abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87162474
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:05 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ik zie dat je ook wel eens een 30+'er op een trainingsplek hebt spelen? En af en toe woensdags dezelfde als zondag... Ik zou zeggen, verdiep je nog eens wat in trainen, dat kan namelijk een stuk efficiënter ;)
Misschien een naīeve gedachte, maar ik had het idee als er een "ervaren" speler meespeelt, dat dat positief zou zijn voor de rest. Dat er een zelfde elftal speelt op de woensdag kwam vanwege vakantie. Was het toen totaal vergeten in te vullen. Dus stel er in principe wel een ander elftal op.

Wat zou voor mij een ideale training methode zijn als je naar mijn elftal kijkt ? Mijn B-elftal bestaat bijna alleen maar uit 17 tot 20 jarige spelers ..
pi_87162532
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:13 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Misschien een naīeve gedachte, maar ik had het idee als er een "ervaren" speler meespeelt, dat dat positief zou zijn voor de rest. Dat er een zelfde elftal speelt op de woensdag kwam vanwege vakantie. Was het toen totaal vergeten in te vullen. Dus stel er in principe wel een ander elftal op.

Wat zou voor mij een ideale training methode zijn als je naar mijn elftal kijkt ? Mijn B-elftal bestaat bijna alleen maar uit 17 tot 20 jarige spelers ..
Vooral die trainingsplekken zijn belangrijk. Dus je vleugelspelers en vleugelverdedigers (die op 50% trainen). Oude spelers stijgen niet of nauwelijks, jonge jongens zullen daar sneller niveaus stijgen wat dus uiteindelijk winst voor jou op moet leveren. Trainen is de belangrijkste inkomstenbron in Hattrick :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_87162560
Een oude ervaren speler kan op een andere plek trouwens wel waardevol zijn. :Y
Fokhattrick.org!
pi_87162566
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dronkenschap komt wel goed ;)
ze moeten zich alvast moed in drinken voor de komende 3 wedstrijden ;)
Ik ga maar wat Russische troep inslaan dan hehe.

Oh Moon wat was het ook alweer als je een rating van een jeugdspeler wilt weten.

Speler X: Onbekend/Uitstekend verdedigen. Speler als enige CV opstellen en dan pri of secun trainen verdedigen instellen?
pi_87162607
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:17 schreef Gijs_ het volgende:
Een oude ervaren speler kan op een andere plek trouwens wel waardevol zijn. :Y
Ik heb nu bv een ervaren speler staan als keeper en op een reserveplaats als middenvelder (centraal) . Wel waardevol dus ?
pi_87162648
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:18 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik heb nu bv een ervaren speler staan als keeper en op een reserveplaats als middenvelder (centraal) . Wel waardevol dus ?
Voor de teamervaring wel goed. En ervaren spelers maken minder snel fouten. En oude spelers zijn over het algemeen goedkoper, wat voor de overige plekken wel lekker is.
Fokhattrick.org!
pi_87162681
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik ga maar wat Russische troep inslaan dan hehe.

Oh Moon wat was het ook alweer als je een rating van een jeugdspeler wilt weten.

Speler X: Onbekend/Uitstekend verdedigen. Speler als enige CV opstellen en dan pri of secun trainen verdedigen instellen?
dan opstellen met spelers waarvan de verdedigende kwaliteiten al bekend zijn en dan verdedigen als primair instellen.. volgens mij..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_87162774
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:22 schreef MrMoon het volgende:
dan opstellen met spelers waarvan de verdedigende kwaliteiten al bekend zijn en dan verdedigen als primair instellen.
+1
pi_87162778
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:22 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dan opstellen met spelers waarvan de verdedigende kwaliteiten al bekend zijn en dan verdedigen als primair instellen.. volgens mij..
Oke. Morgen bal ik een oefenpotje dus woensdag weet ik hopelijk meer.
pi_87162779
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:20 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Voor de teamervaring wel goed. En ervaren spelers maken minder snel fouten. En oude spelers zijn over het algemeen goedkoper, wat voor de overige plekken wel lekker is.
Maar, zoals ik net al zei. Als je mijn elftal ziet. Waar denk jij dat ik op zou moeten trainen ? (Advies kan nooit kwaad natuurlijk, dan kan ik dat uitproberen) .. Zou een andere formatie ook iets zijn ?
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:26:44 #86
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87162792
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:26 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Maar, zoals ik net al zei. Als je mijn elftal ziet. Waar denk jij dat ik op zou moeten trainen ? (Advies kan nooit kwaad natuurlijk, dan kan ik dat uitproberen) .. Zou een andere formatie ook iets zijn ?
Je moet je training niet aanpassen aan je elftal, maar je moet je elftal aanpassen aan je training :Y
Ik ben van pindavlees
pi_87162806
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Je moet je training niet aanpassen aan je elftal, maar je moet je elftal aanpassen aan je training :Y
pi_87162825
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:26 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ja, elke vorm van training kan waardevol zijn. Alleen moet je wel optimaal gebruik maken van de traingsplekken, dus er woensdags anderen neerzetten dan op zondag en geen figuren van 31 op die plekken neerzetten, maar jonge spelers met veel groeipotentie! :)
Fokhattrick.org!
pi_87162830
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben bang dat als ik nu het roer omgooi, er opeens een hoop mis gaat en ik toch het kampioenschap verspeel.
pi_87162843
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:28 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben bang dat als ik nu het roer omgooi, er opeens een hoop mis gaat en ik toch het kampioenschap verspeel.
Dan moet je dat gewoon vanaf volgend seizoen doen. :)
pi_87163016
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dan moet je dat gewoon vanaf volgend seizoen doen. :)
Maar om nu iedere week met 6 - 0 op je broek te krijgen :P ..
pi_87163101
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:35 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Zo erg hoeft het niet te zijn. Als je de oude spelers verkoopt, moet je gewoon goede jonge spelers terug kopen. Je hoeft niet meteen verglijkbare spelers te kopen want door de training worden ze vanzelf beter.
Het gaat dan ook alleen voor spelers op trainingsplaatsen, voor alle andere plaatsten kun je gewoon de oudjes behouden. :)
pi_87163126
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:35 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel moet afstappen van het korte termijn denken en richting het lange moet gaan. Wanneer je een prima trainingsprogramma opstelt zal je na verloop van tijd sterker en sterker worden. Kampioen worden is leuk :) alleen moet je wel vooruitgang blijven boeken ( want dat doen de rest van de teams normaal gesproken ook ). Blijven hangen en geen geweldige trainingslinies in je team zijn dodelijk in hogere divisies.
pi_87163300
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:40 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel moet afstappen van het korte termijn denken en richting het lange moet gaan. Wanneer je een prima trainingsprogramma opstelt zal je na verloop van tijd sterker en sterker worden. Kampioen worden is leuk :) alleen moet je wel vooruitgang blijven boeken ( want dat doen de rest van de teams normaal gesproken ook ). Blijven hangen en geen geweldige trainingslinies in je team zijn dodelijk in hogere divisies.
ik heb net een speler verkocht (gekocht 200,000 en verkocht 700,000) die in nog geen 2 maanden tijd een TSI verhoging kende van 800. Dus ik heb in ieder geval een goede coach die de spelers beter maakt. Ik ga inderdaad de oude spelers eens rustig verkopen en de jonge spelers opstellen. Dan kan ik rustig bouwen aan een sterker team (Zoals ik al zei, ik heb heel veel spelers in het genre 17 tot 20 jaar.
pi_87163353
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

ik heb net een speler verkocht (gekocht 200,000 en verkocht 700,000) die in nog geen 2 maanden tijd een TSI verhoging kende van 800. Dus ik heb in ieder geval een goede coach die de spelers beter maakt. Ik ga inderdaad de oude spelers eens rustig verkopen en de jonge spelers opstellen. Dan kan ik rustig bouwen aan een sterker team (Zoals ik al zei, ik heb heel veel spelers in het genre 17 tot 20 jaar.
Top. Gewoon zo doorgaan en een trainingslinie opbouwen, dan komt alles goed!

PS: TSI verhoging zegt binnen HT niet heelveel. Daarin zit ook vorm etc. Je kan het beste aangeven hoeveel iemand in rating is gestegen ;)
pi_87163537
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:25 schreef Drassss het volgende:
Oke. Morgen bal ik een oefenpotje dus woensdag weet ik hopelijk meer.
onthou ook dat een speler minimaal 45 minuten moet spelen wil je iets over hem te weten komen.
pi_87163550
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:49 schreef Drassss het volgende:

[..]

Top. Gewoon zo doorgaan en een trainingslinie opbouwen, dan komt alles goed!

PS: TSI verhoging zegt binnen HT niet heelveel. Daarin zit ook vorm etc. Je kan het beste aangeven hoeveel iemand in rating is gestegen ;)
ik staar me dus voor niets blind op TSI ?
pi_87163601
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Zowel TSI als sterren zeggen niet zoveel.
Fokhattrick.org!
pi_87163671
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Eigenlijk wel....
pi_87163689
hmmz... wil ik even een kleine aanpassing aan mn wedstrijdtenue's doen.. blijkt er niks geladen te worden en als ik bij andere teams kijk zie ik de tenue's en het logo niet..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')