Neuh, livalo had deze TT verzonnen.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, livalo had deze TT verzonnen.
nee, ze heeft last van TIquote:
(tering)traag internetz.quote:
nou uuuuuhhm casio uuuuhhm is gewoon beterquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sorry maar een TI-89 pwnt echt alle casio's de administratie-afdeling op.
Productieve dag gehad?quote:
Mwah, ik heb de hele dag op de bank gehangen. Dus iets meer dan datquote:
Ja, dan ben ik redelijk productief bezig geweest.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, ik heb de hele dag op de bank gehangen. Dus iets meer dan dat
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik redelijk productief bezig geweest.
Ik heb een mod boos gemaaktquote:
Dan zou ik me maar eens inschrijven voor de Sterkste Man wedstrijden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik voel me alsof er een ton gewapend beton aan mijn borst hangt.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was al chagrijnig, dus het was niet zo heel moeilijk.
een ekte ekte bazentopic!quote:
Kan je nagaan! En we zijn nog op pagina 1!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
RenRen- boos maken... Er gebeuren wel wonderen in dit topic zeg1
Draai een rondje en BAM daar is de man met de zeis.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan zou ik me maar eens inschrijven voor de Sterkste Man wedstrijden.
2quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je nagaan! En we zijn nog op pagina 1!
25 post per paginaquote:
Zusje?quote:
Die is bezig met Sjoerd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hyman heeft een iets jonger, breezerig zusje.
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee echt?
Anticlimaxquote:
Wincest.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
In Ermelo en omgeving doet iedereen het met elkaar, dus zo raar is het anders niet hoor.
Ja hequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ken van die hele mooie meiden die dan met die scruffy gothics lopen. Maar dan échte.
Of een leuke meid met een nerd...quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ken van die hele mooie meiden die dan met die scruffy gothics lopen. Maar dan échte.
Jongens met make-up.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
I kzag vandaag een jongen en die had meer make-up op dan z'n vriendin.
Echtquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Was dat nou met jou? Ja toch, met die epic furry? Die heeft ook echt mooie chicks gehad.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kom eens hier, dan zal ik je ogen eens blauw schminken
It wasn't me!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef VASND het volgende:
Broertje van een ex van me is homo, die liep afgelopen weekend met zn nieuwe aanwinst, een Bieber look-alike rond.
Hehehquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef VASND het volgende:
Hij heette geen Jasper overigens, ik heb het wel gevraagd.
xyyxyxz?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef VASND het volgende:
Broertje van een ex van me is homo, die liep afgelopen weekend met zn nieuwe aanwinst, een Bieber look-alike rond.
Ah.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef VASND het volgende:
Hij heette geen Jasper overigens, ik heb het wel gevraagd.
Die 2 begonnen halverwege de avond tegen elkaar aan te rijden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zag gisteren twee jongens hand in hand lopen in de Ikea.
Op de een of andere manier vind ik het toch raar als ik ze dan zo zie lopen.
"Dat heurt niet!"quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
Dan ken je mij nog niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
De nieuwe vriend van een van mijn 'vriendinnen' heet Jasper. En hij is de saaiste persoon die ik ken.
* VASND legt 'm er in.quote:
Ik vind het juist suuuperleuk om te zien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
ff wennen == ik wil het liever niet hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Die 2 begonnen halverwege de avond tegen elkaar aan te rijden.
Is toch ff wennen.
Dat is denk wel maf. En als een vriend van je dat bij een meisje doet denk je alleen maar, zo, die heeft he goed voor elkaar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Die 2 begonnen halverwege de avond tegen elkaar aan te rijden.
Is toch ff wennen.
Nou nee ik vind het prima opzich maar net zo ongewenst als een heterostelletje dat elkaar voor mijn neus aan het opgeilen isquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
ff wennen == ik wil het liever niet hebben
Ik hoef het ook echt niet te zien eerlijk gezegd. Maar ik vind hetrostelletjes die elkaar aflebberen ook niet echt tof om te zien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
het maakt mij ook niet uit, ik wil het alleen niet in het openbaar zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel hebben. Of het moet iets té ver gaan of iets te 'vies' gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoef het ook echt niet te zien eerlijk gezegd. Maar ik vind hetrostelletjes die elkaar aflebberen ook niet echt tof om te zien.
Als ik een gast zie die een wijf af loopt te lebberen en af te tasten vind ik dat niet echt een verfraaiing van mijn gezichtsveld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel hebben. Of het moet iets té ver gaan of iets te 'vies' gaan.
Goed punt. Ik ook.quote:
Nee, dat gaat te ver inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik een gast zie die een wijf af loopt te lebberen en af te tasten vind ik dat niet echt een verfraaiing van mijn gezichtsveld.
Tenzij ik het zelf doe tenslotte
*pakt arm en begint eraan te likken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik een gast zie die een wijf af loopt te lebberen en af te tasten vind ik dat niet echt een verfraaiing van mijn gezichtsveld.
Tenzij ik het zelf doe tenslotte
Dat wel ja. Maar zoals in dat voorbeeld denk ik altijd, waarom hier? Ga dat even lekker buiten doen. Dan staat er ook niemand te kijken en kan je ook meteen verder als je wiltquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat gaat te ver inderdaad.
Maar als het met klasse gaat kan ik het best aanzien.
Beetje met den hand in den broek lekker beren bij het aanzicht van twee droogparende soortgenotenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat gaat te ver inderdaad.
Maar als het met klasse gaat kan ik het best aanzien.
Ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar zoals in dat voorbeeld denk ik altijd, waarom hier? Ga dat even lekker buiten doen. Dan staat er ook niemand te kijken en kan je ook meteen verder als je wilt
In de volle kroeg!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Beetje met den hand in den broek lekker beren bij het aanzicht van twee droogparende soortgenoten?
Zonder schaamte elkaar opgeilen in een volle kroegquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar zoals in dat voorbeeld denk ik altijd, waarom hier? Ga dat even lekker buiten doen. Dan staat er ook niemand te kijken en kan je ook meteen verder als je wilt
Dat wel. Maar ik vind kotsen ook altijd lekker als ik teveel gedronken heb, maar dat hoef ik iemand anders niet te zien doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Zonder schaamte elkaar opgeilen in een volle kroeg.
Als je het zelf doet is het zooooooo goed.
Nee, dat hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Beetje met den hand in den broek lekker beren bij het aanzicht van twee droogparende soortgenoten?
Kotsen als je bezopen bentquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik vind kotsen ook altijd lekker als ik teveel gedronken heb, maar dat hoef ik iemand anders niet te zien doen.
*denkend aan gisteravond komt het alweer bijna naar boven)
nvm, ik bedoel Kluijverquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vind Nicolette van Dam ook echt een sloopbeest.
Ik moest gister bijna, in de kroeg. Ik had in 1 minuut tijd 2 broodjes hamburger naar binnen gewerkt. Toen werd ik weer meegesleurd door dat meisje naar de dansvloer. Meteen weer de rook, herrie en hitte in'.quote:
Broertje van een vriendin van me wel. Vorig jaar op hetzelfde feest. Normaal zit hij alleen te gamen, en nu ging hij met zijn zus mee stappen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef VASND het volgende:
Kotsen in een volle kroeg nog nooit gedaan gelukkig
Vreselijk is dat om dan meteen die drukte weer in te gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest gister bijna, in de kroeg. Ik had in 1 minuut tijd 2 broodjes hamburger naar binnen gewerkt. Toen werd ik weer meegesleurd door dat meisje naar de dansvloer. Meteen weer de rook, herrie en hitte in'.
"ik ga even naar de wc, ik zie je zo wel". Gelukkig niet gekotst op de wc, want die was al aardig smerigDaarna ook alleen nog maar cola gedronken
Wij vonden het wel tof toen we hoorden dat hij in de kroeg had gekostquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Broertje van een vriendin van me wel. Vorig jaar op hetzelfde feest. Normaal zit hij alleen te gamen, en nu ging hij met zijn zus mee stappen.
Dus met ons mee
Dus op ons tempo bierdrinken
Dat ging dus niet zo goed
En ik wilde echt met haar meequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vreselijk is dat om dan meteen die drukte weer in te gaan.
Dan voel je het zweet je uitbreken en weet je dat je even frisse lucht moet hebben.
Halve gesprekken die je vlot afkapt, drankje vlug opdrinken en heeel vlug door de menigte heen banjerenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vreselijk is dat om dan meteen die drukte weer in te gaan.
Dan voel je het zweet je uitbreken en weet je dat je even frisse lucht moet hebben.
Ah bah.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij vonden het wel tof toen we hoorden dat hij in de kroeg had gekost
Nog beter was dat hij over iemands arm had gekotst
En dan op weg naar de wc?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Halve gesprekken die je vlot afkapt, drankje vlug opdrinken en heeel vlug door de menigte heen banjeren
Pics, hyves etc even @ PM pl0xquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga nu echt lekker slapen, en fantaseren over wat er misschien wel niet had kunnen gebeuren
Nou, als ik moet nekken loop ik weg met mijn drankje, die smijt/zet ik weg en ga zo snel mogelijk naar een rustige plekquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Halve gesprekken die je vlot afkapt, drankje vlug opdrinken en heeel vlug door de menigte heen banjeren
Euh, nee.quote:
WC/buiten. Wat er dichter in de buurt is.quote:
Ik was dit weekend getuige van iemand die over een ander heen kotste... Die 2 meter verderop zat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij vonden het wel tof toen we hoorden dat hij in de kroeg had gekost
Nog beter was dat hij over iemands arm had gekotst
Moet wel goedkomen, binnenkort maar even haar mail/telefoon nummer regelenquote:
quote:
Liefst buiten, meteen rustig en je hoeft niet die tyfusdrukte meer inquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:20 schreef VASND het volgende:
[..]
WC/buiten. Wat er dichter in de buurt is.
Projectile vomiting!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik was dit weekend getuige van iemand die over een ander heen kotste... Die 2 meter verderop zat.
Serieus.
Alsof het southpark was!
Ik ken het.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:20 schreef VASND het volgende:
[..]
WC/buiten. Wat er dichter in de buurt is.
Ja sorry mang!quote:
Volkomen terecht hoorquote:
IM FIRING MY LAZERPUKE!quote:
Ok, *boksouwe*quote:
Boxquote:
Als je het inhoud, en opeens zegt je maagquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik wist niet dat dat zo hard kon gaan
Kloptquote:
Welke chilisaus?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:24 schreef VASND het volgende:
Omg, Pringles + chilisaus.
Ik voel een nieuwe verslaving op komen.
Daarom zitten die klote spetters en zooi altijd overal als je in een wc gaatquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je het inhoud, en opeens zegt je maag
EN NU ERUIT VIES BIER MET SWAORMA!
Dan komt het wel. En snel!
Hangt er vanaf waar. In de klb zou ik het nooit doen. Maar als ik een mooie foto van een chick maak die ik met haar toestemming op Flickr mag zetten en posten in het FOT gedeelte zou ik het wel doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mn vriendin zou het niet op prijs stellen als ik het zou doen.
De volgende dag tijdens het douchen levert dat inderdaad een leuke verrassing op als je je neus snuitquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Daarom zitten die klote spetters en zooi altijd overal als je in een wc gaat.
Oh en die troep die blijft vastzitten in je neusholte![]()
Ja, maar ik had het even over de SC's, zoals hier.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar. In de klb zou ik het nooit doen. Maar als ik een mooie foto van een chick maak die ik met haar toestemming op Flickr mag zetten en posten in het FOT gedeelte zou ik het wel doen
Goedkope zoete shizzle. Inproba ofzo.quote:
Argh vreselijk is dat ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Daarom zitten die klote spetters en zooi altijd overal als je in een wc gaat.
Oh en die troep die blijft vastzitten in je neusholte![]()
Dan niet neequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het even over de SC's, zoals hier.
Misschien moet hij er zijn beroep van maken!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Argh vreselijk is dat ja.
Maar zo hard als dit had ik het nog nooit zien gaan. Zelfs niet die keer toen 2 mensen wedstrijdjes deden wie het langst zijn mond aan de tap kon houden.
S&Gquote:
...Kun je nagaan als iedereen er gewoon bij zit, en één iemand tegenover je ook gewoon helemaal onder zit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
Helemaal kut is als je met zo'n uitgekotste kop naar iemand kijkt, half geopende ogen. En diegene dan keihard lacht en het tegen iedereen verteld. Dan weet je zeker dat je de lul bent
Wat een kansloze bende is dat zeg.quote:
En je daarna die vuist op je af ziet komenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Kun je nagaan als iedereen er gewoon bij zit, en één iemand tegenover je ook gewoon helemaal onder zit.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Kun je nagaan als iedereen er gewoon bij zit, en één iemand tegenover je ook gewoon helemaal onder zit.
Mwah, zo zijn wij niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En je daarna die vuist op je af ziet komen
Vrouw post tieten:quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat een kansloze bende is dat zeg.
Oh een stukje bloot.
"Wauw wat een mooi lijf, meer!![]()
![]()
"
Als iemand mij onderkotst, per ongeluk of expres, dan moet diegene niet denken dat hij er zomaar vanafkomt.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat een kansloze bende is dat zeg.
Oh een stukje bloot.
"Wauw wat een mooi lijf, meer!![]()
![]()
"
Net nog niet. Nu wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:32 schreef Hyman het volgende:
Wisten jullie dat een papegaai wel 80 jaar kon worden?
Straks lekker met de gAstra naar Zwollequote:
boefjequote:Op maandag 4 oktober 2010 09:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Straks lekker met de gAstra naar Zwolle
Paps is nu met mijn auto wegquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:53 schreef o.us het volgende:
Internetmaagd. Doe op zijn minst de gordijnen open elke dag dan kan je wel genoeg xp halen om op level 4 te komen waarmee je naar buiten kan gaan om naar de Aldi te gaan om het daar te gaan vragen.
Ah gossie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:39 schreef TripleP het volgende:
Ik ben echt zo stuk. En ik moet tot 17:45 op school zitten........................................................................
Misschien moet je vrij nemenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ah gossie.
Ik moet tot 18 uur werken.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:28 schreef VASND het volgende:
Ik ga nog even een potje C&C Generals doen en een antraxmannetje pwnen met mijn nuke-MIGS. (nostalgie)
Troestah.
Genoeg denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bart. Bart. Bart. Wat weet jij van sinus en cosinus?
Ohohohohquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik niet. Het gaat over pi en sinus en cosinus en tabellen en tekeningetjes.
Oh, sluit ik het net afquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ohohohoh
-edit- Ja, moet je wel op msn zijn ofzo
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:51 schreef TripleP het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Amplitude#Formal_representation !!!!!!
Natuurkundequote:
Net zo kutquote:
Had ik t toch goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Let's notHeb al genoeg moeite met dit.
[..]
Wij doen dit voor wiskunde.
Jazekerquote:
Wobbellijntjes.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Amplitudes, grafieken, hobbellijntjes
Ik heb niet eens de moeite gedaan om wat voor dat hoofdstuk te doen.. ik snapte er geen hol van en zag er het praktisch nut ook niet van in..quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JazekerWe begonnen met de driehoekjes, dus wel wat Komttijd zei, met het overstaande en shit. En toen met een eenheidscirkel en breuken, en radialen en graden en pi. En toen met dit. Br.
Uhhhhhuh.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Da's gewoon de eenheidscirkel uitgerold.
Ik mag maar 1 onvoldoende hebben, anders mag ik niet op stagequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de moeite gedaan om wat voor dat hoofdstuk te doen.. ik snapte er geen hol van en zag er het praktisch nut ook niet van in..
Wat doe je dan voor opleiding/school?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik mag maar 1 onvoldoende hebben, anders mag ik niet op stageDus ik haal liever zo veel mogelijk voldoende. En moet het dus ook kennen
Ik heb daar ooit zo'n toffe gif van gezienquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Da's gewoon de eenheidscirkel uitgerold.
Digital media design. Op het Grafisch Lyceum enzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor opleiding/school?
Dus je kunt een beetje goed painten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Digital media design. Op het Grafisch Lyceum enzo
Ik kan beter shoppen dan paintenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus je kunt een beetje goed painten?
Dus je creditcard maakt overuren?quote:
Ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus je creditcard maakt overuren?
En daar heb je die formules voor nodig?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Digital media design. Op het Grafisch Lyceum enzo
Kom dan even op World of Warcraft.quote:
Kom gaan we raiden das veel cooler als shoppenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kom dan even op World of Warcraft.
Ja. Als je wist wat mijn opleiding inhield, wist je ook wel hoe dat zatquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En daar heb je die formules voor nodig?
Krijg je ook regex?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Als je wist wat mijn opleiding inhield, wist je ook wel hoe dat zat
Ik heb geen zin om me te verdiepen in opleidingen van anderen dus ik geloof je wel op je woordquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Als je wist wat mijn opleiding inhield, wist je ook wel hoe dat zat
Nopquote:
Hoeft ook niet, verdiepen is wat anders dan weten wat iets inhoudt in grote lijnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me te verdiepen in opleidingen van anderen dus ik geloof je wel op je woord
Alle informatie over school is teveel als het niet nodig isquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:30 schreef xyzyx het volgende:
Grote lijnen is al teveel informatie voor mijn doen.
Nouja ik ga maar even bij de paarden kijken aangezien ik nu toch niet weg hoef
Haha, jij bent een paard.quote:
Je vriendin zou maar zo'n muil hebbenquote:
Bron?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:53 schreef xyzyx het volgende:
Als je 1000 gratis sms naar 4000 smst (vodafone prepaid) dan krijg je 1000 gratis smsjes.. scheelt mij mooi weer 10 euro want wilde net weer btg halen voor mijn random spam nr
Vriendin van mij.. uitgeprobeerd en werkt ook nogquote:
Die Bart weer hequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:21 schreef Hyman het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)dloper-opgepakt.html
Furrtel, wats verkeerd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:50 schreef Jotcha het volgende:
Kan je dan geen pubtopic meer maken zonder honderd spelfouten in de TT?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:53 schreef xyzyx het volgende:
Als je 1000 gratis sms naar 4000 smst (vodafone prepaid) dan krijg je 1000 gratis smsjes.. scheelt mij mooi weer 10 euro want wilde net weer btg halen voor mijn random spam nr
Moet je JA IK WIL naar 4343 smsen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:49 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
GRATIS smsjes? Waar waar waar
maar die sms werkt alleen als je die sms verstuurd terwijl je op je knieeen zitquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je JA IK WIL naar 4343 smsen.
En doet alsof je zout in je mond strooit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
maar die sms werkt alleen als je die sms verstuurd terwijl je op je knieeen zit
en je je baas in z'n ballen schopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En doet alsof je zout in je mond strooit.
daarvoor bestaat ook een oplossing...quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:03 schreef robertapeldoorn het volgende:
=D oke, ga ik doen.
En als ik mijn actiefe blox opvraag dan krijg ik nu netwerkfout #leuk
Je eerste kwaliteitspostquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:53 schreef xyzyx het volgende:
Aww, een newbiequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef robertapeldoorn het volgende:
Mij boeit t niet. Ik kan ze ook via internet zien.
Alweer opgevrolijkt?quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef xyzyx het volgende:
Mijn papa kan voor mij een audi s8 uit 2001 van een kennis overkopen.. netjes onderhouden ding en 1e eigenaar alleen ik vind t verbruik zoveel
Was t maarquote:
Lijkt me stug dat je die zelf betaalt zonder ooit gewerkt te hebben?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Was t maar
Ik krijg dat ding niet eens verzekerd denk ik
Ik krijg een auto van mijn ouders als ik er 1 nodig heb (dus als ik naar school moet met auto ofzo.. of stage.. of werk.. en aangezien ik waarschijnlijk in zwolle ga werken heb ik een auto nodig)quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat je die zelf betaalt zonder ooit gewerkt te hebben?
Dat betaalt hij van het geld wat hij verdient door af-en-toe te koken voor zijn oudersquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat je die zelf betaalt zonder ooit gewerkt te hebben?
Nee ik krijg de auto gewoon te leenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat betaalt hij van het geld wat hij verdient door af-en-toe te koken voor zijn ouders
Nee, de ONZ SC is voor debielen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:08 schreef Stoeprand het volgende:
Dit was toch die soort van ONZ SC voor kinderen?
Ah, dan ga ik hier posten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, de ONZ SC is voor debielen.
En hoe ga je dat betalen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik krijg een auto van mijn ouders als ik er 1 nodig heb (dus als ik naar school moet met auto ofzo.. of stage.. of werk.. en aangezien ik waarschijnlijk in zwolle ga werken heb ik een auto nodig)
Alleen ik moet dan wel zelf verzekering, benzine en alles betalen + de auto blijft van mijn ouders..
Nu in het nederlands.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:51 schreef xyzyx het volgende:
Een meisje vond het grappig dat iedereen voor mij opzei ging op de snelweg
Hoi.quote:
2quote:
Eet smakelijk!quote:
Die boi was keihard aan het boeken met die bak, gingen al die pussy's opzei omdat ze zijn shine niet aankonden, jeweetzelllluuufffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |