Hahah,quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Haar site is wel supermooi!
http://elssmekens.com/
dat is nu ook, want ze hebben in 10 tellen elke keer andere outfit aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er vorig jaar toen iets fout ging [Lorenzo viel uit] vòòr die groepschoreo en toen bleek hij helemaal niet live te zijn maar die middag al opgenomen,. (Er moest even gemeld worden dat het niet helemaal klopte omdat in die groepschoreo Lorenzo nog gewoon meedanste)
Ja, en het is zo jammer, want hij is technisch volgens mij wel heel goed. Alleen qua persoon zo vervelend.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:13 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
dat is nu ook, want ze hebben in 10 tellen elke keer andere outfit aan
ben wel benieuwd wie er gaan afvallen hoor...ik vind die stefan zooooooooooooooooooooo uber uber uber...euhm overdreven
en zijn handjes hangen telkens zo slapjes....ff net iets te hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en het is zo jammer, want hij is technisch volgens mij wel heel goed. Alleen qua persoon zo vervelend.
MIJN GOD MIJN OGEN COMIC SANS ALERT COMIC SANS ALERT STOP HET STOP HET.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Haar site is wel supermooi!
http://elssmekens.com/
Hij kan zich nu in alle rust wassen.quote:
Was dat niet Secrets van One Republic?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:37 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hoe het nr heet welke Evelien solo deed?
Soort van klassiek was het.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Was dat niet Secrets van One Republic?
Haha, klopt wel inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stefano doet me denken aan die Janice van Project Catwalk.
Ik irriteerde me aan hem toen ie in handstand van de trap kwam... te overdrevenquote:
Dit vond ik vorig jaar al verschrikkelijk. En nu weer, dat huilen op het einde van zijn dans, die handstand inderdaad bij het aflopen van de trap.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Lorenzo moet wat mij betreft gaan uitkijken met zijn gedrag.. het zit tegen het 'neppe' aan. Eerst kwam het nog als enthousiast over, maar het wordt mij nu al te arrogant/nep.. hij komt niet oprecht over
Idd, vooral met die handstand toen die door was. Vond dat wel echt verschrikkelijk. Hij moet oppassen dat hij Jeffrey niet achterna gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Lorenzo moet wat mij betreft gaan uitkijken met zijn gedrag.. het zit tegen het 'neppe' aan. Eerst kwam het nog als enthousiast over, maar het wordt mij nu al te arrogant/nep.. hij komt niet oprecht over
het is niet nep , maar hij overdrijft het, doet teveel z'n best , niet alleen op de trap en in dat rondje waar alle dansers even kort op het podium stonden maar ook op het eind van de show, beetje dansend camerageil.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |