Eens @ zaterdag, en XXlerator met de GTP-bus !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:23 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Beter ga je naar Enschede voor 12,50 Euro PP en Zatox
XXlerator misschien ook nog wel, even mensen proberen mee te krijgen![]()
Gaat er GTP-bus daar naar toe ja? Even kijken hoe ik met tentamens zit rond die tijd, weinig zin om maandag brak toetsen te maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Eens @ zaterdag, en XXlerator met de GTP-bus !
DV8 vind ik sowieso heel slecht met zijn zang. Als MC vind ik hem wel oke, maar met zingen mag ie van mij stoppen. Toen ik de liveset van Masters of Ceremony luisterde op Dominator heb ik mijn tenen toch wel een paar keer bij elkaar geknepen.. Man, ik vond het geen gehoor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel slecht inderdaad. Met die zang als dieptepunt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een bagger
Klinkt nergens naar....
Boy is nooit zo van t subtielquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]Zit technisch verdomd goed in elkaar, dat het je ding niet is kan maar het gelijk bagger noemen..
LSDBquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien mag ik dit niet vragen maar waar halen jullie de livesets vandaan?!![]()
Ik wil bijvoorbeeld de megamix van Fusion hebben maar weet niet waar![]()
of hardtraxx en musicincontrolquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
LSDBStaat alleeesss op wat er maar te vinden is
Waar dan ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Levitas het volgende:
Zo.. Heb ook maar even een usericon toegevoegd. Kwam erachter dat ik na ruim 2-3 maanden nog steeds geen UI had
Hmm, ik zie m inderdaad ook nergens meer.. :Squote:
Waar ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Muta het volgende:
zaterdag naar de kinderdisco,
maar dan ook alleen maar omdat b-front frontliner en alphaverb draaien (a)
Kinderdisco? Dan vermoed ik Time-Out, maar weet het niet zeker hoor :pquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:21 schreef haakon het volgende:
[..]
Waar ?
Niet dat ik erheen gaIk ga al naar Enschede naar PP en Zatox
Kijken mensen hier ook op 1gabba ?
Ook een goede site voor nieuwe releases enzo
Ik ben ook maar een simpele ziel. Gewoon 'straight to the point'. Ik ga ook niet luisteren tijdens een feest of een plaat technisch in orde is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Boy is nooit zo van t subtiel![]()
K vind t n showtekplaat.... Goeie plaat met kutvocals...
hee daar ga ik ook heen! is dat wat die toko? hoe is t geluid?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Muta het volgende:
zaterdag naar de kinderdisco,
maar dan ook alleen maar omdat b-front frontliner en alphaverb draaien (a)
Yupquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:21 schreef haakon het volgende:
Kijken mensen hier ook op 1gabba ?
Ook een goede site voor nieuwe releases enzo
Oh, je zat op een feest toen je dat typte. Kayquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een simpele ziel. Gewoon 'straight to the point'. Ik ga ook niet luisteren tijdens een feest of een plaat technisch in orde is.Het moet gewoon lekker klinken.
Nou ja, ik luister op de manier zoals ik er ook op een feest naar luister. Een track moet gewoon lekker klinken, ik ga niet letten hoe een nummer technisch in elkaar zit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Oh, je zat op een feest toen je dat typte. Kay.
Abyss & Judge - Rapturequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |