Dat is reclame voor Applequote:Op zondag 3 oktober 2010 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdikkie....Microsoft heeft onder water weer eens iets geinstalleerd wat mijn scherp bij elke toetsaanslag doet flikkeren. WTF is dit nu weer
Wordt ik nou gewoon uitgelachen terwijl ik een aardige suggestie doe?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joh, die hengelt mr. CF zelf via torrents wel naar binnen joh
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
een romanticus in hart en nieren, die altijd even een extra push nodig heeft om eens te gaan bellen. En ook af en toe stipjesuitslag heeft?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wordt ik nou gewoon uitgelachen terwijl ik een aardige suggestie doe?
Laat die Steer maar lachen, ik ben ook een tamelijke n00b hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wordt ik nou gewoon uitgelachen terwijl ik een aardige suggestie doe?
Het is een heftig alcohol-percentage. Dat zal na 2 jaar echt nog wel goed zijn. Zo niet, dan hebben we morgen een doodzieke Steer in de SCquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
Geen antwoord nog van Lein over de Limoncello, ik waag me er maar aan
Ja. Ik zou dolgraage en iPad scoren als-ie wat functioneler was geweestquote:
* Stereotomy kijkt even achteromquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:25 schreef flying-dutchman het volgende:
ik vind dat we trouwens wel eens keer met zijn allen een steersafari moeten doen...
kijken hoe de steer leeft in zijn eigen habitat
Het eerste jaar dat ik ooit naar Turkije ging had ik mijn Davidsster ook afgedaan. Totdat ik erachter kwam dat het 1 van de meest geliefde bestemmingen van Israeli's was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:11 schreef AnneX het volgende:
En backpackers uit Israel met een notebook ! voor de Lonely planet on line.
Zij kwamen er trouwens tegenover turken niet graag voor uit waar zij vandaan kwamen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kijkt even achterom
Voor iedereen één verhuisdoos
Alleen als ie ijs- en ijskoud is..... We hebben er nog 2 in de vriezer liggen als aandenken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
Filosofische vraag, CF
Het is een heftig alcohol-percentage. Dat zal na 2 jaar echt nog wel goed zijn. Zo niet, dan hebben we morgen een doodzieke Steer in de SC![]()
Die op het nieuws is de zoon, de vader is al een jaar of 15 dood.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:33 schreef Anthraxx het volgende:
Hij ziet er beter uit dan op het nieuws laatst.
Ah, dit is de verering van degene die het gestart isquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die op het nieuws is de zoon, de vader is al een jaar of 15 dood.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
De mannetjes met de flapbordjes aan de overkant (massaspelen, dus).
[ afbeelding ]
En dan ineens, flap: De Grote Knakworst
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Woh! Die eerste foto lijkt net een weefsel![]()
Wat een apart gezicht zeg..
Ik vind het ook een heel mooi apparaat, maar ik zie het vooral als een uit de klauwen gegroeide PDAquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Peetje, een kerel met wie wij een tijdje de coupe deelden had ook een iPad - 't is niet dat hij er nou heel veel mee kon ofzo, maar amai, wat is het een geil dingetje
er is een memory card reader accessoirequote:Op zondag 3 oktober 2010 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het ook een heel mooi apparaat, maar ik zie het vooral als een uit de klauwen gegroeide PDAGeen USB dus ik kan hem niet gebruiken voor het bewaren van foto's onderweg. Wel wifi dus dat is prettig
Maar verder...
wtfquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:43 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
En ook nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euhm, huh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wist dat Google Images niet van te pas zou komen
Oh wacht, da's van je eigen collectiequote:
Halve pizza en blik soep. Andere helft pizza morgen als ontbijtquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:57 schreef flying-dutchman het volgende:
Dilemma
diepvries pizza
blik soep
pizza is wel wat steviger en heb ik dus wat meer aan, maar soep is wat veiliger voor mijn maag nu
Had nog wat meetfoto'squote:Op zondag 3 oktober 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh wacht, da's van je eigen collectie
Als je mijn naam intikt krijg je in Google Images ook zoiets.
quote:
Nieuwe versie schijnt USB te krijgenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het ook een heel mooi apparaat, maar ik zie het vooral als een uit de klauwen gegroeide PDAGeen USB dus ik kan hem niet gebruiken voor het bewaren van foto's onderweg. Wel wifi dus dat is prettig
Maar verder...
Geweldig!quote:
Ja!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:
Hallo
hé isa, was t etentje leuk?
toffe foto's CF
Hu? 150mm? Hoe dat zo en hoe controleren ze dat??quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, op de grote foto zie je echt nog behoorlijk veel detail! Je mag max 150mm gebruiken in Noord-Korea, dus veel verder zoomen was geen optie.
Oh dat is jammer. Maar verder was het wel ok dus,quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja!Alleen was het heel erg druk in het restaurant en ik vond dat de bediening daarom niet echt geweldig was. En ik had als dessert kletskopijs besteld, maar dat bleek vanille ijs met kletskoppen te zijn
Bij de grens checken ze je camera. Je mag gewoon niet teveel zoomen. En ze pakken je mobiel af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hu? 150mm? Hoe dat zo en hoe controleren ze dat??
Het gezelschap was erg okquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
Oh dat is jammer. Maar verder was het wel ok dus,
krijg je die wel terug?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij de grens checken ze je camera. Je mag gewoon niet teveel zoomen. En ze pakken je mobiel af.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij de grens checken ze je camera. Je mag gewoon niet teveel zoomen. En ze pakken je mobiel af.
Volgens mij tussen de 150 en 200 heb je kans dat ze 'm doorlaten, maar 300 echt niet, schijnt. Heb ik niet geprobeerd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en als je met een 200mm lens aan komt zetten dan pakken ze die ook af??
Dan wordt-ie gelijk een stuk interessanterquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nieuwe versie schijnt USB te krijgen.
nee, snap ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij tussen de 150 en 200 heb je kans dat ze 'm doorlaten, maar 300 echt niet, schijnt. Heb ik niet geprobeerd.
rondjes rennen. in een niet te verlichte ruimte boek lezen worden je ogen snel moe vanquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:41 schreef LieLie het volgende:
Ik had niet zo lang moeten slapen vanochtend![]()
Dan val ik straks niet in slaap, en om 7.11 vertrekt de trein weer..
Maar dan ben ik heel even moe. Maar lezen doe ik sowieso wel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
rondjes rennen. in een niet te verlichte ruimte boek lezen worden je ogen snel moe van
Eerst naar school, dan met een klasgenoot naar een plaats midden in Friesland voor het project, dan de klasgenoot terugbrengen naar Groningen en dan weer naar huis.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eerst naar school, dan met een klasgenoot naar een plaats midden in Friesland voor het project, dan de klasgenoot terugbrengen naar Groningen en dan weer naar huis.
ik vind het nooit zo erg een tijd in de auto wat goed is aangezien wij wat afrijden eigenlijkquote:
Ik vind het ook niet erg. Maar ik hoef zelf nooit alles te rijdenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind het nooit zo erg een tijd in de auto wat goed is aangezien wij wat afrijden eigenlijk
je hebt gezelschap iig een groot deel en wat stops dus das prima toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg. Maar ik hoef zelf nooit alles te rijden
Dat ben ik helemaal niet zo gewend.
Op vakantie naar Frankrijk voor het eerst twee uur achter elkaar gereden.
Zo lang je lekker door kunt rijden is het best leuk inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Autorijden is leukZelfs die 200+ km in Engeland viel me 100% mee. Alleen ff pauzes houden onderweg
Files zijn dramaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo lang je lekker door kunt rijden is het best leuk inderdaad.
Nou, niet regelmatig. Maar als de vrienden het in het weekend vieren dan gaan we wel eens naar Haarlem/Hilversum/Goudaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok.
Wij rijden vrij regelmatig 370 km voor een verjaardag btw
Ja, komt ook vast goed. Maar vind het wel een eind. En vraag me ook af in hoeverre ik nog reiskostenvergoeding krijg van school.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je hebt gezelschap iig een groot deel en wat stops dus das prima toch?
Op 200 km zou ik niet eens pauze nodig hebben.. Alleen omdat het leuk isquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Autorijden is leukZelfs die 200+ km in Engeland viel me 100% mee. Alleen ff pauzes houden onderweg
Tolwegen vallen op zich wel mee, alleen zonde van je geldquote:
niet te veel pauzes en wel nuttige dan (foto's maken bijv of plassenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Preciesquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
muziek aan, drinken mee en hoppa! lekker doorrijden
nee idd afschuwelijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou dat idd DE! Ik kan ook niet tegen getreuzel onderweg als ik gewoon ergens naar toe wil!
Ik vind het heerlijk. Lekker naar buiten kijken en het landschap voorbij zien trekken.. liefst als bijrijder dus (naast Thijs dan, vind het niet bij iedereen even prettig..) maar zelf rijden vind ik ook niet vervelend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
Twee jaar terug zijn we naar Italië geweest, eerste dag gereden van 5 uur 's nachts tot 9 uur 's avonds. En toen had ik nog geen rijbewijs. Maar ik heb me geen minuut verveeld! Vind autorijden ook wel fijn
Nee precies. Zelf rijden vind ik dus ook niet vervelend. Maar rijd nooit zulke lange stukken. Dus dat hield ik nog niet zo lang vol. Hoewel we er achter kwamen dat ik met mijn bril op wel langer kan rijdenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Lekker naar buiten kijken en het landschap voorbij zien trekken.. liefst als bijrijder dus (naast Thijs dan, vind het niet bij iedereen even prettig..) maar zelf rijden vind ik ook niet vervelend.
oh wat je zegt is trouwens voor mij ook zo: met de mr kan ik úren ernaast zitten, beetje naar buiten kijken, beetje praten, gewoon lekker zeg maarquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Lekker naar buiten kijken en het landschap voorbij zien trekken.. liefst als bijrijder dus (naast Thijs dan, vind het niet bij iedereen even prettig..) maar zelf rijden vind ik ook niet vervelend.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef LieLie het volgende:
Hoewel we er achter kwamen dat ik met mijn bril op wel langer kan rijden
Ja, Thijs heeft een rijstijl die erg op die van mij lijkt en dus kan ik me goed ontspannen.. Mijn ex reed veel agressiever en dat vond ik dus lang niet zo tofquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat je zegt is trouwens voor mij ook zo: met de mr kan ik úren ernaast zitten, beetje naar buiten kijken, beetje praten, gewoon lekker zeg maarof zelf een paar uur rijden, ook prima... maar met andere mensen is dat veel minder ontspannen voor mij.
Waarin lijken jullie niet op elkaar?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, Thijs heeft een rijstijl die erg op die van mij lijkt en dus kan ik me goed ontspannen..
geslachtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarin lijken jullie niet op elkaar?
Ik ben ze normaal niet nodig. Maar ik heb wel een prisma-afwijking. Dus tijdens het autorijden blijven m'n ogen maar opnieuw scherpstellen en dan kan ik ze na drie kwartier nauwelijks meer openhoudenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wel handig ja..
Ik ben er in de auto achter gekomen dat ik überhaupt een bril/lenzen nodig had
nou, ik moet er niet aan denken voor een klas te staanquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarin lijken jullie niet op elkaar?
Ik ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou, ik moet er niet aan denken voor een klas te staan
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou, ik moet er niet aan denken voor een klas te staan
quote:
Dan kun je straks lekker fit je nest inquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:37 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo pizza toch maar genomen. begin me weer fitter te voelen
uhuhquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan kun je straks lekker fit je nest in
Nou, die 200+ km kostte me drie uur in Engelandquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op 200 km zou ik niet eens pauze nodig hebben.. Alleen omdat het leuk is![]()
Van en naar Frankrijk zaten we beiden tegen de 4 uur per keer aan met dan een hele korte pit-stop omdat dat nu eenmaal verstandig is, niet omdat we het idee hadden dat het nodig was
Dat ligt gewoon aan je autostoelenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, die 200+ km kostte me drie uur in EngelandEn dan is een pauzetje om ff de rug te strekken best lekker
En niet te vergeten...ik was in mijn uppie
Dan ben ik toch een stuk voorzichtiger hoor.
Oeh ik heb hier nog een lekker Boeuf stroganoff recept liggen..quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Eten was trouwens lekker weerEn de boeuf mag nog een uurtje in de oven
Da's erg lekker jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh ik heb hier nog een lekker Boeuf stroganoff recept liggen..dat is wel een idee voor van de week
vond ik best lekker maar een pint teveel. had je 1 beker gewonnen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:55 schreef borisz het volgende:
De Ijsprijs van de postcodeloterij maar eens opgegeten
Aardbeien kaaskeek.
met wodkaquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's erg lekker jaMaar in mijn geval is het boeuf bourguignon
En het ruikt echt megalekker in de keuken
I knowquote:
1 beker met z'n 3en .quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vond ik best lekker maar een pint teveel. had je 1 beker gewonnen?
das niks... hopen dat het goed gaatquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. TNT verhuisservice ingeschakeld. 11 EUR voor twee maanden doorsturen, niet slecht
Kan, maar met wodka is het lekkerder. De alcohol zelf is er dan bijna uit, maar het geeft een goede bijsmaakquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
is boeuf stroganoff zonder alcohol?
en welke vodka raad je aan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan, maar met wodka is het lekkerder. De alcohol zelf is er dan bijna uit, maar het geeft een goede bijsmaak
hmm het gaat mij om de smaak. vind alcohol alles verpesten in gerechten, net als citroen. het overheerst en meesten vinden dat lekker, alleen ik helaas niet. ik hou het wel bij hacheequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan, maar met wodka is het lekkerder. De alcohol zelf is er dan bijna uit, maar het geeft een goede bijsmaak
Zoals ik zeg: het kan zeker ook zonder.. Is een lekkere stoofschotel iigquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm het gaat mij om de smaak. vind alcohol alles verpesten in gerechten, net als citroen. het overheerst en meesten vinden dat lekker, alleen ik helaas niet. ik hou het wel bij hachee
Hm?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef Sarabi het volgende:
Grrrrrr wat duurt een avond lang als je je mening voor je moet houden
je kunt het hier ook kwijt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef Sarabi het volgende:
Grrrrrr wat duurt een avond lang als je je mening voor je moet houden
Hebben jullie al eens over een stylist gesproken en een nieuw verfje ofzo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef golfer het volgende:
Ik mag woensdag ook weer een leuk autoritje maken: Bloemendaal, Haarlem, Uithoorn, Apeldoorn en terug.
Even door bevriende professionele fotograaf nieuwe foto's laten maken van het appartement van mijn ouders dat al ruim een jaar te koop staat.
ik ben heel zuunig hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zoals ik zeg: het kan zeker ook zonder.. Is een lekkere stoofschotel iig
En ik vind het niet overheersen eerlijk gezegd. Misschien niet te veel er in mikken?![]()
Yups, wordt ook aan gewerkt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie al eens over een stylist gesproken en een nieuw verfje ofzo?
ik herinner me het verhaal niet (sorry) maar wat bedoel je dan met je mening voor je houden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef Sarabi het volgende:
Nou hier krijg ik waarschijnlijk op min kop van jullie
Herinnert iemand nog het verhaal over de kat van mijn 'schoon' ouders?
Hij is nu weer ziek...en volgens mij ben ik de enige die zich er zorgen om maakt
Echt? Wat vervelend zeg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef Sarabi het volgende:
Nou hier krijg ik waarschijnlijk op min kop van jullie
Herinnert iemand nog het verhaal over de kat van mijn 'schoon' ouders?
Hij is nu weer ziek...en volgens mij ben ik de enige die zich er zorgen om maakt
Ik vind dat ze vandaag al naar de DA hadden gemoetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik herinner me het verhaal niet (sorry) maar wat bedoel je dan met je mening voor je houden?
Hij piept als je hemaanraakrquote:
jemig echt waar?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind dat ze vandaag al naar de DA hadden gemoeten
Of eigenlijk vorige maand al....
En iedereen laat hem buiten liggen (hij beweegt zelf niet echt meer) behalve mij vriend die hem heeft binnengehaald
als hij maar niet uit zichzelf ineens gaat plassen.... dan is het te laatquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij piept als je hemaanraakr
Beweegt nauwelijks en heeft vannacht overal een beetje geplast
Was een paar maanden geleden ookal een paar keer
Ja dat soort hints komen niet aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemig echt waar?je kunt toch als je bij hen vragen; "zijn jullie al naar de arts geweest met de kat? het gaat niet echt goed he?". zoiets?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind dat ze vandaag al naar de DA hadden gemoeten
Of eigenlijk vorige maand al....
En iedereen laat hem buiten liggen (hij beweegt zelf niet echt meer) behalve mij vriend die hem heeft binnengehaald
ik zou hem ook zelf brengen hoor dan, de groeten. zulke mensen verdienen een schop onder hun kont en ja het zijn je schoonouders maar als niemand zich druk maakt om die kat zal het ze ook niet mogen boeien of jij die kat oppakt en naar de dierenarts brengt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
serieus!?!?
Ik zou in staat zijn de kat zelf naar de dierenarts te brengen geloof ik. Echt! Ik begrijp niet dat mensen zo onverantwoordelijk kunnen zijn met een dier wat ze in hun bescherming hebben genomen..
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zou hem ook zelf brengen hoor dan, de groeten. zulke mensen verdienen een schop onder hun kont en ja het zijn je schoonouders maar als niemand zich druk maakt om die kat zal het ze ook niet mogen boeien of jij die kat oppakt en naar de dierenarts brengt.
Dat ik zelf niet naar de DA ga zoals sun zegtquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef flying-dutchman het volgende:
Sarabi waarom zouden wij je, je op je kop geven?
omdat je bezorgt bent voor het welzijn van een poes?
vind het alleen maar
wat zeggen ze dan? "niks aan de hand, volgende week is ie weer energieker"?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat soort hints komen niet aan
Dus ja beetje moeilijk
Maar waarom doe je dat niet?? Bang voor hun reactie?? Kan ik me wel voorstellen hoor.. maar zo'n diertje laten lijden zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat ik zelf niet naar de DA ga zoals sun zegt![]()
Kan gewoon niet geloven dat mensen zo zijn
Dat zeiden ze de vorige keerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat zeggen ze dan? "niks aan de hand, volgende week is ie weer energieker"?
tis moeilijk maar meer dan aangeven kun je helaas niet..
wat zegt je vriend hierover?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
das mooiquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zeiden ze de vorige keer
En nu zeggen ze dat ze morgen wel gaan bellen
mooi?quote:
Dus als jij op straat ligt te creperen ben je blij als er iemand langs komt die je de dag erna wel even naar de eerste hulp gaat brengen?quote:
Dan heb je de verkeerde gerechten geproefd. Sowieso proef je de alcohol niet echt meer als het gerecht een tijd heeft staan pruttelen. En citroen in een gerecht kan het allemaal net een beetje ophalen. Er gaat zelfs citroensap door het aardbeienyoghurtijs. Maakt het allemaal net een tikkie frisserquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm het gaat mij om de smaak. vind alcohol alles verpesten in gerechten, net als citroen. het overheerst en meesten vinden dat lekker, alleen ik helaas niet. ik hou het wel bij hachee
thanks FD, dat bedoelde ik. Sarabi vertelde het eerst zo alsof ze helemaal niet ernaar luisterde. dan is dit toch in ieder geval positief? verder heb ik al gezegd dat ik me het verhaal niet herinner dus weet niet wanneer dit eerder is gebeurdquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:46 schreef flying-dutchman het volgende:
ik denk dat FF doelde op het feit dat ze iig al gaan bellen... het is nog verre van ideaal morgen, maar ik zie het voorlopig als iets beter dan niets
tuurlijk tav....quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dus als jij op straat ligt te creperen ben je blij als er iemand langs komt die je de dag erna wel even naar de eerste hulp gaat brengen?
Alkmaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef LieLie het volgende:
Oe, dit ziet er ook wel leuk/lekker uit!
http://www.grandhotelalkmaar.nl/index.html
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:51 schreef LieLie het volgende:
Oe, dit ziet er ook wel leuk/lekker uit!
http://www.grandhotelalkmaar.nl/index.html
vertelquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, daar zijn we dus nog nooit geweest. En we hebben wat te vieren in de kerstvakantie
Alkmaar is echt een leuke stadquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, daar zijn we dus nog nooit geweest. En we hebben wat te vieren in de kerstvakantie
Is een leuke stadquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog leuke culturele tips in Alkmaar of omgeving?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is een leuke stad![]()
Gister nog weer eens gezien.. was al een tijdje niet meer in het centrum geweest.
http://www.victory-wok.nl/vwok/bijons.htmquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog leuke culturele tips in Alkmaar of omgeving?
Ik wil niet wokkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.victory-wok.nl/vwok/bijons.htm
Pff een heleboel! Schouwburg, musea.. het is er allemaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog leuke culturele tips in Alkmaar of omgeving?
Ik heb er een úúr over gedaan heh, die klote auto schoon te krijgen. En waarom?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Lein en Sebbo zijn weer naar huisDus hallo allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was fijnEn veel te kort
Wat doe je woe-do-vrijdag?
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb er een úúr over gedaan heh, die klote auto schoon te krijgen. En waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was fijnEn veel te kort
wat is er met de auto gebeurd?
Confidence through competence
Párdon? Nemen ze die in?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb er een úúr over gedaan heh, die klote auto schoon te krijgen. En waarom?Total loss? Watskebeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was fijnEn veel te kort
quote:
Haha, foto?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en dan moet je zeker even naar Ria's Vide aan het Fnidsen (klein straatje vlak bij de Waag) en je een mooi sieraad laten aanmeten door Ria zelfHeb ik gister ook gedaan en ik ben er echt zoooooo blij mee
![]()
Huuuu inderdaadquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou dat idd DE! Ik kan ook niet tegen getreuzel onderweg als ik gewoon ergens naar toe wil!
Denk niet dat je de ketting die ik heb zelf kan maken eerlijk gezegd, of je moet zilversmid zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, foto?
Ga ik onthouden! Alleen vaak als ik in dat soort zaakjes loop dan zie ik iets en dan zie ik de prijs en dan denk ik: ik kan het zelf ook maken
Maar daar heb ik nooit meer tijd voor
Niet alles neequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk niet dat je de ketting die ik heb zelf kan maken eerlijk gezegd, of je moet zilversmid zijnMaar ik maak morgen wel even een fototje
![]()
En in dit geval heeft het me niets gekost: mijn moeder heeft de oude trouwringen van haar en mijn vader verkocht en daarvan konden we precies dit sieraad kopen
Hoezo zou jij dat moeten doen dan? Het is toch niet jouw kat? Als het moet gebeuren, laat je vriend het dan doen...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Als niemand het doet..quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezo zou jij dat moeten doen dan? Het is toch niet jouw kat? Als het moet gebeuren, laat je vriend het dan doen...
Donderdag middag onderweg naar werk botste er een Toyota Aygo tegen mijn achterbumper. Ik stond stil met alarmlichten aan vanwege filevorming op de snelweg. En de klap was dusdanig hard dat de schade waarschijnlijk rond de 2500 euro zitquote:
Dan kan je altijd nog de dierenbescherming bellen. Krijgen je schoonouders waarschijnlijk nog een boete ookquote:
Balenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Donderdag middag onderweg naar werk botste er een Toyota Aygo tegen mijn achterbumper. Ik stond stil met alarmlichten aan vanwege filevorming op de snelweg. En de klap was dusdanig hard dat de schade waarschijnlijk rond de 2500 euro zit
Dan zou ik toch eerder zelf met de kat naar een DA gaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog de dierenbescherming bellen. Krijgen je schoonouders waarschijnlijk nog een boete ook
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:14 schreef DarkElf het volgende:
jeetje lein das schrikken! ben je zelf wel ok?
Maar goed dat je naar Limburg gaat, daar ben je onder gelijkgestemdenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Wat de anderen vragen aan Lein
En![]()
![]()
![]()
![]()
die kutantillianen zitten gvd weer te dominoën en pot te roken beneden. Ze hebben gewonnen, ik ga weg.
Heil Wilders![]()
Maximequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maar goed dat je naar Limburg gaat, daar ben je onder gelijkgestemden
Doelde meer op het aantal PVV stemmersquote:
Ja, maar ik moet die man ook gewoon nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doelde meer op het aantal PVV stemmers
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doelde meer op het aantal PVV stemmers
De verzekering vergoed wel, maar waarschijnlijk niet genoeg om hetzelfde model auto van het zelfde jaar met de zelfde KM-stand te kopen. Die kost namelijk 3000 euroquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:13 schreef TAV74 het volgende:
BalenZelf wel helemaal ongedeerd? En ik neem aan dat de verzekering vergoed?
Ik heb pijn in m'n nek, maar dat ontken ik nog even. Vorige keer na een botsinkje ging het ook vanzelf over na een maandjequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:14 schreef DarkElf het volgende:
jeetje lein das schrikken! ben je zelf wel ok?
Uiteindelijk wel. De eerste de beste was het, maar dat kwam ook omdat ik alle registers (mail, SMS én bellen) opengetrokken had om daar als eerste een kijkje te nemen. Het is een studio van 30 m^2 geworden met eigen keuken en douche. Meisje dat er inzit gaat voor 3 maanden co-schappen lopen in Engeland, dus dan kan ik er mooi in.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:19 schreef AnneX het volgende:
Steer : was het makkelijk om woonruimte te vinden? en wat is het geworden?
En België is vlakbij en in Luik staan zat panden leeg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik heb alle tijd om rond te kijken en zoeken als ik daar zit, dus ik verwacht dat mijn vervolgwoning minimaal zo goed is.
Stijve nekspieren kunnen idd wel even duren. Kan een fysio je masseren? Of misschien een bevriende fysio die je even buiten werktijden onder handen wil nemen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb pijn in m'n nek, maar dat ontken ik nog even. Vorige keer na een botsinkje ging het ook vanzelf over na een maandje
Jawel, kwam uit de vriezer ik vind dingen >20% alcohol gewoon wat moeilijk te drinken, moet het nog leren ofzo, of ik vind het niet lekkerquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Steer, was ie wel koud genoeg, en je glaasje ook?
Ha, TAVmams weer een darmlift gehad en naar huus.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, slapen, moe, morgen schoonmoeder uit ziekenhuis ophalen.. en sporten..
Wen er maar niet te veel aan. Voor je het weet ben je net zo'n alcoholist als TAV, Sun, P. en ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
ik vind dingen >20% alcohol gewoon wat moeilijk te drinken, moet het nog leren ofzo, of ik vind het niet lekker![]()
hoe zachter de g, hoe hrder ze schreeuwden gister bij cdaquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maar goed dat je naar Limburg gaat, daar ben je onder gelijkgestemden
Dat ook ja! Fijn dat ze weer zo snel naar huis gaat, is een goed teken lijkt me?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, TAVmams weer een darmlift gehad en naar huus.![]()
Dat dusquote:
trustequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou het was een Russische vrouw (gelukkig had ze een NL leaseauto) die geen Nederlands sprak en ook bijna geen Engels. Ik heb dus voor ons beide het schadeformulier ingevuld, haar laten ondertekenen op alle nodige plekken, vervolgens voor haar én voor mezelf de achterkant van het formulier ingevuld en de beide formulieren de volgende dag op de post gedaan naar beide verzekeringsbedrijven. Oh, en ik heb haar leasemaatschappij gebeld om te vragen wat zij met haar schade moest, én ik heb haar achter me aan laten rijden naar waar ze naartoe moest, want ze was verdwaald. En daarna ben ik alsnog naar mijn werk gegaan, waar ik misselijk van de hoofd-, nek-, en schouderpijn mijn dienst gedraaid heb.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:16 schreef AnneX het volgende:
Jeuh Lein, dat is hard en zoveel schade !
Hebben jullie formulieren en zo ingevuld.
En heb je een disclaimer opgenomen voor evt. letsel, bv. whiplash?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wen er maar niet te veel aan. Voor je het weet ben je net zo'n alcoholist als TAV, Sun, P. en ik.
Bovendien geen yatzeejende antilianen mensenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik heb alle tijd om rond te kijken en zoeken als ik daar zit, dus ik verwacht dat mijn vervolgwoning minimaal zo goed is.
Hoe is ze uit de operatie gekomen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
ISFJquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou het was een Russische vrouw (gelukkig had ze een NL leaseauto) die geen Nederlands sprak en ook bijna geen Engels. Ik heb dus voor ons beide het schadeformulier ingevuld, haar laten ondertekenen op alle nodige plekken, vervolgens voor haar én voor mezelf de achterkant van het formulier ingevuld en de beide formulieren de volgende dag op de post gedaan naar beide verzekeringsbedrijven. Oh, en ik heb haar leasemaatschappij gebeld om te vragen wat zij met haar schade moest, én ik heb haar achter me aan laten rijden naar waar ze naartoe moest, want ze was verdwaald. En daarna ben ik alsnog naar mijn werk gegaan, waar ik misselijk van de hoofd-, nek-, en schouderpijn mijn dienst gedraaid heb.
Soms ben ik niet assertief genoeg geloof ikIk ben te lief
Yummie. Maar ik heb net een slobber GlenTalloch ingeschonken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Yessir
Nog een Highland Parkje of zo?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou het was een Russische vrouw (gelukkig had ze een NL leaseauto) die geen Nederlands sprak en ook bijna geen Engels. Ik heb dus voor ons beide het schadeformulier ingevuld, haar laten ondertekenen op alle nodige plekken, vervolgens voor haar én voor mezelf de achterkant van het formulier ingevuld en de beide formulieren de volgende dag op de post gedaan naar beide verzekeringsbedrijven. Oh, en ik heb haar leasemaatschappij gebeld om te vragen wat zij met haar schade moest, én ik heb haar achter me aan laten rijden naar waar ze naartoe moest, want ze was verdwaald. En daarna ben ik alsnog naar mijn werk gegaan, waar ik misselijk van de hoofd-, nek-, en schouderpijn mijn dienst gedraaid heb.
Ik vind dat je het netjes afgehandled hebtquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
mmmquote:
Die gemixte GlenTalloch is dit die deze week bij de G&G in de bonus was, toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Yummie. Maar ik heb net een slobber GlenTalloch ingeschonken.
Volgende keer dan maar weerquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Yummie. Maar ik heb net een slobber GlenTalloch ingeschonken.
Ja, maar ik kón me niet ziekmelden. Mijn gediplomeerde collega was ook al ziek, dus er was 1 vaste, ongediplomeerde collega met 2 flex-collega's. Geen ruimte voor een 3e flexer...quote:
Ik ken iemand die dit twee keer heeft meegemaakt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De verzekering vergoed wel, maar waarschijnlijk niet genoeg om hetzelfde model auto van het zelfde jaar met de zelfde KM-stand te kopen. Die kost namelijk 3000 euro![]()
[..]
Ik heb pijn in m'n nek, maar dat ontken ik nog even. Vorige keer na een botsinkje ging het ook vanzelf over na een maandje
We hebben geen magnetronquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:32 schreef AnneX het volgende:
Ik ken iemand die dit twee keer heeft meegemaakt.
Zij had het op het formulier gezet en na één jaar belde de verzekeraar om financieél te schikken !
Affijn, met jou gaat het redelijk. Van het blik is jammer.
Warme shawl - kersenpitten - vochtige handdoek uit de magnetron om je hals?
Dat klinkt geweldig ! Proficiat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Oh, en ik heb een onderhuurder voor mijn huidige stekkie. Het is een vriend van mijn twee huisgenoten, dus iemand die ik kan vertrouwen. Alhoewel, hij kwam erg ESTP op me over toen ik hem sprak, en dan zonder het fysiek van DHdus nogal klunzig.
De blended bedoel je? ja, die is voor 13,49 per liter bij de G&G in de aanbieding.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Die gemixte GlenTalloch is dit die deze week bij de G&G in de bonus was, toch?
gemixt, geblend, zelfde toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
De blended bedoel je? ja, die is voor 13,49 per liter bij de G&G in de aanbieding.
Eh, teacher?quote:
ENFJ dus? Ik denk dat Oprah een INFJ is namelijk. Veel TV/Film/artiest persoonlijkheden worden ten onrechte E getypeerd, simpelweg omdat ze veel praten op TV.quote:
Ah, ok, dan is hij een ENFJquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
ENFJ dus? Ik denk dat Oprah een INFJ is namelijk. Veel TV/Film/artiest persoonlijkheden worden ten onrechte E getypeerd, simpelweg omdat ze veel praten op TV.
Heb je al een pakketje uit Amerika ontvangen? Zo niet, dan waarschijnlijk deze weekquote:
Nog niet, maar ik ben heel geduldig hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je al een pakketje uit Amerika ontvangen? Zo niet, dan waarschijnlijk deze week
Ik zit allemaal reviews op internet te lezen van die toko van mensen die hun bestelling pas 7 weken later per surface shipping (VS -->Australiëquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ben heel geduldig hoor
Alles uitgesteld tot morgenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef Tezz het volgende:
Heej Steer, ben je nu nog steeds aan het SOG-en??? (of al klaar, dat kan natuurlijk ook! )
Engels:quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:54 schreef Tezz het volgende:
Ik wil die test met die letters ook doen en begrijpen............ Het klinkt interessant namelijk. Ik snap alleen niet waar jullie het telkens over hebben........... (mag ik een linkje?)
Ah, dus toch SOG-en. Maar wel nuttig werk gedaan, ben trots op je!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alles uitgesteld tot morgen![]()
Wel alle verhuisdingen geregeld en een kast uitgeruimd, moest ook gebeuren.
Hoe hebben je wallen het gehouden vandaag? Kun je weer au naturel op de bank hangen vandaag?
Meer nieuws na de reclame!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien ben jij wel onze missende ESFPOf een ESFJ, zoals Freecell.
Hopelijk ga ik dat ooit lerenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje LeinieSchrikken & Balen.
Steer, was ie wel koud genoeg, en je glaasje ook?
Saar : kat oppakken en naar de spoeddienst brengenJezus, dat je gewoon niks doet begrijp ik niet hoor! In de tijd dat je hier op fok zit kan je misschien gewoon een dierenleven redden
Dat je dat allemaal onthoudt zeg!quote:
Is het je wel eens opgevallen dat een groep altijd gezellig is zodra jij er bent?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal onthoudt zeg!
Maar ik ben er nog nog niet helemaal uit wat het nu precies over me zegt. Wat ik zo lees in de uitslag klopt het wel aardig trouwens....
Ja haha daar zorg ik wel voor!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het je wel eens opgevallen dat een groep altijd gezellig is zodra jij er bent?
De meeste ENFJ's hebben op een avond waar ze het iedereen naar hun zin maken vaak echt even hun alleen momentje nodig. Rokende ENFJ's gaan denk ik dan een rookpauze inlassen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja haha daar zorg ik wel voor!
ik trek graag aandacht naar me toe. En kom heel zelfverzekerd over. Dat heeft me in heel veel situaties heel veel gebracht, maar werkt me soms ook wel eens tegen. Als ik me rot voel dan heeft ten eerste niemand het door en als men het wel door heeft dan wordt het weggelachen, want 'Tes lost het wel weer op'.
Je eerste punt herken ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De meeste ENFJ's hebben op een avond waar ze het iedereen naar hun zin maken vaak echt even hun alleen momentje nodig. Rokende ENFJ's gaan denk ik dan een rookpauze inlassen.
Verder wat vaak bijzonder is aan ENFJ's is dat ze slecht alleen kunnen zijn omdat ze dan allemaal negatieve gedachtes over zichzelf krijgen. Dan moeten ze gauw weer onder de mensen zijn en dan is het goed.
Da's wel een verschil met 'ons' INFJ, wij kunnen juist slecht tegen langere tijd grotere groepen, en alleen zijn is niet zo'n probleem. Behalve voor TAV, die mist sunny te erg.![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Da's wel een verschil met 'ons' INFJ, wij kunnen juist slecht tegen langere tijd grotere groepen, en alleen zijn is niet zo'n probleem. Behalve voor TAV, die mist sunny te erg.![]()
Wat zijn dat voor monsters danquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:13 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk ga ik dat ooit leren
Maar nu kan ik gewoon niet tegen de ouders van mijn vriend ingaan
Oeh, een stabiele ENFJ dus, wat goed.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je eerste punt herken ik.
Je tweede punt totaal niet eigenlijk, tenminste over het stukje negatieve gedachten. Wel zoek ik af en toe bewust groepen op om bevestiging te krijgen.
Niemand is 100% puur J of 100% puur P, 't is meer een bepaalde voorkeur voor het een of het ander. Kan zijn dat je lichte ENFP (minilot!) neigingen hebt, want dat ligt nu eenmaal ook dicht bij je karakter.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:28 schreef Tezz het volgende:
Ik ben ook een enorme flirt af en toe. Dat past op zich wel bij het extraverte, maar ik handel soms te impulsief en dat past dan weer niet binnen mijn profiel.
Goh. Interessant dat zelfreflecteren!
Thx! Die bewaar ik tot morgen. Kijken of er hetzelfde uitkomt (en of mijn engels dus inderdaad nog goed genoeg is, woehaha)quote:
Welnee, dat is alleen interessant voor onzekere INFJ-ers die daarmee de aandacht van zichzelf kunnen af wenden en anderen kunnen analyseren.quote:
Volgens die test ben ik een ENFJquote:
Oe ja! Ik ben dol op complimentjes krijgen! Ik ben ook echt een ster in het vissen naar complimentjes.... Maar dat heeft ook met het flirten te maken natuurljk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oeh, een stabiele ENFJ dus, wat goed.![]()
[..]
Niemand is 100% puur J of 100% puur P, 't is meer een bepaalde voorkeur voor het een of het ander. Kan zijn dat je lichte ENFP (minilot!) neigingen hebt, want dat ligt nu eenmaal ook dicht bij je karakter.
ENFJ's zijn wel goed in complimentjes geven, flirten en een shitlading liefde geven jaen ze willen stiekem graag ook heel graag liefde terug ontvangen
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, dat is alleen interessant voor onzekere INFJ-ers die daarmee de aandacht van zichzelf kunnen af wenden en anderen kunnen analyseren.
Een beetje stoere INTJ-er lapt al die onzin aan z'n laars.
T reactie zegquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens die test ben ik een ENFJmaar ik vind het een beetje een suffe test: neem jij beslissingen met je hoofd of met je hart? Ehhh?
met drank op of zonder drank op? Staat die vraag er ook tussen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens die test ben ik een ENFJmaar ik vind het een beetje een suffe test: neem jij beslissingen met je hoofd of met je hart? Ehhh?
Gut ja, als je één letter verandert heb je al vier andere types op wie je lijktquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Het lijkt verdacht veel op de letters van Steer Char, iedereen herkent wel iets.
/haptquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Gut ja, als je één letter verandert heb je al vier andere types op wie je lijkt
Maar 't is wel duidelijk dat ik geen Den_Haag ben, bijvoorbeeld, die alle vier de letters verschillend heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |