Misschien ben je gewoon meer fan van RTS'en dan TBS'enquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Erm nee. Emperor en dan 16/8. Ik weet het, niet de moeilijkste graad op de grootste map met het grootste aantal tegenstanders maar daar speel ik het ook niet voor.
In tegenstelling tot AoE en Supreme Commander en zelfs E:TW heb ik bij dit spel niet de behoefte om het nog een keer te spelen.
Ligt toch echt aan je pc. Heb tot nu toe 0 crashes gehad terwijl k de game elke dag heb gespeeld sinds de release.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:18 schreef Gijsje het volgende:
Ik heb het spel nu sinds de launch en het is me maar een onstabiel ding. Heel veel crashes, savegames die op een bepaald gewoon crashen en niet verder gaan. Heel frustrerend wanneer je net lekker bezig bent. Ben nu voor de zoveelste keer opnieuw begonnen, nu zonder mods of maps die niet bij het spel kwamen.
Hopelijk kan ik nu wel lang genoeg genieten. Wel jammer dat ze een spel op de markt gooien welke nog vol bugs en crashes zit voor een groot gedeelte van de community wanneer ik zo de reacties lees op civfanatics en de forums van Take Two.
Heb overigens een Windows XP systeem en een ander Windows 7 notebook. Op beide systemen crashes na een x aantal beurten. Jammer dat ze de klant maar laten beta testen. Maar goed rustig afwachten op een patch.
Same, werkt perfect hier..quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan je pc. Heb tot nu toe 0 crashes gehad terwijl k de game elke dag heb gespeeld sinds de release.
Aantal turns tussen autosaves lager zetten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:20 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik heb ook vaak crashes meegemaakt, moest soms een aardig stuk opnieuw beginnen doordat ik te weinig had opgeslagen.
Hier ook. Draait perfect, geen crashes.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan je pc. Heb tot nu toe 0 crashes gehad terwijl k de game elke dag heb gespeeld sinds de release.
Nou, nee, dan ligt het dus aan het spel. Een spel dat aanvankelijk goed draait, maar vastloopt als het drukker wordt, dat is gewoon brak geprogrammeerd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:49 schreef TheThirdMark het volgende:
Met die crashes ligt het inderdaad aan je systeem.
Juist, fijn dat het bij mensen wel werkt maar er is toch echt wat mis met Civ5. Het zal vast bij andere goed werken anders was het spel niet uitgebracht maar heel veel mensen hebben problemen met crashes. Kijk maar eens op de forums en op de fansites.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, nee, dan ligt het dus aan het spel. Een spel dat aanvankelijk goed draait, maar vastloopt als het drukker wordt, dat is gewoon brak geprogrammeerd.
Ik bedoel, Starcraft II draait bij mij perfect met alles open, en dan zou een TBS niet kunnen?
Nee, het ligt aan je systeem. Heb hier 5 verschillende systemen staan en dezelfde versie op al die 5 systemen neer gezet. De reden waarom Civ V op mijn eerste systeem crashte had te maken met de koeling op de Southbridge van mijn moederbord. (iig, die heb ik nu een extra koeling gegeven en sindsdien is het spel niet meer gecrashed). De andere systemen draaien onder andere XP, Vista en W7 en daar crasht het spel helemaal niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, nee, dan ligt het dus aan het spel. Een spel dat aanvankelijk goed draait, maar vastloopt als het drukker wordt, dat is gewoon brak geprogrammeerd.
Ik bedoel, Starcraft II draait bij mij perfect met alles open, en dan zou een TBS niet kunnen?
Dat kun je ook al ingame lezen als je even met je muis erover gaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:37 schreef Monidique het volgende:
Altijd de handleiding lezen! Great General geeft 25% aan alle units binnen een bereik van twee vakjes. Booyah!
Weet je wat pas leuk is om te spelen? One city challenge op Deity met raging barbarians!quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:01 schreef Outlined het volgende:
Wat ik zelf altijd wel leuk vond was modden zodat er een limiet op het aantal cities zat, of anders dat de minimum-afstand tussen steden erg groot moet zijn (wat dus in de praktijk op hetzelfde neer kom). dat maakt steden waardevoller en dus (IMO) leuker om te spelen.
Is dat niet gewoon de eerste honderd turns enkel maar warriors maken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Weet je wat pas leuk is om te spelen? One city challenge op Deity met raging barbarians!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |