Dat is normaal.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Zoiets als bier drinken onder de douche?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Bachelor Frog was al gepost neem ik aan? Ik ken de reeks verder niet?
http://kexx.net/uploads/i(...)hMjgyMTQ3NmQyOGRhZTc
Superquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Zo'n fijn nummer altijdquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Mijn vrijgezelle leven viel samen met een paar andere zaken waardoor ik volgens mij een échte vrijgezel werd. Vanaf mn 18e een topsportstatus gehad, maar vorig jaar op mn 21e besloten ermee te stoppen. Tegelijkertijd werd ik vrijgezel en begon m'n studententijd.
- 4 dagen per week dronken/stoned. En dan midden in de nacht met een paar maten keihard spacen op Funcadelic - Maggot Brain
Voor de onwetenden:
Kan niet wachten voor de volgende verhalenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Mijn vrijgezelle leven viel samen met een paar andere zaken waardoor ik volgens mij een échte vrijgezel werd. Vanaf mn 18e een topsportstatus gehad, maar vorig jaar op mn 21e besloten ermee te stoppen. Tegelijkertijd werd ik vrijgezel en begon m'n studententijd.
- Uiteraard werd de wasbak een tweede toilet
- Alleen afwassen wat je nodig hebt
- Kleren dumpte ik standaard op de grond. En dan bleef ik er omheen of overheen stappen totdat dat niet meer ging of iemand zei dat ik t eens moest opruimen.
- Alles flikkerde ik op de grond terwijl de prullenbak er vlak naast stond![]()
- 4 dagen per week dronken/stoned. En dan midden in de nacht met een paar maten keihard spacen op Funcadelic - Maggot Brain
Voor de onwetenden:
- Boxer + ochtendjas van mn ex werd mn favo kloffie. Toen ik op een fijne avond stoned de deur opendeed voor de pizzakoerier in die 'kleding' kreeg ik een enorme flashback naar ongeveer elke tiener/high school film die ik ooit gezien had. Wacht, dit ken ik ergens van.![]()
- Midden in de nacht scharrels bellen omdat ik het zonde vond om mijn bier buzz te verspillen. Als semi alcoholist worden die dingen waardevol
- In een licht aangeschoten bui mn racefiets die nog zo'n ¤2500 waard was verkocht voor ¤750 omdat ik geld nodig had. . Maar ergens in Nederland rijdt een man rond die zielsgelukkig is met mijn fiets![]()
- Bedspul gewassen, maar geen zin om de wasmachine uit te ruimen. Bijna twee weken op n matras met slaapzak geslapen. Ging verdomd goed.
Wat ik wel ALTIJD deed was mn tanden poetsen, soms wel drie keer per dag en mn bamboeplantjes die ik van een huisgenoot gekregen heb water geven (ze leven nog steeds)![]()
Nu, een jaar later, leef ik eigenlijk nog hetzelfde, maar in mindere mate
Verder nog wat leuke verhalen, maar die post ik later wel.
heerlijk nummerquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
- Uiteraard werd de wasbak een tweede toilet
- Alleen afwassen wat je nodig hebt
- Kleren dumpte ik standaard op de grond. En dan bleef ik er omheen of overheen stappen totdat dat niet meer ging of iemand zei dat ik t eens moest opruimen.
- Alles flikkerde ik op de grond terwijl de prullenbak er vlak naast stond![]()
Voor de onwetenden:
- Boxer + ochtendjas van mn ex werd mn favo kloffie. Toen ik op een fijne avond stoned de deur opendeed voor de pizzakoerier in die 'kleding' kreeg ik een enorme flashback naar ongeveer elke tiener/high school film die ik ooit gezien had. Wacht, dit ken ik ergens van.![]()
- Midden in de nacht scharrels bellen omdat ik het zonde vond om mijn bier buzz te verspillen. Als semi alcoholist worden die dingen waardevol
- In een licht aangeschoten bui mn racefiets die nog zo'n ¤2500 waard was verkocht voor ¤750 omdat ik geld nodig had. . Maar ergens in Nederland rijdt een man rond die zielsgelukkig is met mijn fiets![]()
- Bedspul gewassen, maar geen zin om de wasmachine uit te ruimen. Bijna twee weken op n matras met slaapzak geslapen. Ging verdomd goed.
Wat ik wel ALTIJD deed was mn tanden poetsen, soms wel drie keer per dag en mn bamboeplantjes die ik van een huisgenoot gekregen heb water geven (ze leven nog steeds)![]()
Nu, een jaar later, leef ik eigenlijk nog hetzelfde, maar in mindere mate
Verder nog wat leuke verhalen, maar die post ik later wel.
Sinds kort op kamers en deze dingen zo hard hequote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Dutchlike het volgende:
Ook maar eens een poging doen tot reanimatie, erg leuke reeks dit.
Heb zelf niet al te veel/ernstigs, maar toch even een lijstje.
-De hele tijd losse vuilniszakken gebruiken omdat jij en je huisgenoot te lui zijn om een prullenbak te kopen
-Jas overal neerpleuren, want idem met de kapstok.
-Bier onder de douche, dankzij dit topic. Puike shit dat.
-Alles in de gootsteen onder het mom "ja, dat moet toch weken."
-Sokken blijven plakken in de keuken, schoenen aan als je gaat koken.
-Dat restje spaghetti kan echt wel een dag langer mee
- 'S ochtends wakker worden, de warme kraan in de badkamer opengooien en je elektrische kacheltje in je eigen kamer op de hoogste stand en dan weer in bed kruipen om dan een kwartiertje/half uur later je ochtendritueel in relatieve 'warmte' te kunnen voltooien.
Hahah ja, ik en mijn huisgenoot ook echt sinds een maand ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Sinds kort op kamers en deze dingen zo hard he
Binnenkort maar eens de bier onder douche handeling uitvoeren.
Da's een goeie, zelf aan de Brinta.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:
- Grote pakken cornflakes van 60 cent bij de Jumbo kopen, werkt naast ontbijt ook prima als goedkoop tussendoortje (natuurlijk ook rechtstreeks uit het pak vreten)
Zo hou je je vrijgezellenbestaan iig in standquote:Op donderdag 5 december 2013 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:
- In 3 maanden tijd echt 1 keer je bed verschonen, en in totaal misschien 10-15 keer je tanden gepoetst hebben
Bij een eventuele date zou dat het eerste item zijn dat wordt geschrapt, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zo hou je je vrijgezellenbestaan iig in stand
En dat 2e als je uberhaupt ooit een date wil krijgenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij een eventuele date zou dat het eerste item zijn dat wordt geschrapt, natuurlijk.
Update: net wezen douchen met bier, maar ik snap het appeal niet zo.Ik drink mijn bier liever zittend bij mijn pc, haha.
Haha. Ik ben toch te sociaal awkward om een date op te doen in de collegezaal ofzo, dat geef ik eerlijk toe. Gelukkig leven we in de 21e eeuw.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dat 2e als je uberhaupt ooit een date wil krijgen
Link doet het niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een smeerkees was ik toen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef Dastan het volgende:
Dit topic moet weer leven ingeblazen worden.
- Altijd precies genoeg lege flesjes in huis hebben staan waarmee je het statiegeld kunt inwisselen voor een pakje shag als het geld ineens op is;
- Eten kopen en na een paar dagen weggooien omdat je niet hebt kunnen koken door de vieze afwas;
- Alleen nog maar eten van plastic bordjes met plastic bestek en drinken uit plastic bekertjes;
- Pas gaan opruimen als al je aanstekers kwijt zijn;
- Meerdere malen per dag op een kroonkurk staan;
- Bier/sigaretten onder de douche;
- Geen gel in je haar doen zodat je minder vaak je haar hoeft te wassen;
- Bewaard eten in bakjes na een paar weken niet meer durven openen en het geheel met bak en al wegflikkeren.
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat een smeerkees was ik toen.
Leven gebeterd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |