abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 21:54:13 #1
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87148988
De buren zijn een paar dagen weg en hebben mij gevraagd de hond uit te laten en eten te geven. Daar heb ik eigenlijk geen zin in, maar ik vind dat je dat maar gewoon voor elkaar moet doen, dus ik heb beloofd het beestje uit te laten. Dat heb ik eerder (begin dit jaar toen er nog sneeuw lag) ook gedaan en dat ging goed. Het beestje liep enthousiast mee, was niet vervelend, at goed (buren hadden precies klaargezet wat ik moest geven), enzovoorts. Maar nu is het heel anders: het beestje loopt niet enthousiast voor me uit, maar loopt de hele tijd achter mij en snuffelt overal aan. Vrij vaak moet ik aan de lijn trekken omdat we anders overal 5 minuten stil staan (het beestje mag echt wel ergens snuffelen, maar dat hoeft niet elke meter) en het eet ook niet goed. Ik heb er maar 1 keer een paar hondensnoepjes (gekregen van de baas) in gekregen, verder is alles onaangeroerd.

Overigens is het beestje niet agressief en blaft niet. Hert beestje lijkt gewoon heel erg ongemotiveerd/verdrietig. Hoe kan ik het uitlaten voor die hond weer leuk maken ? Verwennen is geen optie en dwingen o.i.d. (halsband die stroomschokken geeft, schoppen, enzovoorts) al helemaal niet.

Voor zover ik weet is het beestje niet ziek overigens.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:55:33 #2
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87149093
Misschien moet hij wennen aan zijn nieuwe tijdelijke baasje.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_87149111
Dat is wat honden doen hoor , snuffelen en 200x pissen . Ferme ruk aan de lijn als het echt irritante vormen begint aan te nemen ;)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:55:59 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87149131
Hoe is zijn ontlasting?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 21:56:07 #5
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87149140
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Misschien moet hij wennen aan zijn nieuwe tijdelijke baasje.
Dat vind ik vreemd want de vorige keer was dat geen probleem.

[ Bericht 72% gewijzigd door 2cv op 03-10-2010 22:01:16 ]
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:56:37 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87149179
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
Dat is wat honden doen hoor , snuffelen en 200x pissen . Ferme ruk aan de lijn als het echt irritante vormen begint aan te nemen ;)
Ja, geef t beest een nekhernia, zal zn baas blij mee zijn :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:58:59 #7
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_87149344
Omdat er toen sneeuw lag. Dan lopen ook honden wel door hoor.

En verder zal het beest zijn baasjes wel missen. Gewoon lekker aaien en wat aandacht geven. Paar dagen minder eten is geen ramp, voer hem desnoods maar die hondesnoepjes. Let wel op of ie goed drinkt. Als hij ook niet drinkt dan heeft ie misschien iets onder de leden.
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 22:04:47 #8
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87149784
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef Vandaag... het volgende:
Omdat er toen sneeuw lag. Dan lopen ook honden wel door hoor.

En verder zal het beest zijn baasjes wel missen. Gewoon lekker aaien en wat aandacht geven. Paar dagen minder eten is geen ramp, voer hem desnoods maar die hondesnoepjes. Let wel op of ie goed drinkt. Als hij ook niet drinkt dan heeft ie misschien iets onder de leden.
Sneeuw was toen voor het grootste gedeelte al weg. Het lag alleen nog op het gras. Hoe dan ook: toen leek het beestje op alle manieren enthousiaster. Als sneeuw zo vervelend is voor een hond, dan zou hij ook niet zo graag uit willen.

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe is zijn ontlasting?
Uh ... lichtbruin, wat slijmerig. Wel anders dan de vorige keer ja.

Overigens, vanmorgen heeft het baasje het beestje voor het laatst uitgelaten en heeft niets gemeld over eventuele ziekte.
pi_87149974
Bij sneeuw en vorst zijn er weinig geurvlaggetjes waarneembaar voor honden.

Laat dat beestje gewoon lekker snuffelen want dat is zijn grootste plezier op een dag. Hij kan immers moeilijk een boek gaan lezen als hij in zijn eentje thuis ligt.
Het is maar voor een paar dagen.
pi_87150073
Overigens vind ik het waardeloos dat het beest de hele dag en nacht alleen zit.
Vind het ook niet gek dat hij niet eet.
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 22:10:15 #11
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87150220
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:06 schreef Stali het volgende:

Laat dat beestje gewoon lekker snuffelen want dat is zijn grootste plezier op een dag. Hij kan immers moeilijk een boek gaan lezen als hij in zijn eentje thuis ligt.
Als we terug naar huis lopen snuffelt het beest een stuk minder. En als dat snuffelen zo leuk was: waarom was het beestje dan enthousiaster toen ik haar begin dit jaar uit liet ?

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef Stali het volgende:
Overigens vind ik het waardeloos dat het beest de hele dag en nacht alleen zit.
Vind het ook niet gek dat hij niet eet.
Vorige keer was dat geen probleem. Telkens de bak leeg (en nee, ik deed er niet maar 1 brokje per keer in).
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:12:42 #12
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_87150368
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:06 schreef Stali het volgende:

Als ik mijn hond overal maar aan laat snuffelen ben ik volgend jaar nog niet thuis. -O- 8)7
En toen was er niets!
pi_87150645
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, geef t beest een nekhernia, zal zn baas blij mee zijn :')
Niet zo hard gek :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87150660
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Als ik mijn hond overal maar aan laat snuffelen ben ik volgend jaar nog niet thuis. -O- 8)7
Idd _O-
Groetjes, Ezio.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:19:15 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87150830
't Gaat toch niet alleen om het snuffelen, ook eet ie niet.

Houd die ontlasting even in de gaten TS, en probeer ervoor te zorgen dat ie i.i.g wel drinkt. De hond kan wel een paar dagen zonder eten, als ie dan nog niet eet en zo lusteloos is moet de eigenaar maar naar de dierenarts.
pi_87150901
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef 2cv het volgende:

[..]

Als we terug naar huis lopen snuffelt het beest een stuk minder. En als dat snuffelen zo leuk was: waarom was het beestje dan enthousiaster toen ik haar begin dit jaar uit liet ?
Als er toen sneeuw lag of het erg koud was heb ik het je net uitgelegd.
Kun je niet wat meer tijd besteden aan het dier?

quote:
Vorige keer was dat geen probleem. Telkens de bak leeg (en nee, ik deed er niet maar 1 brokje per keer in).
Dat het vorige keer geen probleem was maakt het niet normaal. :{w .
Een hond is op zijn bazen gericht en ik vind het raar om een hond hele dagen en nachten alleen te laten.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:21:38 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87151002
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef Stali het volgende:

[..]

[..]

Een hond is op zijn bazen gericht en ik vind het raar om een hond hele dagen en nachten alleen te laten.
Maar dat is TS zijn schuld niet :N

Zou wel leuker voor t beest zijn als ie bij jou zou wonen die paar dagen TS*O* Kun je hem ook beter in de gaten houden.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:21:53 #18
247705 IemandNiemand
pi_87151018
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef Stali het volgende:

[..]

[..]

Ligt aan de leeftijd heb ik gemerkt (praktijkervaring) oudere beestjes zijn veel meer gericht op het baasje dan de jongeren, die vermaken zich wel zonder. (genoeg speeltjes e.d.) :)
En toen was er niets!
pi_87151262
Zou het nog best willen doen als het goed gaat met Ollie.

Ik vind het zielig dat het beestje alleen zit. En dat is uiteraard niet de schuld van TS.
Maar als ik hem zou zijn zou ik hier niet meer aan meewerken want hij zit nu met de zorg. Laten ze maar een andere oplossing zoeken. Dit kan toch echt niet, een hond is geen goudvis.
pi_87151360
Of ik lees niet goed of Hara heeft geedit.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:27:29 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87151395
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:27 schreef Stali het volgende:
Of ik lees niet goed of Hara heeft geedit.
Ik besloot er TS achter te zetten om het duidelijker te maken, :@.
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 22:50:04 #22
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87152480
De baasjes van het hondje zijn wel vaker een paar dagen weg en dan past iemand anders er op. Ik neem aan dat dat goed gaat. Die oppas heeft zelf ook een hond gehad + heeft veel contact met het baasje van het hondje. ik ben de 'reseve-oppas'. Ze behandelen het hondje ook zeker niet als goudvis: ze zorgen er goed voor, goed eten, pilletjes (ik neem aan dat als je pillen in een hond stopt dat een teken is dat je goed voor de hond zorgt, ik ga er n.l. van uit dat er geen zelfzorgmiddelen voor honden zijn), enzovoorts. Ga er dus maar van uit dat de baasjes goed voor het hondje zorgen.

Mijn grootste 'zorg' is dus ook dat het hondje nu even niet gelukkig is terwijl dat eerder wel zo was als ik er voor zorgde en daar wil ik wat aan doen. Ik kan het alleen niet laten sneeuwen :')
pi_87152862
Kan het teckeltje niet bij jou? Of dat jij bij hen in huis slaapt?

Ik noem maar wat hoor, weet uiteraard niet hoe je situatie is. Voor jou is het al vervelend maar ik vind het echt rot voor het beestje.
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:02:08 #24
247705 IemandNiemand
pi_87153015
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:58 schreef Stali het volgende:

Ik noem maar wat hoor, weet uiteraard niet hoe je situatie is. Voor jou is het al vervelend maar ik vind het echt rot voor het beestje.
Dat is het probleem niet... :Z
En toen was er niets!
pi_87153182
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:02 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet... :Z
Dat is het probleem waarschijnlijk wel. Hondje was gezond toen ze vertrokken, hondje trekt het alleen zijn niet en stopt met eten en is lusteloos. Er zijn ook honden die bij 12 uur alleen zijn de hele boel onderpoepen en volledig van het padje af kunnen raken. Honden zijn roedeldieren en die kun je niet dagen en nachten in zijn eentje laten zitten.

Welterusten. :).
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 23:07:53 #26
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87153258
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:58 schreef Stali het volgende:

Mij kan het niet veel schelen. Ik vind het alleen erg voor het hondje. Hij mag z'n baasjes wel missen, maar dit is wel heel erg.

En hondje hier laten logeren of ik daar logeren zijn absoluut geen opties.
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:10:13 #27
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_87153344
toon je affectie als je hem ziet? Als in aaien/spelen?

Rules, discipline, affection.

En Calm Assertive Energy

dan komt helemaal goed
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_87153395
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef 2cv het volgende:

[..]

Mij kan het niet veel schelen. Ik vind het alleen erg voor het hondje. Hij mag z'n baasjes wel missen, maar dit is wel heel erg.

En hondje hier laten logeren of ik daar logeren zijn absoluut geen opties.
Als je er niet zeker van bent ga er morgen mee naar hun dierenarts en leg hem of haar de situatie voor. Misschien dat die eigenaren er dan iets van leren ook.
pi_87153551
De eigenaren bellen voor advies is geen optie?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87153638
Is het een reu? Toevallig een loopse teef in de buurt?
Mijn reuen vreten twee keer per jaar drie weken nauwelijks omdat achtereenvolgens onze teef en twee teefjes uit de buurt loops zijn dan. Ze lopen niet meer door, moeten overal snuffelen, likken, plassen en vinden zichzelf heeeeeel zielig omdat ze niks met die teven mogen doen.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:21:46 #31
247705 IemandNiemand
pi_87153728
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat is het probleem waarschijnlijk wel. Hondje was gezond toen ze vertrokken, hondje trekt het alleen zijn niet en stopt met eten en is lusteloos. Er zijn ook honden die bij 12 uur alleen zijn de hele boel onderpoepen en volledig van het padje af kunnen raken. Honden zijn roedeldieren en die kun je niet dagen en nachten in zijn eentje laten zitten.

Welterusten. :).
:')
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef 2cv het volgende:
Dat heb ik eerder (begin dit jaar toen er nog sneeuw lag) ook gedaan en dat ging goed. Het beestje liep enthousiast mee, was niet vervelend, at goed (buren hadden precies klaargezet wat ik moest geven), enzovoorts.
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd want de vorige keer was dat geen probleem.
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef 2cv het volgende:

[..]

[..]

:z
En toen was er niets!
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2010 @ 23:23:29 #32
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87153793
Het is een teefje en ik heb geen telefoonnummer :')

Ik kijk het morgen nog even aan.
pi_87153841
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:23 schreef 2cv het volgende:
Het is een teefje en ik heb geen telefoonnummer :')

Ik kijk het morgen nog even aan.
Da's dan ook slecht van de baasjes.
Als ik op vakantie ga ligt er een hele lijst met nummers van oppassen, back-ups en de DA klaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87154388
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:21 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

:')
[..]

[..]

[..]

:z
Ik ga verder niet meer op je in met je vervelende zeiksmileys.. Iets kan eerder goed zijn gegaan maar misschien dit keer even niet he? Misschien heeft het beest er gewoon genoeg van want het schijnt wel vaker voor te komen aangezien TS enkel de reserveoppas is.

Laat maar, kennelijk vindt men het hier dood-nor-maal om een hond dagen en nachten alleen te laten.
De eigenaren laten niet eens een telefoonnummer achter. Geweldige baasjes en dat beest moet gewoon niet zeiken.
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:46:00 #35
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_87156482
Wat een absurde situatie, je hond dag en nacht alleen laten en geen telefoonnummer. Kan TS idd niks aan doen maar onder deze omstandigheden zou ik volgende keer wel weigeren nog eens op de hond te passen. Laat ze zelf maar een fatsoenlijke oplossing bedenken.
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2010 @ 12:43:12 #36
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87165216
Het hondje was vandaag iets enthousiaster tijden het uitlaten, maar ontlasting was nog steeds wat beige-achtig, zacht en slijmerig. Ze heeft iets gegeten (voornamelijk de voorgeschreven snoepjes e.d.) en heeft ook gedronken (druppels bij de waterbak). Water heb ik ververst. Vanmiddag maar eens kijken og het nog wat verder verbetert.

Hondje overigens veel geaaid, vond ze wel fijn :P
pi_87177706
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:43 schreef 2cv het volgende:
Het hondje was vandaag iets enthousiaster tijden het uitlaten, maar ontlasting was nog steeds wat beige-achtig, zacht en slijmerig. Ze heeft iets gegeten (voornamelijk de voorgeschreven snoepjes e.d.) en heeft ook gedronken (druppels bij de waterbak). Water heb ik ververst. Vanmiddag maar eens kijken og het nog wat verder verbetert.

Hondje overigens veel geaaid, vond ze wel fijn :P
je instelling kan er mee te maken hebben ,je ziet het als een verplichting en niet als dienst.
Honden hebben enthousiasme ook door en zijn ze het niet moet jij het ze maken .
Zelfde als : Ze speelt niet .
Nee,dan moet je het wel voordoen of hi/zij moet andere honden hebben waar ze het van leren.

Wat betreft de wandeling :Het is toch HAAR wandeling
Als ze tien minuten wil snuffelen ,so be it.
Goed mogelijk dat je andere routes loopt als de eigenaar,allemaal vreemde geurvlaggen ,die moeten ze toch checken.

Wanneer er een loopse teef in het park is geweest ga ik meestal maar op een bankje zitten ,kan even duren voordat hij uitgesnuffeld is .en weer terug ,en weer terug

Dus een gezellige vermoeiende wandeling waar zij honger van krijgt .
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2010 @ 20:00:53 #38
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87181223
Misschien dat mijn instelling er ook mee te maken heeft. Maar die was de vorige keer niet of nauwelijks anders.

Enneh, het hondje mag ook best even ruiken, maar ik ga niet 10 minuten ergens staan te wachten (of op een bankje zitten). Want dan kan ik net zo goed in huis gaan zitten met de hond nog aan de lijn in de voortuin.

Maar vanmiddag ging het weer wat beter. Iets meer enthousiasme en ze heeft brokjes uit m'n hand gegeten. Komt er toch nog wat in.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:03:19 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87181349
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:31 schreef zeeeend het volgende:

Wat betreft de wandeling :Het is toch HAAR wandeling
Als ze tien minuten wil snuffelen ,so be it.
Goed mogelijk dat je andere routes loopt als de eigenaar,allemaal vreemde geurvlaggen ,die moeten ze toch checken.

Mijn hond wil ook wel overal 10 minuten snuffelen, maar dat gaan we echt niet doen hoor :')
pi_87190458
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mijn hond wil ook wel overal 10 minuten snuffelen, maar dat gaan we echt niet doen hoor :')
Hoe lang sta jij ook al weer in schoenenwinkels :@
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:05:16 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87190870
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:56 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Hoe lang sta jij ook al weer in schoenenwinkels :@
Ik sta niet 10 minuten bij elke schoen.
  † In Memoriam † maandag 4 oktober 2010 @ 23:45:31 #42
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87192490
Hondje was vanavond weer een tikje enthausiaster en heeft gepoept. De ontlasting lijkt wat beter te worden. Ze drinkt ook en ze eet. Of ze genoeg/teveel/te weinig eet/drinkt durf ik niet te zeggen omdat ik geen referentiekader heb.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:03:14 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87193115
Met die slechte ontlasting die nu weer beter wordt zal ze wel gewoon een beetje ziekig zijn geweest, iets verkeerds gegeten of zo. Zeker nu ze ook weer begint te eten. Zal wel loslopen.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:27:56 #44
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87193826
Dat gevoel heb ik ook. Ook al is dat gebaseerd op nagenoeg niets (ben geen dierenkenner).
pi_87193966
En jullie laten jullie hond hier allemaal hier dagen en nachtenlang achtereen alleen? Af en toe uitlaten is genoeg?

Zomaar even een vraagje tussendoor. Ik sta er echt van te kijken dat niemand hier over valt nl.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:35:07 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87194013
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:33 schreef Stali het volgende:
En jullie laten jullie hond hier allemaal hier dagen en nachtenlang achtereen alleen? Af en toe uitlaten is genoeg?

Zomaar even een vraagje tussendoor. Ik sta er echt van te kijken dat niemand hier over valt nl.
Nee, maar dat is TS zijn schuld niet dus ik vind het niet nodig om daar over tekeer te gaan tegen hem. Dan moet je zijn buren hebben.
pi_87194071
Het kan bijna niet anders dan dat dit een trolltopic is en ik een dopey ben die erin tuint.

Overigens val ik TS niet aan maar ik vind het maar vreemd. Hij wil duidelijk toch niet echt oppassen, doe het dan niet he.
pi_87194102
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, maar dat is TS zijn schuld niet dus ik vind het niet nodig om daar over tekeer te gaan tegen hem. Dan moet je zijn buren hebben.
Waar ga ik te keer tegen TS?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:40:39 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87194201
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:37 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet zo. Ik zie gewoon het nut er niet van in omdat je de eigenaar moet hebben, niet TS.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:40:44 #50
163650 Greys
pi_87194204
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:37 schreef Stali het volgende:

[..]

Hara bedoelt neem ik aan dat ze er wel over valt, maar dat het weinig zin heeft (voor haar) om daar iets van te zeggen over die buren, omdat die hier toch niet lezen.

Ik vind het sowieso al belachelijk dat ze niet eens een telefoonnummer voor noodgevallen ofzo hebben achtergelaten :{ Ik snap dat écht niet. Wat als die hond ineens doodziek zou worden? Of ontsnappen/weglopen? Dan kan hij de eigenaars niet een bereiken, wat een idioterie (van die buren).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')