Toen ik werd geboren had je nog geen penissen.quote:
Soms wel soms niet, volgens mij!quote:
Ik ben er heel nieuwsgierig naar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind miso soep vooral zout. Ik sla het altijd over in ieder geval, want dan ben je al bijna vol van zout water en dan kan je de good stuff niet meer kwijt!
Kun je ook heel lekker maken toch? Van de puree kun je kerriepuree maken, kipschnitzel met zigeunersaus en broccoli in groentesausquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat eten jullie allemaal lekker!
Hier wordt het gewoon aardappelpuree met een kipschnitzel, maar wel met broccoli!
Zondagse maaltijd hč!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat eten jullie allemaal lekker!
Hier wordt het gewoon aardappelpuree met een kipschnitzel, maar wel met broccoli!
Helaas weet ik niet hoe je al die dingen from scratch maakt. Ach ja, ik vind puree met peper en zout en een beetje nootmuskaat ook al lekker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je ook heel lekker maken toch? Van de puree kun je kerriepuree maken, kipschnitzel met zigeunersaus en broccoli in groentesaus
's nachtsquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:02 schreef Chicolate het volgende:
12 am. Is dat nou midden op de dag of 's nachts?
ehh...'snachts. am is 's morgens, pm 's middags...quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef AKnynke het volgende:
midden op de dag...
Ik eet soep uit een zak, en daarna crumble met ijs. En zonet heb ik chips gegeten.
emo-eter, iemand?
En 4 okt 12 am. Is dat over een uur of 5 of hebben we nog een hele dag?quote:
Kerriepoeder, Wijko en Knorrquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Helaas weet ik niet hoe je al die dingen from scratch maakt. Ach ja, ik vind puree met peper en zout en een beetje nootmuskaat ook al lekker.Nog beter voor de lijn ook!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef AKnynke het volgende:
midden op de dag...
Ik eet soep uit een zak, en daarna crumble met ijs. En zonet heb ik chips gegeten.
emo-eter, iemand?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef AKnynke het volgende:
midden op de dag...
emo-eter, iemand?
Volgens mij 12 uur 's middags, verwarring hierquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En 4 okt 12 am. Is dat over een uur of 5 of hebben we nog een hele dag?
ik vlieg de 30ste daarheen. dus over een kleine maand...quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:05 schreef Perruche het volgende:
[..]voor een dagje kan het best, het is niet leuk toch om de duutser te zien gaan. Wanneer staat het volgende bezoek gepland?
Ik ga even koken
Over een uur of 5quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En 4 okt 12 am. Is dat over een uur of 5 of hebben we nog een hele dag?
Ik ben niet in Nederland, dus dat gaat hem niet worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Nou dat gaat dan de eerste onvoldoende wordenquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:09 schreef AKnynke het volgende:
net lijstje inderdaad, shiney!
Die van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik geef je groot gelijk!!"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Als je het niet redt om het vanavond om 12 uur af te hebben dan zou ik het gewoon morgenmiddag om 12 uur inleveren, moet hij maar duidelijke deadlines stellen hoor!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou dat gaat dan de eerste onvoldoende worden.
Goed!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als het echt een 38 was had ik hem wel willen hebben![]()
Ewelina, volgende week een date voor je H&M jurkje doen?
Gratis bezoring in de Arnhem/Nijmegen regio?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
een pizza met zalm en spinazie en een pizza met salaminom!
Inderdaad, het feit dat iedereen hier iets anders denkt zegt toch al genoeg!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Als je het niet redt om het vanavond om 12 uur af te hebben dan zou ik het gewoon morgenmiddag om 12 uur inleveren, moet hij maar duidelijke deadlines stellen hoor!
Zijn er geen poederzakjes in de VS? Of het is een excuus om 'from scratch' te gaan kokenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben niet in Nederland, dus dat gaat hem niet worden.
Chico: hier wordt 12am vooral gebruikt voor middernacht, en 12pm voor 's middags, maar volgens google ligt het niet echt vast.
Ja shit die lasagna is echt te lekker, 6 minuten in de magnetron en gaaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:19 schreef neen het volgende:
PF, wat ga je volgende week allemaal eten nu die kant en klaar maaltijden niet meer in de aanbieding zijn
- 2 pizza's voor 4 euro volgende week
- stamppot 2 halen 1 betalen
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:09 schreef AKnynke het volgende:
net lijstje inderdaad, shiney!
Die van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dus! Ben wel benieuwd hoe dat jurkje staat!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
zeg madam-haat-snelle-auto's, dat schreeuwt om een foto!
Ik beken, weet niet meer wat mn laatst gekochte cd is. Maar voor het gedownload was ik al een taper, dus ik heb nooit veel gekocht. En ik ga wel naar concerten en ik luister weleens via spotify.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef V1z0R het volgende:
Zeg je tegen iemand dat je net een CD hebt gekocht, vraagt ie waarom?!
Koopt dan niemand meer CD's?
12 voor middag = 00:00quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef conleche het volgende:
a is van ante (voor)en p is van post (na) en de m van meridiem.
Oja, wilde ik nog op reageren vanuit het lerarentopic: bij ons in het lokaal Nederlands hing een poster van een gedicht van Bloem, dat van Domweg gelukkig in de Dapperstraat. En omdat ik altijd om me heen keek ipv oplette zag ik die de eerste les, als net 12-jarig brugklassertje. Ik kan me nog steeds dat gevoel herinneren tijdens het lezen van: Wow, dat gevoel herken ik! Dat heb ik ook! En iemand weet dat zo mooi te beschrijven! Een soort schrik, ontroering en herkenning tegelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
Oh er staan zulke mooie poëzieposters op Plint. Die wil ik in m'n klas hebben hangen. Maar ik ga er morgen een aantal laten zien ter inspiratie bij het maken van hun eigen poëzieposter
.
Maar 12 uur 's middags is noch erna, noch ervoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef conleche het volgende:
a is van ante (voor)en p is van post (na) en de m van meridiem.
Minder dan bij ons. Ze zijn er wel, maar als ik zoiets wil gebruiken moet ik telkens weer gaan kijken hoe zoiets hier heet en dan weet ik nog niet of het uiteindelijk is wat ik wilde hebben, dus ik kook liever gewoon dingen from scratch.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje dat was een boel eten
[..]
Zijn er geen poederzakjes in de VS? Of het is een excuus om 'from scratch' te gaan koken
Nee, daar zit dus 24 uur verschil tussen! Het tijdstip is wel hetzelfde.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
12 voor middag = 00:00
12 na middag = 00:00
Dus dan zou 12am en 12pm hetzelfde zijn
Het is geen optelsom!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
12 voor middag = 00:00
12 na middag = 00:00
Dus dan zou 12am en 12pm hetzelfde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |