Omdat geen 18? en dat tracks anders klinken op feesten kan ik wel geloven, want sommige kicks klinken op de pc zo houterig als ik weet niet wat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Tracks klinken op de pc itt. feesten vaak lang niet zo lekker.
Komt omdat jou thuissetje vaak niet te vergelijken is met de installaties op feestjes. A-Lusion had laatst ook een 'tweet' over een recent nummer wat op je thuis pc (vanwege de lage frequentie) heel slecht uit de verf kwam..quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Omdat geen 18? en dat tracks anders klinken op feesten kan ik wel geloven, want sommige kicks klinken op de pc zo houterig als ik weet niet wat.
Houten kicks, fucking oldskoolquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
sommige kicks klinken op de pc zo houterig als ik weet niet wat.
Okee, dankjewel voor de info.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Komt omdat jou thuissetje vaak niet te vergelijken is met de installaties op feestjes. A-Lusion had laatst ook een 'tweet' over een recent nummer wat op je thuis pc (vanwege de lage frequentie) heel slecht uit de verf kwam..
*Gaf ik net toe dat ik twitter gebruiker... AJJ
Dankjewelquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Houten kicks, fucking oldskool![]()
Tegenwoordig is alles metaal jongeeee![]()
Fuuuuu, ik ben flauw bezig. Maar even serieus, de tracks die jij post zijn wel lekkah ja
Inderdaad erg dikke plaat, heerlijke melodiequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef ElDani het volgende:
Ik ben weer verliefd.. Slim Shore + The Pitcher - This Is Who We Are: DIK
Vanaf 7.00
Heerlijke plaat, maar ben bang dat die vocals (dat "Straight up") weer n Nothing Else Matters leven krijgen... en das eigenlijk wel zonde..quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef ElDani het volgende:
Vanaf 7.00
JA! Frontlinert draaide hem vrijdag nog, heldenstatus achieved!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:31 schreef T-Force het volgende:
Krijgen jullie ook kippenvel van Immeasurably?Ik zweer het, iedere keer als ik die hoor
Die had hij al, Rambo is a pussy draaien voor echte die-hards in de regen op Qontinent 2010 --> WINquote:
Vind niksquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef ElDani het volgende:
Vanaf 7.00
Ja ik zei dat maar ik verstond Fristi dus vandaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:39 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Tja, dat heb je met internet fora heIk post de laatst tijd ook weinig zinvols
Post zelfs zo weinig dat de meeste nieuwe @Fok-meets altijd raar staan te kijken als ik zeg dat ik Crusty ben
Vind dat zo'n kut plaat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die had hij al, Rambo is a pussy draaien voor echte die-hards in de regen op Qontinent 2010 --> WIN
Ja als je hun kent moet je mij ook wel zijn tegen gekomen op een feest. Zat je in Decibel ook in de GTP-bus?quote:
die staat echt in mijn top 3 fijnste hardstyle platen ooitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:31 schreef T-Force het volgende:
Krijgen jullie ook kippenvel van Immeasurably?Ik zweer het, iedere keer als ik die hoor
Daar was ik ook bij, ging HEERLIJK!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die had hij al, Rambo is a pussy draaien voor echte die-hards in de regen op Qontinent 2010 --> WIN
Mijn absolute nr1quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die staat echt in mijn top 3 fijnste hardstyle platen ooit![]()
Ja, Decibel zat ik ook in de GTP-bus! Maar dat waren er toen 3 in Almeloquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:01 schreef poiuytr het volgende:
Ja als je hun kent moet je mij ook wel zijn tegen gekomen op een feest. Zat je in Decibel ook in de GTP-bus?
Tom gaat zaterdag ook misschien wel mee naar Enschede.
zooow idd !quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef ThomasKuiper het volgende:
Wat een geweldige samenwerking tussen deze 2 heren, wat een vette plaat!!!!!!
quote:Nul4Elf_Events
Wie zal onze mystery guest zijn 16 oktober!??? Laat ons horen wat je hoopt, denkt, weet, wil, of verwacht! http://twitpic.com/2uumkl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |