks ook even thuis eten en dan om 18u weer weg voor collegequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig dat de operatie voorbij is voor Pagan. Maar jeutje, klinkt heftig!![]()
Hopelijk morgen op tijd naar huis om daar verder te herstellen.![]()
Fijne dierendag allemaal! Dit baasje is vandaag welgeteld anderhalf uur thuis.
Arme beestjes.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah dan kunnen wij elkaar een hand geven. Ik ga straks ook even thuis eten en dan om 18u weer weg voor college
Hij groeit echt zo ontiegelijk hard.quote:
Zou ik ook doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:20 schreef Muis006 het volgende:
Percy heeft een goodiebag gekregen omdat ie op Dierendag naar de DA moest, en het eerste wat ie doet bij thuiskomst, is proberen de rubberen ring van zijn nieuwe waterbak af te krijgen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef Strega het volgende:
![]()
heel drukquote:
Goedzo, nu mag je een koekje en TV kijkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
heel druk
Zit thuis hoor
Heb mn huiswerk al af
Ik ben 12, wat is dat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedzo, nu mag je een koekje en TV kijken
Bink en Boor hebben hier net samen twee biefstukjes gekregen als avondetenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:37 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben een lekkere verse markreel gekocht voor de poesjes die ze zometeen krijgen
Whoehoeeeeee, weer wat om handen en kattenbrokjes verdienenquote:En donderdag ga ik de kattenbrokjes weer verdienen
Weer een andere baan bij de gemeente. Weer tijdelijk via uitzendbureau.
Daar trekken die gekken van mij dus hun katteneusjes voor opquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink en Boor hebben hier net samen twee biefstukjes gekregen als avondeten
Bink anderhalf, Boor een halveBink was er met 2 tellen klaar mee, alles op. Boor is nog steeds bezig.
[..]
Whoehoeeeeee, weer wat om handen en kattenbrokjes verdienen
Tof!
Beterschap voor Pagan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef Strega het volgende:
![]()
zo, das wel even meer dan gedacht jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef Strega het volgende:
![]()
Het richtingsgevoel is prima in orde, op één of andere manier hing alles aan een tet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ziet er vrij druk uit.
En sommigen hebben een TomTom nodig
Of als alle gezinsleden dronken zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:20 schreef Barbaaf het volgende:
Aw, arme Palle. Moeilijk zo'n besluit te nemen als zij zelf niets laat merkenSterkte Trovey
![]()
voor de nieuwe baan van Nok
, zolang je maar niet bij een Wokrestaurant gaat werken
Hiewr is het Dwrie Oktobewr feest bezig, verplaatst omdat het anders op zondag valt (en een echte Leienaawr eist een vrije dag wegens Dwrie Oktobewr. Net ff over de kermis geweest, nu nog gezellig maar over een paar uur zal de sfeer wel minder worden, als de gezinnen weg zijn en de dronkelappen overblijven. Wel nog wat wierook gescoord
Ik kijk ook half (lekkere timing iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk ook met een half oog.
Leuk, die schapenkoppen op dierendag
Ik dacht nog aan je toen ik het topic zo noemdequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef Qwea het volgende:
Ik zag die TT al eerder staan, en toen dacht ik dat ik in KPD zat![]()
aaaaaaaaah wat schattigquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je toen ik het topic zo noemde
Pretty much, yeahquote:Maar hé, het dekt de lading volledig, toch?
Da's wel wat beter, je filmpje heeft geholpenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaaaaaaaah wat schattigHoest met je humeur?
Jeuj. Props voor mijn filmpje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel wat beter, je filmpje heeft geholpen![]()
En die te ruilen hond móet wel een grap zijn
Hoe goed de beslissing ook is, het blijft hartverscheurend. Heel veel sterktequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef trovey het volgende:
Vanavond is het besluit gevallen....met pijn in het hart heb ik Palle om 19.55 uur laten inslapen bij de dienstdoende arts. De combinatie van 2 open hakken waar de botten uitstaken (doorligplekken), sterke opleving van niesziekte, ernstig nierfalen en wat bij het inslapen ook nog bleek een kapotte achillespees heeft me tot dit besluit gedreven. Tot op het laatste moment heeft hij nog kattenmelk gedronken en zijn dierendag lekkere hapje gegeten. Het was loodzwaar omdat hij tot het laatste moment nog levendig en actief was maar zijn lijfje was op alhoewel zijn geest dat nog niet was.Ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan en hem verdere ellende en een lange lijdensweg heb mogen besparen. Morgen maar weer naar Swifterbant toe.
Ow, die had ik nog helemaal niet gezien, kom ik daar met mijn giebelpost overheen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef trovey het volgende:
Vanavond is het besluit gevallen....met pijn in het hart heb ik Palle om 19.55 uur laten inslapen bij de dienstdoende arts. De combinatie van 2 open hakken waar de botten uitstaken (doorligplekken), sterke opleving van niesziekte, ernstig nierfalen en wat bij het inslapen ook nog bleek een kapotte achillespees heeft me tot dit besluit gedreven. Tot op het laatste moment heeft hij nog kattenmelk gedronken en zijn dierendag lekkere hapje gegeten. Het was loodzwaar omdat hij tot het laatste moment nog levendig en actief was maar zijn lijfje was op alhoewel zijn geest dat nog niet was.Ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan en hem verdere ellende en een lange lijdensweg heb mogen besparen. Morgen maar weer naar Swifterbant toe.
Op dierendag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef trovey het volgende:
Er was een tijdje geleden zo'n Utrechtse, daar hebben we het wel eens over gehad hier, die vond ik wel heel leuk en grappigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ah F&F maakt kennis met bjoetiekwien anita?
Jezus onder welke steen heb jij gelegen???quote:
Ja, deze is echt niet leuk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was een tijdje geleden zo'n Utrechtse, daar hebben we het wel eens over gehad hier, die vond ik wel heel leuk en grappig
Mogguh!
heej! Maak dr niet belachelijk ze heb wel een bjoetie imperium ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ah F&F maakt kennis met bjoetiekwien anita?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:48 schreef trovey het volgende:
Bedankt.Crematorium gebeld, 12.00 uur kunnen we terecht. Nog even langs oude dierenarts gaan waar hij officieel nog is ingeschreven om zijn overlijden te melden. Het was vanmorgen stil in huis nadat er bijna 13 jaar lang een kater hard miauwend vroeg om zijn ontbijtje....de stilte nu is ook oorverdovend want de rest zijn niet zulke praters.
Cat is:quote:
Jaaaa!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat is:
Kruidvat is: Goedkoop treinkaartje voor als Cat komt loosjeeren
Yesch.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo![]()
Cat![]()
Ik ben zooooo benieuwd naar Limoentje![]()
Doe je es soen es possubul updeeten?
Of mij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sms je Ing zodat wij het gelijk horen?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:06 schreef Murmeli het volgende:
ik kom het hier weer eens proberen
kijken of ik het aankan, meer dan 1 SC
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel lief dat je naar mij toe komt als ik niet naar jou kom
Hier zit een kat in de gang opgesloten als er voer gegeven wordt, omdat de ander zo langzaam (nog een beetje met lange tanden) eet dat ie het anders jatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kom ik hier gewoon ongegeneerd over mn kat slijmen
ja dat verwende kreng dat het lekkers dat ik voor haar had gekocht weer niet goed genoeg vond![]()
I think i love her for that
Fijn dat je weer lekker thuis bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
Weer thuis!
Ik ben geradbraakt, 5 uur slaap in 48 uur, mijn borst voelt aan of ik een schop van een ezel heb gehad en mijn achterkant is beurs van 5 uur op een röntgentafel liggen.![]()
De rust is hier teruggekeerd, Strega zit op de bank, omringd door slapende honden en katten. Ik ga ook ff maffen, spellingscontrole maakt overuren nu. Ik ga later wel bijlezen, ik val om nu.
Nogmaals bedankt voor alle lieve, hartelijke belangstelling.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
Weer thuis!
Ik ben geradbraakt, 5 uur slaap in 48 uur, mijn borst voelt aan of ik een schop van een ezel heb gehad en mijn achterkant is beurs van 5 uur op een röntgentafel liggen.![]()
De rust is hier teruggekeerd, Strega zit op de bank, omringd door slapende honden en katten. Ik ga ook ff maffen, spellingscontrole maakt overuren nu. Ik ga later wel bijlezen, ik val om nu.
Truste, pak maar lekker je rustquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
Weer thuis!
dat klinkt allemaal niet prettig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
Weer thuis!
Ja, zulke katten ken ik ook ja. gelukkig heb ik er maar 1, dus geen last mee. maar bij de katten van vrienden waar ik vaak oppas gaat het ook zo. Ik tilde die jatter gewoon op en zette hem op mn schoot, moest ie noodgedwongen mijn geknuffel ondergaan. Hij pikte het nog ook. Vertelde het gisteren aan een van de eigenaars van die katten en zij had zoiets van: whutquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier zit een kat in de gang opgesloten als er voer gegeven wordt, omdat de ander zo langzaam (nog een beetje met lange tanden) eet dat ie het anders jat
Volgens mij heb ik je nummer niet meer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
* heeft telefoon binnen handbereik gepakt![]()
Bleeegh, ik ben zo gaar als een aardappel vandaag
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je nummer niet meer.![]()
Ik dacht dat je al weg wasquote:Maar dat van Tombo wel!Ik ben off!
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je nummer niet meer.![]()
Maar dat van Tombo wel!Ik ben off!
![]()
Fijn even wat van je te horen Pagan. Doe het rustig aan de komende tijd, goed herstellen.
Ik heb je nog wel,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Heb je me uit je tel. gegooid?![]()
![]()
![]()
![]()
Pauze voorbij....nog 3,5 uur en dan naar huis
Aaaaw, fijn he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb je nog wel,. Daarom sms ik vaak Ing wanneer ik hoi wil typen, T9 heeft je overgenomen. [ afbeelding ]
quote:ze is geadopteerd
Opruim-stormenquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik sta op het punt om enorme te gaan witte tornadoën in huis.
Hou me tegen
En begin van de avond zal die bui wel weer over zijn zeker?quote:
Aankomend weekend is er nauwelijks voetbal, dus dan kan het.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
En begin van de avond zal die bui wel weer over zijn zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |