Dat vind ik vreemd want de vorige keer was dat geen probleem.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Misschien moet hij wennen aan zijn nieuwe tijdelijke baasje.
Ja, geef t beest een nekhernia, zal zn baas blij mee zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
Dat is wat honden doen hoor , snuffelen en 200x pissen . Ferme ruk aan de lijn als het echt irritante vormen begint aan te nemen
Sneeuw was toen voor het grootste gedeelte al weg. Het lag alleen nog op het gras. Hoe dan ook: toen leek het beestje op alle manieren enthousiaster. Als sneeuw zo vervelend is voor een hond, dan zou hij ook niet zo graag uit willen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef Vandaag... het volgende:
Omdat er toen sneeuw lag. Dan lopen ook honden wel door hoor.
En verder zal het beest zijn baasjes wel missen. Gewoon lekker aaien en wat aandacht geven. Paar dagen minder eten is geen ramp, voer hem desnoods maar die hondesnoepjes. Let wel op of ie goed drinkt. Als hij ook niet drinkt dan heeft ie misschien iets onder de leden.
Uh ... lichtbruin, wat slijmerig. Wel anders dan de vorige keer ja.quote:
Als we terug naar huis lopen snuffelt het beest een stuk minder. En als dat snuffelen zo leuk was: waarom was het beestje dan enthousiaster toen ik haar begin dit jaar uit liet ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:06 schreef Stali het volgende:
Bij sneeuw en vorst zijn er weinig geurvlaggetjes waarneembaar voor honden.
Laat dat beestje gewoon lekker snuffelen want dat is zijn grootste plezier op een dag. Hij kan immers moeilijk een boek gaan lezen als hij in zijn eentje thuis ligt.
Het is maar voor een paar dagen.
Vorige keer was dat geen probleem. Telkens de bak leeg (en nee, ik deed er niet maar 1 brokje per keer in).quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef Stali het volgende:
Overigens vind ik het waardeloos dat het beest de hele dag en nacht alleen zit.
Vind het ook niet gek dat hij niet eet.
Als ik mijn hond overal maar aan laat snuffelen ben ik volgend jaar nog niet thuis.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:06 schreef Stali het volgende:
Bij sneeuw en vorst zijn er weinig geurvlaggetjes waarneembaar voor honden.
Laat dat beestje gewoon lekker snuffelen want dat is zijn grootste plezier op een dag. Hij kan immers moeilijk een boek gaan lezen als hij in zijn eentje thuis ligt.
Het is maar voor een paar dagen.
Niet zo hard gekquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, geef t beest een nekhernia, zal zn baas blij mee zijn
Iddquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Als ik mijn hond overal maar aan laat snuffelen ben ik volgend jaar nog niet thuis.![]()
Als er toen sneeuw lag of het erg koud was heb ik het je net uitgelegd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als we terug naar huis lopen snuffelt het beest een stuk minder. En als dat snuffelen zo leuk was: waarom was het beestje dan enthousiaster toen ik haar begin dit jaar uit liet ?
Dat het vorige keer geen probleem was maakt het niet normaal.quote:Vorige keer was dat geen probleem. Telkens de bak leeg (en nee, ik deed er niet maar 1 brokje per keer in).
Maar dat is TS zijn schuld nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Als er toen sneeuw lag of het erg koud was heb ik het je net uitgelegd.
Kun je niet wat meer tijd besteden aan het dier?
[..]
Dat het vorige keer geen probleem was maakt het niet normaal..
Een hond is op zijn bazen gericht en ik vind het raar om een hond hele dagen en nachten alleen te laten.
Ligt aan de leeftijd heb ik gemerkt (praktijkervaring) oudere beestjes zijn veel meer gericht op het baasje dan de jongeren, die vermaken zich wel zonder. (genoeg speeltjes e.d.)quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Als er toen sneeuw lag of het erg koud was heb ik het je net uitgelegd.
Kun je niet wat meer tijd besteden aan het dier?
[..]
Dat het vorige keer geen probleem was maakt het niet normaal..
Een hond is op zijn bazen gericht en ik vind het raar om een hond hele dagen en nachten alleen te laten.
Ik besloot er TS achter te zetten om het duidelijker te maken,quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:27 schreef Stali het volgende:
Of ik lees niet goed of Hara heeft geedit.
Dat is het probleem niet...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:58 schreef Stali het volgende:
Kan het teckeltje niet bij jou? Of dat jij bij hen in huis slaapt?
Ik noem maar wat hoor, weet uiteraard niet hoe je situatie is. Voor jou is het al vervelend maar ik vind het echt rot voor het beestje.
Dat is het probleem waarschijnlijk wel. Hondje was gezond toen ze vertrokken, hondje trekt het alleen zijn niet en stopt met eten en is lusteloos. Er zijn ook honden die bij 12 uur alleen zijn de hele boel onderpoepen en volledig van het padje af kunnen raken. Honden zijn roedeldieren en die kun je niet dagen en nachten in zijn eentje laten zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |