Het verkleind alleen de kans op blessures. Hoe meer fysiotherapeuten, hoe kleiner de kans. Blessures zul je echter altijd blijven krijgen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:25 schreef Kirov het volgende:
Hoeveel fysiotherapeuten ben je eigenlijk nodig om niet elke wedstrijd een blessure te krijgen?
Ik heb er 4. En heb dit seizoen pas 1 blessure van +1 gehad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:25 schreef Kirov het volgende:
Hoeveel fysiotherapeuten ben je eigenlijk nodig om niet elke wedstrijd een blessure te krijgen?
Volgens mij is dat nog nooit echt aangetoond trouwensquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het verkleind alleen de kans op blessures. Hoe meer fysiotherapeuten, hoe kleiner de kans. Blessures zul je echter altijd blijven krijgen.
Volgens mij staat er op hagonline wel een onderzoekje naar, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog nooit echt aangetoond trouwens
Ik zie het nu ja. Wel vrij kleine verschillen... Heb al jaaaaaren slechts 1 fysioquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij staat er op hagonline wel een onderzoekje naar, als ik me niet vergis.
Ik ook maar twee... ook meer onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet' dan dat ik geloof dat het veel helpt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja. Wel vrij kleine verschillen... Heb al jaaaaaren slechts 1 fysio
ik snap helemaal niks van die supporters..quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef Drassss het volgende:
Wat een overwinning al niet doet.
Voor het eerst sinds 6 weken weer supporters erbij..
waar ik vorige week er nog 2 bij kreeg.. krijg ik deze week niks.. wat verwachten ze dan als de tegenstander favoriet is?quote:Thais Dragons - Dynamo Groningen 2 - 0 teleurgesteld zij zijn favoriet
Hoe lang speel je al?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:37 schreef DutchieBre het volgende:
Ik meld me ook eens. Ik speel in Noord-Brabant, VIII.1927 .. Ik sta momenteel eerste met 8 gewonnen uit 8 ..
Ik ga denk ik eindelijk eens voor het kampioenschap ;-)
En is dit dan je eerste kampioenschap in 6 seizoenen, of speel je al te lang in je huidige divisie?quote:
Yes, ik ben wel een keer gepromoveerd, maar als nummer 2. Afgelopen seizoen ook 2de geworden. Langzaam opgebouwd per seizoen van een 6de plaats naar een 4de naar een 2de en nu dus 1ste.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En is dit dan je eerste kampioenschap in 6 seizoenen?
Ok. Veel succes dan de komende 6 wedstrijden, maar het lijkt me een eenvoudig kampioenschap te worden als je tot nu alles gewonnen hebt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Yes, ik ben wel een keer gepromoveerd, maar als nummer 2. Afgelopen seizoen ook 2de geworden. Langzaam opgebouwd per seizoen van een 6de plaats naar een 4de naar een 2de en nu dus 1ste.
En wat train je ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Yes, ik ben wel een keer gepromoveerd, maar als nummer 2. Afgelopen seizoen ook 2de geworden. Langzaam opgebouwd per seizoen van een 6de plaats naar een 4de naar een 2de en nu dus 1ste.
Ja, ik sta 5 punten voor op de nummer 2. Stel ik verlies die match tegen hem, dan nog kan ik teren op die 2 punten extra voorsprong. Waar speel jij, welke plaats momenteel ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Veel succes dan de komende 6 wedstrijden, maar het lijkt me een eenvoudig kampioenschap te worden als je tot nu alles gewonnen hebt.
Ik speel in IV, en sta 8e op dit moment. Maar ik ga niet voor resultaat dit seizoen, maar puur voor training en dus geld verdienen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:58 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ja, ik sta 5 punten voor op de nummer 2. Stel ik verlies die match tegen hem, dan nog kan ik teren op die 2 punten extra voorsprong. Waar speel jij, welke plaats momenteel ?
Ik heb vrijwel 2 seizoenen lang alleen maar getraind op positiespel. Nu ben ik sinds 3 matchen geswitcht naar vleugelspel .. ik speel in een 3 - 5 - 2 formatie ..quote:
Das inderdaad aardig hoog. Ik heb ook niet het idee dat ik ooit in die competitie terecht kan komen. Zeker niet met het elftal dat ik nu heb. Ik heb gister toevallig een speler weten te verkopen voor 700,000 euro die ik 2 maandjes terug had ingekocht voor 200,000 euro .. Daar was ik al trots opquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik speel in IV, en sta 8e op dit moment. Maar ik ga niet voor resultaat dit seizoen, maar puur voor training en dus geld verdienen.
Ik zie dat je ook wel eens een 30+'er op een trainingsplek hebt spelen? En af en toe woensdags dezelfde als zondag... Ik zou zeggen, verdiep je nog eens wat in trainen, dat kan namelijk een stuk efficiënterquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel 2 seizoenen lang alleen maar getraind op positiespel. Nu ben ik sinds 3 matchen geswitcht naar vleugelspel .. ik speel in een 3 - 5 - 2 formatie ..
Volgens mij zit ik gewoon heel laag qua supporters ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik snap helemaal niks van die supporters..
[..]
waar ik vorige week er nog 2 bij kreeg.. krijg ik deze week niks.. wat verwachten ze dan als de tegenstander favoriet is?
Je moet een team uit IV niet verglijken met een team uit VIII. Mijn team draait al 2,5 jaar langer mee dan dat van jou.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:03 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Das inderdaad aardig hoog. Ik heb ook niet het idee dat ik ooit in die competitie terecht kan komen. Zeker niet met het elftal dat ik nu heb. Ik heb gister toevallig een speler weten te verkopen voor 700,000 euro die ik 2 maandjes terug had ingekocht voor 200,000 euro .. Daar was ik al trots op
die zijn gewoon dronken van blijdschap dat je een keer gewonnen hebtquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik gewoon heel laag qua supporters ofzo
Hopelijk houden ze dat dronkenschap dan vast, want de komende 3 wedstrijden gaat het niks wordenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die zijn gewoon dronken van blijdschap dat je een keer gewonnen hebt
dronkenschap komt wel goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze dat dronkenschap dan vast, want de komende 3 wedstrijden gaat het niks worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |