Dat is reclame voor Applequote:Op zondag 3 oktober 2010 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdikkie....Microsoft heeft onder water weer eens iets geinstalleerd wat mijn scherp bij elke toetsaanslag doet flikkeren. WTF is dit nu weer
Wordt ik nou gewoon uitgelachen terwijl ik een aardige suggestie doe?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joh, die hengelt mr. CF zelf via torrents wel naar binnen joh
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
een romanticus in hart en nieren, die altijd even een extra push nodig heeft om eens te gaan bellen. En ook af en toe stipjesuitslag heeft?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wordt ik nou gewoon uitgelachen terwijl ik een aardige suggestie doe?
Laat die Steer maar lachen, ik ben ook een tamelijke n00b hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wordt ik nou gewoon uitgelachen terwijl ik een aardige suggestie doe?
Het is een heftig alcohol-percentage. Dat zal na 2 jaar echt nog wel goed zijn. Zo niet, dan hebben we morgen een doodzieke Steer in de SCquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
Geen antwoord nog van Lein over de Limoncello, ik waag me er maar aan
Ja. Ik zou dolgraage en iPad scoren als-ie wat functioneler was geweestquote:
* Stereotomy kijkt even achteromquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:25 schreef flying-dutchman het volgende:
ik vind dat we trouwens wel eens keer met zijn allen een steersafari moeten doen...
kijken hoe de steer leeft in zijn eigen habitat
Het eerste jaar dat ik ooit naar Turkije ging had ik mijn Davidsster ook afgedaan. Totdat ik erachter kwam dat het 1 van de meest geliefde bestemmingen van Israeli's was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:11 schreef AnneX het volgende:
En backpackers uit Israel met een notebook ! voor de Lonely planet on line.
Zij kwamen er trouwens tegenover turken niet graag voor uit waar zij vandaan kwamen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kijkt even achterom
Voor iedereen één verhuisdoos
Alleen als ie ijs- en ijskoud is..... We hebben er nog 2 in de vriezer liggen als aandenken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
Filosofische vraag, CF
Het is een heftig alcohol-percentage. Dat zal na 2 jaar echt nog wel goed zijn. Zo niet, dan hebben we morgen een doodzieke Steer in de SC![]()
Die op het nieuws is de zoon, de vader is al een jaar of 15 dood.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:33 schreef Anthraxx het volgende:
Hij ziet er beter uit dan op het nieuws laatst.
Ah, dit is de verering van degene die het gestart isquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die op het nieuws is de zoon, de vader is al een jaar of 15 dood.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
De mannetjes met de flapbordjes aan de overkant (massaspelen, dus).
[ afbeelding ]
En dan ineens, flap: De Grote Knakworst
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Woh! Die eerste foto lijkt net een weefsel![]()
Wat een apart gezicht zeg..
Ik vind het ook een heel mooi apparaat, maar ik zie het vooral als een uit de klauwen gegroeide PDAquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Peetje, een kerel met wie wij een tijdje de coupe deelden had ook een iPad - 't is niet dat hij er nou heel veel mee kon ofzo, maar amai, wat is het een geil dingetje
er is een memory card reader accessoirequote:Op zondag 3 oktober 2010 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het ook een heel mooi apparaat, maar ik zie het vooral als een uit de klauwen gegroeide PDAGeen USB dus ik kan hem niet gebruiken voor het bewaren van foto's onderweg. Wel wifi dus dat is prettig
Maar verder...
wtfquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:43 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
En ook nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euhm, huh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wist dat Google Images niet van te pas zou komen
Oh wacht, da's van je eigen collectiequote:
Halve pizza en blik soep. Andere helft pizza morgen als ontbijtquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:57 schreef flying-dutchman het volgende:
Dilemma
diepvries pizza
blik soep
pizza is wel wat steviger en heb ik dus wat meer aan, maar soep is wat veiliger voor mijn maag nu
Had nog wat meetfoto'squote:Op zondag 3 oktober 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh wacht, da's van je eigen collectie
Als je mijn naam intikt krijg je in Google Images ook zoiets.
quote:
Nieuwe versie schijnt USB te krijgenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het ook een heel mooi apparaat, maar ik zie het vooral als een uit de klauwen gegroeide PDAGeen USB dus ik kan hem niet gebruiken voor het bewaren van foto's onderweg. Wel wifi dus dat is prettig
Maar verder...
Geweldig!quote:
Ja!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef DarkElf het volgende:
Hallo
hé isa, was t etentje leuk?
toffe foto's CF
Hu? 150mm? Hoe dat zo en hoe controleren ze dat??quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, op de grote foto zie je echt nog behoorlijk veel detail! Je mag max 150mm gebruiken in Noord-Korea, dus veel verder zoomen was geen optie.
Oh dat is jammer. Maar verder was het wel ok dus,quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja!Alleen was het heel erg druk in het restaurant en ik vond dat de bediening daarom niet echt geweldig was. En ik had als dessert kletskopijs besteld, maar dat bleek vanille ijs met kletskoppen te zijn
Bij de grens checken ze je camera. Je mag gewoon niet teveel zoomen. En ze pakken je mobiel af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hu? 150mm? Hoe dat zo en hoe controleren ze dat??
Het gezelschap was erg okquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
Oh dat is jammer. Maar verder was het wel ok dus,
krijg je die wel terug?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij de grens checken ze je camera. Je mag gewoon niet teveel zoomen. En ze pakken je mobiel af.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij de grens checken ze je camera. Je mag gewoon niet teveel zoomen. En ze pakken je mobiel af.
Volgens mij tussen de 150 en 200 heb je kans dat ze 'm doorlaten, maar 300 echt niet, schijnt. Heb ik niet geprobeerd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en als je met een 200mm lens aan komt zetten dan pakken ze die ook af??
Dan wordt-ie gelijk een stuk interessanterquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nieuwe versie schijnt USB te krijgen.
nee, snap ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij tussen de 150 en 200 heb je kans dat ze 'm doorlaten, maar 300 echt niet, schijnt. Heb ik niet geprobeerd.
rondjes rennen. in een niet te verlichte ruimte boek lezen worden je ogen snel moe vanquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:41 schreef LieLie het volgende:
Ik had niet zo lang moeten slapen vanochtend![]()
Dan val ik straks niet in slaap, en om 7.11 vertrekt de trein weer..
Maar dan ben ik heel even moe. Maar lezen doe ik sowieso wel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
rondjes rennen. in een niet te verlichte ruimte boek lezen worden je ogen snel moe van
Eerst naar school, dan met een klasgenoot naar een plaats midden in Friesland voor het project, dan de klasgenoot terugbrengen naar Groningen en dan weer naar huis.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eerst naar school, dan met een klasgenoot naar een plaats midden in Friesland voor het project, dan de klasgenoot terugbrengen naar Groningen en dan weer naar huis.
ik vind het nooit zo erg een tijd in de auto wat goed is aangezien wij wat afrijden eigenlijkquote:
Ik vind het ook niet erg. Maar ik hoef zelf nooit alles te rijdenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind het nooit zo erg een tijd in de auto wat goed is aangezien wij wat afrijden eigenlijk
je hebt gezelschap iig een groot deel en wat stops dus das prima toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg. Maar ik hoef zelf nooit alles te rijden
Dat ben ik helemaal niet zo gewend.
Op vakantie naar Frankrijk voor het eerst twee uur achter elkaar gereden.
Zo lang je lekker door kunt rijden is het best leuk inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Autorijden is leukZelfs die 200+ km in Engeland viel me 100% mee. Alleen ff pauzes houden onderweg
Files zijn dramaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo lang je lekker door kunt rijden is het best leuk inderdaad.
Nou, niet regelmatig. Maar als de vrienden het in het weekend vieren dan gaan we wel eens naar Haarlem/Hilversum/Goudaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok.
Wij rijden vrij regelmatig 370 km voor een verjaardag btw
Ja, komt ook vast goed. Maar vind het wel een eind. En vraag me ook af in hoeverre ik nog reiskostenvergoeding krijg van school.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je hebt gezelschap iig een groot deel en wat stops dus das prima toch?
Op 200 km zou ik niet eens pauze nodig hebben.. Alleen omdat het leuk isquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Autorijden is leukZelfs die 200+ km in Engeland viel me 100% mee. Alleen ff pauzes houden onderweg
Tolwegen vallen op zich wel mee, alleen zonde van je geldquote:
niet te veel pauzes en wel nuttige dan (foto's maken bijv of plassenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Preciesquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
muziek aan, drinken mee en hoppa! lekker doorrijden
nee idd afschuwelijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou dat idd DE! Ik kan ook niet tegen getreuzel onderweg als ik gewoon ergens naar toe wil!
Ik vind het heerlijk. Lekker naar buiten kijken en het landschap voorbij zien trekken.. liefst als bijrijder dus (naast Thijs dan, vind het niet bij iedereen even prettig..) maar zelf rijden vind ik ook niet vervelend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
Twee jaar terug zijn we naar Italië geweest, eerste dag gereden van 5 uur 's nachts tot 9 uur 's avonds. En toen had ik nog geen rijbewijs. Maar ik heb me geen minuut verveeld! Vind autorijden ook wel fijn
Nee precies. Zelf rijden vind ik dus ook niet vervelend. Maar rijd nooit zulke lange stukken. Dus dat hield ik nog niet zo lang vol. Hoewel we er achter kwamen dat ik met mijn bril op wel langer kan rijdenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Lekker naar buiten kijken en het landschap voorbij zien trekken.. liefst als bijrijder dus (naast Thijs dan, vind het niet bij iedereen even prettig..) maar zelf rijden vind ik ook niet vervelend.
oh wat je zegt is trouwens voor mij ook zo: met de mr kan ik úren ernaast zitten, beetje naar buiten kijken, beetje praten, gewoon lekker zeg maarquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Lekker naar buiten kijken en het landschap voorbij zien trekken.. liefst als bijrijder dus (naast Thijs dan, vind het niet bij iedereen even prettig..) maar zelf rijden vind ik ook niet vervelend.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef LieLie het volgende:
Hoewel we er achter kwamen dat ik met mijn bril op wel langer kan rijden
Ja, Thijs heeft een rijstijl die erg op die van mij lijkt en dus kan ik me goed ontspannen.. Mijn ex reed veel agressiever en dat vond ik dus lang niet zo tofquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat je zegt is trouwens voor mij ook zo: met de mr kan ik úren ernaast zitten, beetje naar buiten kijken, beetje praten, gewoon lekker zeg maarof zelf een paar uur rijden, ook prima... maar met andere mensen is dat veel minder ontspannen voor mij.
Waarin lijken jullie niet op elkaar?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, Thijs heeft een rijstijl die erg op die van mij lijkt en dus kan ik me goed ontspannen..
geslachtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarin lijken jullie niet op elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |