abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_87141019
Naar aanleiding van deze 2 topics waarom ik mezelf kapot heb gelachen dacht ik dat deze reeks voort moest bestaan.
Dus bij deze deeltje 3 en kom maar weer op met de verhalen :D

Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. deel 2
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:16:53 #2
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87141310
volgtopicknopje :D
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:23:51 #3
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_87141527
Gisteren een 40-jarige milf aan de haak geslagen en meegenomen. Wat betreft milf gedeelte kwam ik later pas achter toen we nummers uitwisselden en een foto van haar kind als wallpaper stond :') .

PS. ikzzelf ben 25
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_87141556
Het stoer vinden om lege drankflessen te bewaren dus een flink voorraadje van die flessen passoa, malibu en allerhande andere troep. Na een avond stappen moeten pissen en geen zin hebben om "helemaal" naar de plee te lopen. Dus maar een fles gepakt om in te pissen. Toch wel handig. 3 weken laten dus alle flessen vol met pis. Gewoon zo laten staan. Toen ik ging verhuizen heb ik maar in de glasbak gegooid, moet flink gestonken hebben.
pi_87145069
Tvp :D .
An eye for an eye makes the whole world blind.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:52:14 #6
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87145117
Zoiets als bier drinken onder de douche?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_87145431
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Zoiets als bier drinken onder de douche?
Dat is normaal.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:29:52 #8
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_87151527
Bachelor Frog was al gepost neem ik aan? Ik ken de reeks verder niet?

http://kexx.net/uploads/i(...)hMjgyMTQ3NmQyOGRhZTc
pi_87152227
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Bachelor Frog was al gepost neem ik aan? Ik ken de reeks verder niet?

http://kexx.net/uploads/i(...)hMjgyMTQ3NmQyOGRhZTc
_O-
pi_87152999
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Bachelor Frog was al gepost neem ik aan? Ik ken de reeks verder niet?

http://kexx.net/uploads/i(...)hMjgyMTQ3NmQyOGRhZTc
Super _O- _O_
pi_87153231
Als ik terugkwam van vakantie ging de koffer open in m'n slaapkamer en leefde ik nog een week ofzo uit de koffer. Toilettas idem
pi_87161319
4 dagen rondzwerven van feest naar feest, ergens bij iemand op de bank maffen, in dezelfde kleren met alleen een zakje wiet op zak.

Verkleurde biertjes die al een maand of 2 openstaan opdrinken, omdat je geen zin heb om naar de winkels te gaan.( Geen aanrader, was 2 dagen goed ziek van die zooi! ).
pi_87162138
Hier moet ik gepost hebben :D
404 - Not Found
pi_87162351
Geen zin om af te wassen daarom besloten de bende weg te gooien en nieuwe spullen te kopen :')
pi_87162492
Leuk topic. _O-
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:32:05 #16
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87164856
Mijn vrijgezelle leven viel samen met een paar andere zaken waardoor ik volgens mij een échte vrijgezel werd. Vanaf mn 18e een topsportstatus gehad, maar vorig jaar op mn 21e besloten ermee te stoppen. Tegelijkertijd werd ik vrijgezel en begon m'n studententijd.

- Uiteraard werd de wasbak een tweede toilet
- Alleen afwassen wat je nodig hebt
- Kleren dumpte ik standaard op de grond. En dan bleef ik er omheen of overheen stappen totdat dat niet meer ging of iemand zei dat ik t eens moest opruimen.
- Alles flikkerde ik op de grond terwijl de prullenbak er vlak naast stond :')
- 4 dagen per week dronken/stoned. En dan midden in de nacht met een paar maten keihard spacen op Funcadelic - Maggot Brain

Voor de onwetenden:

- Boxer + ochtendjas van mn ex werd mn favo kloffie. Toen ik op een fijne avond stoned de deur opendeed voor de pizzakoerier in die 'kleding' kreeg ik een enorme flashback naar ongeveer elke tiener/high school film die ik ooit gezien had. Wacht, dit ken ik ergens van. :{
- Midden in de nacht scharrels bellen omdat ik het zonde vond om mijn bier buzz te verspillen. Als semi alcoholist worden die dingen waardevol
- In een licht aangeschoten bui mn racefiets die nog zo'n ¤2500 waard was verkocht voor ¤750 omdat ik geld nodig had. . Maar ergens in Nederland rijdt een man rond die zielsgelukkig is met mijn fiets -O-
- Bedspul gewassen, maar geen zin om de wasmachine uit te ruimen. Bijna twee weken op n matras met slaapzak geslapen. Ging verdomd goed.


Wat ik wel ALTIJD deed was mn tanden poetsen, soms wel drie keer per dag en mn bamboeplantjes die ik van een huisgenoot gekregen heb water geven (ze leven nog steeds) 8)7

Nu, een jaar later, leef ik eigenlijk nog hetzelfde, maar in mindere mate ;)

Verder nog wat leuke verhalen, maar die post ik later wel.
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_87164925
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Mijn vrijgezelle leven viel samen met een paar andere zaken waardoor ik volgens mij een échte vrijgezel werd. Vanaf mn 18e een topsportstatus gehad, maar vorig jaar op mn 21e besloten ermee te stoppen. Tegelijkertijd werd ik vrijgezel en begon m'n studententijd.


- 4 dagen per week dronken/stoned. En dan midden in de nacht met een paar maten keihard spacen op Funcadelic - Maggot Brain

Voor de onwetenden:

Zo'n fijn nummer altijd ^O^
pi_87165690
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Mijn vrijgezelle leven viel samen met een paar andere zaken waardoor ik volgens mij een échte vrijgezel werd. Vanaf mn 18e een topsportstatus gehad, maar vorig jaar op mn 21e besloten ermee te stoppen. Tegelijkertijd werd ik vrijgezel en begon m'n studententijd.

- Uiteraard werd de wasbak een tweede toilet
- Alleen afwassen wat je nodig hebt
- Kleren dumpte ik standaard op de grond. En dan bleef ik er omheen of overheen stappen totdat dat niet meer ging of iemand zei dat ik t eens moest opruimen.
- Alles flikkerde ik op de grond terwijl de prullenbak er vlak naast stond :')
- 4 dagen per week dronken/stoned. En dan midden in de nacht met een paar maten keihard spacen op Funcadelic - Maggot Brain

Voor de onwetenden:

- Boxer + ochtendjas van mn ex werd mn favo kloffie. Toen ik op een fijne avond stoned de deur opendeed voor de pizzakoerier in die 'kleding' kreeg ik een enorme flashback naar ongeveer elke tiener/high school film die ik ooit gezien had. Wacht, dit ken ik ergens van. :{
- Midden in de nacht scharrels bellen omdat ik het zonde vond om mijn bier buzz te verspillen. Als semi alcoholist worden die dingen waardevol
- In een licht aangeschoten bui mn racefiets die nog zo'n ¤2500 waard was verkocht voor ¤750 omdat ik geld nodig had. . Maar ergens in Nederland rijdt een man rond die zielsgelukkig is met mijn fiets -O-
- Bedspul gewassen, maar geen zin om de wasmachine uit te ruimen. Bijna twee weken op n matras met slaapzak geslapen. Ging verdomd goed.


Wat ik wel ALTIJD deed was mn tanden poetsen, soms wel drie keer per dag en mn bamboeplantjes die ik van een huisgenoot gekregen heb water geven (ze leven nog steeds) 8)7

Nu, een jaar later, leef ik eigenlijk nog hetzelfde, maar in mindere mate ;)

Verder nog wat leuke verhalen, maar die post ik later wel.
Kan niet wachten voor de volgende verhalen :D.
Wel jammer van je fiets haha.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 02:12:49 #19
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_87195969
Allemaal zeer herkenbaar idd, zelf ook de standaard dingen van niet opruimen, net te lang wachten met douchen, en een keer 3 dagen vergeten/te lui om te eten :O

De beste die ik zelf heb meegemaakt vind ik nog altijd toen ik rond 8 een biertje ging drinken in de stad, meisje tegen gekomen en toen 2 weken ben weg geweest, al die tijd geen spullen bij me, dus ik stond iedere paar dagen weer nieuwe kleren en dergelijke te kopen :')

Ergste van alles is eigenlijk dat vrienden en kennissen totaal niet verbaasd reageerden toen ik weer terug kwam :X
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_87196191
Wat ik me zo kan bedenken, dronken van whiskey thuis komen, bed onderkotsen en op fatboy in slaap vallen, de dag daarna een week op vakantie gaan. Bij terugkomst dekbedovertrek 5 keer uitwassen en matras weggooien :P
pi_87196307
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Bachelor Frog was al gepost neem ik aan? Ik ken de reeks verder niet?

http://kexx.net/uploads/i(...)hMjgyMTQ3NmQyOGRhZTc
^O^ :D

Briljant topic dit.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87196384
Hier moet ik gepost hebben.. Alhoewel de meeste dingen die ik meemaak hier al heeeeel vaak voorbij zijn gekomen :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_87196403
Van ongeveer 23:00 tot 4:42 (nu dus) achter fok.nl zitten terwijl ik om 8 uur op school moet zijn...

's Ochtends brak onder de douche stappen, gaan zitten omdat je te moe bent om te staan en vervolgens in slaap vallen en 1 á 2 uur later weer wakker worden :) ondertussen werkt de paracetamol prima
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_87196405
en nog twijfelen of ik nu zal gaan slapen of gewoon maar wakker blijven tot 8 uur :D
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:28:19 #25
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87228579
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Bachelor Frog was al gepost neem ik aan? Ik ken de reeks verder niet?

http://kexx.net/uploads/i(...)hMjgyMTQ3NmQyOGRhZTc
:D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:29:50 #26
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87228666
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:32 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Mijn vrijgezelle leven viel samen met een paar andere zaken waardoor ik volgens mij een échte vrijgezel werd. Vanaf mn 18e een topsportstatus gehad, maar vorig jaar op mn 21e besloten ermee te stoppen. Tegelijkertijd werd ik vrijgezel en begon m'n studententijd.

- Uiteraard werd de wasbak een tweede toilet
- Alleen afwassen wat je nodig hebt
- Kleren dumpte ik standaard op de grond. En dan bleef ik er omheen of overheen stappen totdat dat niet meer ging of iemand zei dat ik t eens moest opruimen.
- Alles flikkerde ik op de grond terwijl de prullenbak er vlak naast stond :')
- 4 dagen per week dronken/stoned. En dan midden in de nacht met een paar maten keihard spacen op Funcadelic - Maggot Brain

Voor de onwetenden:

- Boxer + ochtendjas van mn ex werd mn favo kloffie. Toen ik op een fijne avond stoned de deur opendeed voor de pizzakoerier in die 'kleding' kreeg ik een enorme flashback naar ongeveer elke tiener/high school film die ik ooit gezien had. Wacht, dit ken ik ergens van. :{
- Midden in de nacht scharrels bellen omdat ik het zonde vond om mijn bier buzz te verspillen. Als semi alcoholist worden die dingen waardevol
- In een licht aangeschoten bui mn racefiets die nog zo'n ¤2500 waard was verkocht voor ¤750 omdat ik geld nodig had. . Maar ergens in Nederland rijdt een man rond die zielsgelukkig is met mijn fiets -O-
- Bedspul gewassen, maar geen zin om de wasmachine uit te ruimen. Bijna twee weken op n matras met slaapzak geslapen. Ging verdomd goed.


Wat ik wel ALTIJD deed was mn tanden poetsen, soms wel drie keer per dag en mn bamboeplantjes die ik van een huisgenoot gekregen heb water geven (ze leven nog steeds) 8)7

Nu, een jaar later, leef ik eigenlijk nog hetzelfde, maar in mindere mate ;)

Verder nog wat leuke verhalen, maar die post ik later wel.
heerlijk nummer _O_
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87229460
Lege kratten pils sparen in de keuken (studentenhuis), 6 maanden op een kamer leven met enkel een tv en een matras en legio dozen met spullen (nieuwe studentenkamer), wekenlang minimaal 3x per week tot laat stappen, schijten met de wc-deur open en de tv bijgedraaid zodat je deze twee geneugten kon combineren, ontbijten met een kaassoufflé, wc-papier op = je reet afvegen met een sok en dan weggooien, gootsteen als wc.

Edit: spullen uit je raam gooien omdat de prullenbak in de keuken te ver lopen is.

Goed topic.

[ Bericht 9% gewijzigd door VonHinten op 05-10-2010 22:52:48 ]
pi_109695231
Dit topic moet weer leven ingeblazen worden. _O_

- Altijd precies genoeg lege flesjes in huis hebben staan waarmee je het statiegeld kunt inwisselen voor een pakje shag als het geld ineens op is;
- Eten kopen en na een paar dagen weggooien omdat je niet hebt kunnen koken door de vieze afwas;
- Alleen nog maar eten van plastic bordjes met plastic bestek en drinken uit plastic bekertjes;
- Pas gaan opruimen als al je aanstekers kwijt zijn;
- Meerdere malen per dag op een kroonkurk staan ;(;
- Bier/sigaretten onder de douche;
- Geen gel in je haar doen zodat je minder vaak je haar hoeft te wassen;
- Bewaard eten in bakjes na een paar weken niet meer durven openen en het geheel met bak en al wegflikkeren.
pi_133928449
Ook maar eens een poging doen tot reanimatie, erg leuke reeks dit.
Heb zelf niet al te veel/ernstigs, maar toch even een lijstje.

-De hele tijd losse vuilniszakken gebruiken omdat jij en je huisgenoot te lui zijn om een prullenbak te kopen
-Jas overal neerpleuren, want idem met de kapstok.
-Bier onder de douche, dankzij dit topic. Puike shit dat.
-Alles in de gootsteen onder het mom "ja, dat moet toch weken."
-Sokken blijven plakken in de keuken, schoenen aan als je gaat koken.
-Dat restje spaghetti kan echt wel een dag langer mee
- 'S ochtends wakker worden, de warme kraan in de badkamer opengooien en je elektrische kacheltje in je eigen kamer op de hoogste stand en dan weer in bed kruipen om dan een kwartiertje/half uur later je ochtendritueel in relatieve 'warmte' te kunnen voltooien.
  woensdag 4 december 2013 @ 23:27:04 #30
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133929577
- Ontbijten met patat en kaassoufflés.
- Ontbijten met biefstuk
- Alles in het rond flikkeren en pas opruimen als het echt echt echt nodig. is.
- Afwas laten staan tot het schimmelt
- Kleren op de grond flikkeren
- Toen ik nog een bed had: Kleren op bed gooien en als ik ging slapen, op de bureaustoel gooien. Moest ik bij het bureau wezen ging de zooi weer op bed.
- Nachtjes doorhalen
- Geen normaal avondeten maken maar teren op kwarktaart ofzo.
Kaleidoscopiklimax
pi_133929808
quote:
9s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Dutchlike het volgende:
Ook maar eens een poging doen tot reanimatie, erg leuke reeks dit.
Heb zelf niet al te veel/ernstigs, maar toch even een lijstje.

-De hele tijd losse vuilniszakken gebruiken omdat jij en je huisgenoot te lui zijn om een prullenbak te kopen
-Jas overal neerpleuren, want idem met de kapstok.
-Bier onder de douche, dankzij dit topic. Puike shit dat.
-Alles in de gootsteen onder het mom "ja, dat moet toch weken."
-Sokken blijven plakken in de keuken, schoenen aan als je gaat koken.
-Dat restje spaghetti kan echt wel een dag langer mee

- 'S ochtends wakker worden, de warme kraan in de badkamer opengooien en je elektrische kacheltje in je eigen kamer op de hoogste stand en dan weer in bed kruipen om dan een kwartiertje/half uur later je ochtendritueel in relatieve 'warmte' te kunnen voltooien.
Sinds kort op kamers en deze dingen zo hard he :')
Binnenkort maar eens de bier onder douche handeling uitvoeren.
  woensdag 4 december 2013 @ 23:44:49 #32
342182 GZ1000
Is geen C1000.
pi_133930219
Ik ben nog relatief netjes lees ik zo.
- 's Nachts om 4 uur dronken wakker worden en besluiten om tosti's te maken om er vervolgens achter te komen dat er geen kaas is. Dan maar brood met ketchup eten in de hoop dat 'dat er wel op lijkt'
- Als het geld op is alle lege pakjes peuken/shag omkeren boven een a4tje in de hoop dat je van alle kruimels nog iets kunt maken.
- Opstaan en douchen met bier.
- Uit het raam roken omdat de deur te ver lopen is.
- Elke ochtend aan je kleren ruiken of ze stinken; zo nee, dan kan het nog wel een dagje mee, zo niet dan toch.
Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'
pi_133931046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Sinds kort op kamers en deze dingen zo hard he :')
Binnenkort maar eens de bier onder douche handeling uitvoeren.
Hahah ja, ik en mijn huisgenoot ook echt sinds een maand ofzo. :')
Het is op zich vrij kuis, maar net die dingetjes laten zien dat het een studentenhuis is en niet een gewoon huis.
Shit, we hebben zelfs een stofzuiger, die we gebruiken.

-College om 18:00, geen zin om echt te eten, dus cup a soup en een broodje dan maar.
-Zes vuilniszakken in het schuurtje hebben staan omdat het vuil-ophaaltijdstip op maandagochtend is en we er of zondag niet zijn, of maandag niet vroeg genoeg zijn. Huisgenoot is toch maar een keer een zondagje langsgegaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dutchlike op 05-12-2013 00:10:03 (Dacht nog aan één) ]
  donderdag 5 december 2013 @ 00:08:30 #34
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_133931079
Nu ik sinds een aantal maanden op kamers zit heb ik ook ietsje meer input voor dit topic. :D

- Soep, gebakken aardappels, vlees e.d. rechtstreeks uit de pan vreten want anders maak je alleen maar onnodig meer afwas
- Grote pakken cornflakes van 60 cent bij de Jumbo kopen, werkt naast ontbijt ook prima als goedkoop tussendoortje (natuurlijk ook rechtstreeks uit het pak vreten)
- Pannen werken ook best als dienblad
- In 3 maanden tijd echt 1 keer je bed verschonen, 1 keer stofzuigen, en in totaal misschien 10-15 keer je tanden gepoetst hebben
- 2 wastafels in de badkamer, de ene lekt en de ander stroomt niet door, en steeds zijn alle huisgenoten (inclusief ikzelf natuurlijk) te lui om de woningbouwvereniging te bellen
- Met koeieletters de spelregels van het drankspel kingsen op de muur van de fusie kalken, zodat je ze altijd bij de hand hebt :D (en nog meer vage tekeningetjes)
- Elke huisactiviteit die je hebt automatisch laten uitmonden in kingsen
- Een slaapritme hebben dat te vercrackt is voor woorden omdat je toch altijd 's middags college hebt en vlak naast de faculteit woont
- Zo rond half 2 's nachts allerlei vrouwelijk gegil horen, met huisgenoten op de gang (waarvan minstens de helft net zo'n vercrackt slaapritme heeft als jij en dus ook nog volop aan het gamen ofzo is) uitgebreid overleggen of er iemand vermoord of verkracht wordt en wat je daaraan moet doen, aan de deuren kloppen die meteen op slot worden gedraaid, afluisteren, en uiteindelijk toch maar teruggaan naar je kamer omdat zo te horen alles toch oké is
- De wekker zetten omdat de wasmachine constant bezet is en je toch wel graag een keer een wasje wil draaien want je hebt bijna niks meer schoon

Douchen met bier heb ik nog niet gedaan. Wel een goed idee, brb.
pi_133931322
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:
- Grote pakken cornflakes van 60 cent bij de Jumbo kopen, werkt naast ontbijt ook prima als goedkoop tussendoortje (natuurlijk ook rechtstreeks uit het pak vreten)

Da's een goeie, zelf aan de Brinta. :P
pi_133931463
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:

- In 3 maanden tijd echt 1 keer je bed verschonen, en in totaal misschien 10-15 keer je tanden gepoetst hebben

Zo hou je je vrijgezellenbestaan iig in stand
pi_133931766
Oven lasagna in de magnetron doen omdat je snel wil eten en het vervolgens als een zacht papje naar binnen werken..

..'s ochtends vroeg.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 5 december 2013 @ 00:34:30 #38
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_133931814
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Zo hou je je vrijgezellenbestaan iig in stand
Bij een eventuele date zou dat het eerste item zijn dat wordt geschrapt, natuurlijk. :P

Update: net wezen douchen met bier, maar ik snap het appeal niet zo. :') Ik drink mijn bier liever zittend bij mijn pc, haha.
pi_133931852
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Bij een eventuele date zou dat het eerste item zijn dat wordt geschrapt, natuurlijk. :P

Update: net wezen douchen met bier, maar ik snap het appeal niet zo. :') Ik drink mijn bier liever zittend bij mijn pc, haha.
En dat 2e als je uberhaupt ooit een date wil krijgen :P
  donderdag 5 december 2013 @ 00:37:23 #40
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_133931892
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

En dat 2e als je uberhaupt ooit een date wil krijgen :P
Haha. Ik ben toch te sociaal awkward om een date op te doen in de collegezaal ofzo, dat geef ik eerlijk toe. Gelukkig leven we in de 21e eeuw. :D

Edit: Overigens ben ik in sommige dingen dan nog weer redelijk schoon, de afwas houd ik eigenlijk altijd netjes bij en voedsel dat over de datum is gooi ik direct weg. In een vuilnisbak.

[ Bericht 10% gewijzigd door DecoAoreste op 05-12-2013 01:20:07 ]
pi_133932349
In een vakantie van 2 weken geen 1 moment niet onder invloed geweest, en echt zo veel gekke shit gedaan
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_133952018
Ik woon nog thuis en ben vergeleken met de meesten hier best wel netjes, maar gelukkig laten m'n ouders me erg vrij met alles. ^O^

- Op dagen dat ik moet werken om half 6 ontbijten met chinees of pasta.
- Krat bier met touwen uit het dakraam hangen om niet telkens naar de koelkast te hoeven lopen.
- Meedoen met geneesmiddelenonderzoek om lekker lui geld te verdienen met hele dagen in bed liggen met de laptop. De zuster zei dat ik toch echt eens wat actiever moest gaan doen. :')
- Half jaar met matras op de vloer geslapen toen m'n bed kapot was omdat ik geen zin had om een nieuwe te kopen. Uiteindelijk op Marktplaats zo'n elektrisch bed gekocht zodat ik thuis ook lui met de laptop in bed kan blijven. :7
- Bier drinken onder de douche.
- Bier drinken als ik zin heb.
- Met vrienden en een grote auto naar Duitsland rijden en de auto daar volstoppen met drank en andere zooi. Op het hoogtepunt stonden hier 7 kratten bier, die ook allemaal weer terug moesten natuurlijk. Bij de kassa dan mensen horen praten over die Hollanders. :')
- 's Nachts eten bestellen of frituren. Kebabboer kent het adres al.
- Hele dag in boxer of badjas door huis lopen en dan ineens bezoek in de huiskamer mij zien aanstaren. :D

Ben verder wel netjes, alles opgeruimd en goed georganiseerd, anders word ik gek.
pi_133957596
Af en toe gewoon niet avondeten omdat het bier gewoon te lekker is, en omdat je sneller onder invloed raakt :')
Children of the night. What music they make.
pi_133958115
Oh ik ben toch niet zo raar als ik het hier zo lees.

't gezeik alleen als er eens familie langs wil komen (of noem t komt).
Teringzooi natuurlijk, en gezeik wanneer ga je nou eens opruimen.

Of van kom je wel helpen blabla, helemaal geen zin in.
Heb er zelf namelijk niet echt last van.

Tja toen al mn bordjes pannen en andere handel opwaren en 6 hoog opgestapeld in de wasbak en op het aanrecht.
Dan moet t wel/
Do what you love, love what you do!
pi_133959312
Als je krantenwijk achter de rug is om half 7, even nog 2 La Trappe Triple biertjes pakken voordat je gaat pitten, en dan half 4 's middags wakker worden.
Children of the night. What music they make.
pi_133959629
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
Bachelor Frog was al gepost neem ik aan? Ik ken de reeks verder niet?

http://kexx.net/uploads/i(...)hMjgyMTQ3NmQyOGRhZTc
Link doet het niet.
Children of the night. What music they make.
pi_133959965
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef Dastan het volgende:
Dit topic moet weer leven ingeblazen worden. _O_

- Altijd precies genoeg lege flesjes in huis hebben staan waarmee je het statiegeld kunt inwisselen voor een pakje shag als het geld ineens op is;
- Eten kopen en na een paar dagen weggooien omdat je niet hebt kunnen koken door de vieze afwas;
- Alleen nog maar eten van plastic bordjes met plastic bestek en drinken uit plastic bekertjes;
- Pas gaan opruimen als al je aanstekers kwijt zijn;
- Meerdere malen per dag op een kroonkurk staan ;(;
- Bier/sigaretten onder de douche;
- Geen gel in je haar doen zodat je minder vaak je haar hoeft te wassen;
- Bewaard eten in bakjes na een paar weken niet meer durven openen en het geheel met bak en al wegflikkeren.
Wat een smeerkees was ik toen. :r

Leven gebeterd :Y
pi_133963694
quote:
99s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef Dastan het volgende:

[..]

Wat een smeerkees was ik toen. :r

Leven gebeterd :Y
Ik geloof er niks van :{w
Children of the night. What music they make.
pi_133963759
Volgens mij posten hier enkel mannen :') . Zegt ook wel weer genoeg :') 8)7
  donderdag 5 december 2013 @ 23:01:11 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133964092
Ik snap helemaal niks van dit topic, jullie hebben het over vrijgezel zijn en dan posten jullie sexavonturen oid...

Ik ben iig al 30 jaar vrijgezel met uitzondering van een half jaar oid maar ok dat vind ik niet tellen omdat het allemaal was gebaseerd op bespeeld worden door een vrouw die het blijkbaar uiteindelijk niet zo serieus meende als ze me deed geloven.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')