abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133999672
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Die zal nog heel lang single gebleven zijn waarschijnlijk :+
Zo te lezen had ie juist een streepje voor op degenen in dit topic die uiteindelijk hun harige vaat maar weggooiden ;)
pi_133999776
Oja, in Tilburg een kut-mijn-laatste-trein-is-weg moment. Gezellige nacht op t station gehad met een paar maten. Zwervers en dronken mensen die langs komen en wij zaten daar. Geniale nacht :D Mooie tijd
GGGG
pi_134000965
- Ontbijten met chinees omdat je geen zin had om boodschappen te doen

- De keuze moeten maken tussen rose, rode wijn, witte wijn, of water bij het ontbijt.. toch maar rose pakken omdat het zoet is _O-

- 4 zakken vol met (fris)drank flessen in je woonkamer staan omdat je geen zin hebt om het naar buiten te gooien

- ruzie maken om wie gaat koken, uiteindelijk beslissen om met zijn allen te koken maar niet weten wat je kookt, dus gewoon van alles wat in een gigantische pan gooien (gehakt, ei, pasta, pasta saus, groente, peperoni, salami, ham, en kip) en dan te eten hebben voor 5 dagen.. MAAR dan kom je er achter dat je dus 5 dagen de hele tijd het zelfde gaat moeten ontbijten,lunchen,avond eten en snacken :')..

- Tijdens huisfeestjes liet iedereen drank over de tafel vallen, iedereen was lam dus niemand had zin om schoon te maken.. de volgende ochtend zet je dingen op tafel en is alles aan het vast plakken

- 20 pizza dozen in de keuken hebben staan

- Glazen delen omdat je geen zin hebt om af te wassen

- Ruzie maken om wie er het eerst mag douchen want de ander wou eerst schijten _O-

- Afstandsbediening van de tv kwijtraken met als gevolg dat er een regel werd ingevoerd dat als je langs de tv liep mensen het recht hadden om je even te gebruiken als afstandsbediening _O-...

Af en toe kwam het voor dat er niks was, dus liet je iemand de hele tijd zappen totdat diegene dacht van fuck it.. daardoor kwam het wel eens voor dat je op nickelodeon of een of andere 0906 zender bleef staan terwijl er visite over de vloerkwam :') (moet je je voorstellen dat je binnenkomt en er een paar studenten in de leeftijd van 20-23 ziet staren naar Dora terwijl ze helemaal lam zijn)
Waz met jou!
pi_134009543
Niet bij mij, maar een vriend van me. Z'n plee zat verstopt sinds een dagje en kennelijk vond hij het ook niet nodig om hem te ontstoppen voordat ik op bezoek kwam. Wat er in die gele substantie dreef... :r
pi_134009616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 03:36 schreef Vice. het volgende:
Niet bij mij, maar een vriend van me. Z'n plee zat verstopt sinds een dagje en kennelijk vond hij het ook niet nodig om hem te ontstoppen voordat ik op bezoek kwam. Wat er in die gele substantie dreef... :r
_O- lekker dan
Waz met jou!
pi_134009648
Her en der bij vrienden blijven slapen en pas na een volle week de hort op te zijn geweest met stappen en volop zuipen weer eens totaal brak thuiskomen om daar vervolgens één grote zwijnenstal aan te treffen van lege bierblikjes en wasgoed :7
blablablabla
pi_134010210
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik kan 22 jaar niet opsommen in 1 post!
2 posts wel?
Children of the night. What music they make.
  Moderator / Redactie FP zondag 15 januari 2017 @ 21:08:15 #83
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168174489
Schopperdeschop! Kwam dit topic weer eens tegen in mijn bookmarks, en hij's geniaal _O_

- geen zin hebben om je lege bierkratten in te leveren, dus verzamel je er genoeg zodat het lijkt alsof je een bed hebt (ik sliep een halfjaar op een matras op de vloer);

- hetzelfde gold voor lege flesjes. Ik had iets van twee vuilniszakken vol lege speciaalbierflesjes in het rommelhok verstopt omdat ik me toch een beetje schaamde. En vervolgens rustig een jaar laten staan :')

- Op de gekste tijden pizza, shoarma of kroketten vreten. Hielp ook dat ik toen bij een hospita woonde waar ook een student zat (ik werkte zelf al en had snel een woning/kamer nodig). Mooie tijden met dat jochie meegemaakt _O_ Kwam ons vaak genoeg voor dat er eentje bij de ander op de deur bonkte met de vraag of 'ie zin in een vette bek had.

- Met je strontzatte kop over je matras heenkotsen, ding half en half schoonboenen en droogdeppen met keukenpapier, omdraaien en in slaap sukkelen. Het hielp dat het weekend was zodat ik naar m'n ouders toe kon gaan om de ergste stank te vermijden, gewoon raam wagenwijd open en maar zien of het hielp. Dat deed het ^O^

- Het hele weekend in slechts een boxershort en kamerjas rondsjokken en zo ook naar de wc op de gang gaan. Iedereen trok nog op z'n minst wat kleren aan als hij of zij vanaf zijn/haar kamertje naar de plee moest of ging douchen. Ik trok me daar geen reet van aan. Allemaal extra moeite.

- Naar eigen mening een redelijk net stekkie hebben tot je moeder vol afgrijzen rondkijkt en nog diezelfde dag alles voor je schoonmaakt _O-

- Uiteraard in de wasbak pissen wanneer je zat bent. Scheelt weer een meter of twee lopen.

- Pizza bestellen bij de tent die 200 meter verderop zit, maar te lui om te lopen of zelfs de auto daarvoor te pakken (want dan moet je naar beneden, blegh) en dus laat je zo'n scootersnotjong amper 30 seconden rijden.

Bovenstaande is allemaal jaren geleden. Ik woon nu in een net appartement en hou het heel aardig bij :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 januari 2023 @ 18:41:30 #84
Rawr
pi_207723180
quote:
Er is al 2201 dagen niet in dit topic gepost.
Nu wel weer! En er zullen vast nog genoeg goeie verhalen en ervaringen te lezen zijn :7
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_207735728
De bel niet horen als de pizzabezorger er is omdat je een zak krakende chips aan het leegeten bent.
What Would Goku Do
pi_207775678
Goed topic :7
Inmiddels alweer ruim 4 jaar in een relatie en hoewel we nog niet samen wonen ben ik wel alweer 33, dus al volwassener geworden van mezelf zonder vrouwelijke beīnvloeding :P Toch heb ik genoeg verhalen, zeker van de tijd vlak nadat ik op mezelf ben gaan wonen (eigen appartementje overigens, nooit in een studentenhuis gewoond) en ik mijn vriendin nog niet kende

-Van schoonmaken zag ik het nut nooit zo in, eens in de week stofzuigen (dat resultaat zie je tenminste goed :Y) ) en afwassen als er geen schone pannen/borden/bestek meer was. Verder niks. Nooit de wc poetsen, nooit de badkamer poetsen, nooit dweilen.....

-Deed nauwelijks de was, dus het kwam regelmatig voor dat ik geen kleren meer had. Als ik dan naar m'n werk moest viste ik gewoon het minste vieze kledingstuk uit de wasmand, beetje deo er overheen spuiten en dan vond ik het weer prima.

-Verschoonde ook bijna nooit m'n bed, geloof dat ik een half jaar nadat ik uit huis was voor het eerst ander beddengoed op m'n bed heb gedaan :')

-Zak chips als avondeten is prima acceptabel. Net als pizza met bier als ontbijt.

-Kwam best wel eens voor dat ik op vrijdagmiddag om een uur of 18:00 thuis kwam uit m'n werk, dan in m'n bed ging liggen en er op maandagochtend om 8:00 pas weer uit kwam om terug naar m'n werk te gaan :')
Had op een gegeven moment zelfs een extra tafel naast m'n bed staan om eten, drinken en m'n laptop op weg te zetten _O-
Kwam er dus alleen uit om naar de wc te gaan en de deur open te doen voor Thuisbezorgd, want koken tijdens zo'n weekend deed ik natuurlijk ook niet.

-Er is waar ik woon een tijdje een test geweest waarin er geen sluitingstijden golden voor de horeca, dus het kroegequivalant van het vorige punt kwam ook wel eens voor. Vanuit kantoor op vrijdagmiddag direct door naar de kroeg om te gaan zuipen en dan op zondag na het avondeten thuiskomen en direct naar bed zodat ik nog een uur of 13-14 kon slapen zodat ik maandag weer gewoon fit naar m'n werk kon.

-Ook voor corona mocht ik al thuiswerken. Op lastige maandagochtenden deed ik dat best wel eens uit bed, zeker omdat ik destijds in een project zat dat altijd een meeting had op maandagochtend waar ik alleen hoefde te luisteren. Dus koptelefoon op en gewoon lekker blijven liggen :')

-Als ik vakantie had zonder dat ik daadwerkelijk op vakantie ging, douchte ik rustig een week niet. Pas op het moment dat ik met vrienden had afgesproken om naar de kroeg te gaan ging ik onder de douche, maar dan ook gewoon uitgebreid. Daarmee bedoel ik niet met allerlei sponsjes en zeepjes en weet ik veel wat mezelf wassen, maar daarmee bedoel ik een tuinstoel onder de douche zetten zodat ik kon zitten en een paar biertjes meenemen.

-Mijn balkon is best lang een opslagplaats geweest voor allerhande troep, zoals vuilniszakken, een oude behangtafel die ik tijdens mijn verhuizing had gebruikt maar stuk was gegaan, lege bierkratten etc.

Zo teruglezend snap ik echt niet hoe ik ooit zo heb kunnen leven _O-
Ik woon nu jarenlang nadat bovenstaande verhalen zich afspeelden nog steeds in hetzelfde appartementje als destijds, maar het is inmiddels brandschoon. Afwas wordt bijgehouden, was wordt bijgehouden, bed wordt regelmatig verschoond, er wordt veel gepoetst.... En van dat alles word ik veel blijer dan ik ooit had durven denken :P
Alleen het douchen met bier komt nog wel eens voor op dagen als Koningsdag en enorm lang in de kroeg hangen ook, maar dat moet kunnen.
  maandag 30 januari 2023 @ 13:39:54 #87
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_207777586
Paar glazen laten vallen op het stukje tussen de woonkamer / keuken. En dan maanden lang eroverheen stappen op je blote voeten en af en toe stukjes glas uit je voet pulken.
  maandag 30 januari 2023 @ 15:03:37 #88
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_207779080
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2023 11:26 schreef Irritatie100 het volgende:
-Mijn balkon is best lang een opslagplaats geweest voor allerhande troep, zoals vuilniszakken, een oude behangtafel die ik tijdens mijn verhuizing had gebruikt maar stuk was gegaan, lege bierkratten etc.
Dit komt beschamend bekend voor haha :')
Had ook zoveel troep in een hoek van mijn balkon, o.a. vloerbedekking die nog over was en een kapot tafeltje dat eerst in de woonkamer stond. Gingen ze op een gegeven moment onderhoud plegen aan de buitenkant van het balkon op m'n flat. Ik dacht nog, top, hoef ik dat niet op te ruimen, maar ze moesten natuurlijk ook op het balkon staan daarvoor.
Had ik op een gegeven moment een briefje of ik het vogelnest wilde opruimen. Snapte er niks van, maar er bleek een duif daar onder alle rotzooi zijn nest te hebben gemaakt. :@
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator / Redactie FP maandag 30 januari 2023 @ 15:39:55 #89
Rawr
pi_207779629
Duiven op het balkon, die ellende heb ik ook twee keer gehad :') Ik kwam op een zaterdagmiddag met een kater uit bed, blackout van de avond ervoor (had wel ff opgeschreven hoe laat ik naar bed was gegaan en wat ik zoal had gezopen, maar wist echt totaal niet meer of ik film had gekeken, muziek had zitten luisteren of met een chickie had zitten ouwehoeren via discord), liep naar het balkon om een peuk te roken en bleef stomverbaasd staan omdat het hele balkon onder de takjes lag, echt armenvol _O-

Ik was zo wazig dat ik echt ff dacht dat ik was gaan slaapwandelen en een flink eind had gelopen, want de takken die op het balkon lagen zitten niet aan bomen die hier in de buurt staan... en toen had ik het ineens door omdat er een duif met een tak in de snavel op me af kwam vliegen en meteen rechtsomkeert maakte toen hij/zij me zag :+ Ik heb ook vanalles op zegmaar de bak van het stalen rolluik moeten zetten om te voorkomen dat het koppeltje duiven daar een nestje ging bouwen, en nadat ze nog een paar keer voor me moesten vluchten was het afgelopen.

Goed, dat was dus niet een vrijgezellending, maar door KaBuf's post moest ik er ineens weer aan denken :P
pi_207779633
Klinkt toch meer als studentikoze dingen dan als vrijgezelle dingen over het algemeen :P

Sinds ik alleen ben gaan wonen was ik altijd wel netjes, al had ik soms wel momenten (als ik een beetje stress had), dat ik opeens een pak peuken kocht en volop in m'n woonkamer liep te roken, al rondlopend in weinig meer dan een boxershort tot een uur of 13:00 :') Met name in de eerste weken van corona was dat toen we volop thuiswerkten. Hele woonkamer stond dan urenlang blauw. M'n huidige vriendin weet niet beter dan dat ik nooit heb gerookt of hooguit als tiener een paar keer. Die had dat beeld eens voor zich moeten zien

En in die fase was ik ook wel vrij eager op zoek naar gewillige cougars / milfs via tinder, wat uiteindelijk nog heeft geresulteerd in seks met een 52 jarige stewardess van een amerikaanse airline en met een NL moeder van twee gasten van 19 en 23 :P (toen was ik zelf 27/28 ofzo)
  maandag 30 januari 2023 @ 16:35:46 #91
319979 Fok-it
All is well
pi_207780243
Ik kom dit topic nu pas tegen :') Straks even wat smakelijke posts doorspitten :9
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator / Redactie FP maandag 30 januari 2023 @ 17:17:12 #92
Rawr
pi_207780713
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:40 schreef Vigilance het volgende:
Klinkt toch meer als studentikoze dingen dan als vrijgezelle dingen over het algemeen :P

Sinds ik alleen ben gaan wonen was ik altijd wel netjes, al had ik soms wel momenten (als ik een beetje stress had), dat ik opeens een pak peuken kocht en volop in m'n woonkamer liep te roken, al rondlopend in weinig meer dan een boxershort tot een uur of 13:00 :') Met name in de eerste weken van corona was dat toen we volop thuiswerkten. Hele woonkamer stond dan urenlang blauw. M'n huidige vriendin weet niet beter dan dat ik nooit heb gerookt of hooguit als tiener een paar keer. Die had dat beeld eens voor zich moeten zien

En in die fase was ik ook wel vrij eager op zoek naar gewillige cougars / milfs via tinder, wat uiteindelijk nog heeft geresulteerd in seks met een 52 jarige stewardess van een amerikaanse airline en met een NL moeder van twee gasten van 19 en 23 :P (toen was ik zelf 27/28 ofzo)
Milfs scoren _O_ Ik was zelf 26 of 27 toen ik het een paar keer met een collega van 42 deed :9
pi_207780899
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:03 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Dit komt beschamend bekend voor haha :')
Had ook zoveel troep in een hoek van mijn balkon, o.a. vloerbedekking die nog over was en een kapot tafeltje dat eerst in de woonkamer stond. Gingen ze op een gegeven moment onderhoud plegen aan de buitenkant van het balkon op m'n flat. Ik dacht nog, top, hoef ik dat niet op te ruimen, maar ze moesten natuurlijk ook op het balkon staan daarvoor.
Had ik op een gegeven moment een briefje of ik het vogelnest wilde opruimen. Snapte er niks van, maar er bleek een duif daar onder alle rotzooi zijn nest te hebben gemaakt. :@
Mijn balkon is maximaal 1,5m bij 1,5m dus echt enorm klein. Op een gegeven moment kon mijn balkondeur niet eens meer fatsoenlijk open :')
Toen er uiteindelijk ook tijdens regen een laag water op het balkon bleef staan omdat er allerlei troep de afvoer in was gelopen heb ik wat latex handschoenen gepakt omdat ik die zooi niet met blote handen aan durfde te raken en heb ik alles weggeflikkerd. Sindsdien is mijn balkon altijd netjes leeg gebleven :P

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Milfs scoren _O_ Ik was zelf 26 of 27 toen ik het een paar keer met een collega van 42 deed :9
Seks is het enige gebied waar ik als single WEL enorm netjes ben geweest, mijn enige bedpartners zijn mijn huidige vriendin en mijn ex-vriendin :P
Huidige vriendin is overigens wel 5 jaar ouder dan ik, telt dat ook als cougar? :9
pi_207790228
Ja. Dit is waarom ik in mijn vrijgezelle leven nooit mee ben gegaan met random kerels uit de discotheek om een ONS te hebben.

Goede beslissing.
pi_207801141
Het meest erge? Met een groep ingebroken in een failliet zwembad en daar 48 uur een feest gehouden.
Was tofste feest met iets van 200 man uiteindelijk Midden in de zomer afgelegen natuurzwembad prachtige boerderij/kantine, lekker relaxen op grote opblaasboten en natuurlijk flink ketsen.
Dit was nog eind tachtiger jaren zodat je geen idioten had die het op socials zouden plaatsen, gewoon mond op mond reclame. Uiteindelijk vonden we het zo tof dat we een deal met de curator hebben gemaakt om er nog meer feesten te kunnen houden. Later is het een sjieke golfclub geworden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207801328
-Afwas maar in de voorraadkast stouwen, omdat je op zondagochtend het appje van je ouders leest dat ze er over een uurtje zullen zijn en je huis een enorme bende is.

-Even langs de H&M of Hunkemöller, omdat je wasmand overstroomd en het kopen van bepaalde dingen makkelijker is dan de was doen.

-Scorebord in de keuken van studentenhuis.

And so on...
pi_207801423
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2023 11:26 schreef Irritatie100 het volgende:
een tuinstoel onder de douche zetten zodat ik kon zitten en een paar biertjes meenemen.
Dit is wel next level :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 1 februari 2023 @ 11:11:21 #98
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_207803084
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 07:20 schreef CharlyHighnoise het volgende:
-Afwas maar in de voorraadkast stouwen, omdat je op zondagochtend het appje van je ouders leest dat ze er over een uurtje zullen zijn en je huis een enorme bende is.

-Even langs de H&M of Hunkemöller, omdat je wasmand overstroomd en het kopen van bepaalde dingen makkelijker is dan de was doen.

-Scorebord in de keuken van studentenhuis.

And so on...
Wat stond er op dat scorebord?

Hier nooit op kamers gezeten tijdens mijn studie, want woonde vlak bij mijn school. Maar toen ik fulltime ging werken wel het eerste jaar op mezelf gewoond. Nooit zin om te koken dus vaak blikje knakworst of boontjes koken met wat aardappelen. Niet echt goed voor de gezondheid.
Twee slaapkamers hebben qua flat indeling en er 1 gebruiken om te slapen en de andere rommel hok. Vaak vrienden tot laat over de vloer, dus de kratten bier werden in dat hok verzameld tot ik geld nodig had voor bier en we 6 winkelwagentjes haalden en alle kratten erin opstapelde en heel het dorp door rijden met de wagentjes en er weer nieuwe kratten van kopen.
Opstapelende afwas ook vaak een probleem. Wegwerpbordjes gebruiken om op te eten.
pi_207803579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:11 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Wat stond er op dat scorebord?
Aantal bedpartners. Aantal per maand en totaal tijdens de periode in het huis. Inclusief all-time high scores:) Tja, vrij studentikoos...
  woensdag 1 februari 2023 @ 12:12:56 #100
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_207803863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:51 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Aantal bedpartners. Aantal per maand en totaal tijdens de periode in het huis. Inclusief all-time high scores:) Tja, vrij studentikoos...
Haha ok en wat won de winnaar/ winnares?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')