Nope, meer dan een plantation bouwen hoef je niet te doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:50 schreef Timm-E het volgende:
Maar hoe zit dat nou met grondstoffen? Als je zo'n ding bouwt voor bijvoorbeeld dye, moet je er daarna nog iets mee doen? Of is 'het enige' dat je daarmee krijgt +5 happiness? Of moet je dan nog iets doen met dat vakje?
Ter aanvulling,. Wat ik soms ook weleens doe, soms geeft een stad aan dat ze een bepaalde luxury resource willen hebben, die ik niet heb. Via trade verruil ik dan bijv. m'n 1 dye voor 1 spices.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nope, meer dan een plantation bouwen hoef je niet te doen.
Wel is het zo dat als je meerdere vakjes met dye hebt waarop een plantation staat, je het overschot kunt verhandelen met andere civs, bijvoorbeeld tegen geld of een resource die je zelf niet hebt.
Klopt!quote:
Ik heb dat ook ja. De "one... more... turn" factor is aardig aanwezig, alleen merk ik bijv. nu dat ik er even genoeg van heb. Wel grappig, ik speel vaak op Earth en kom bijna altijd in Zuid-oost Azië terecht met de Egyptians/Babylonians.quote:
Met de kennis van nu zou ik wachten tot ie 30 euro of minder is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Silv het volgende:
Ik weet niet of ik hem moet kopen of niet.
Verkapte haal mij hier over om Civ 5 te kopen post.
Hoe goede speler ben je? Als je op of onder monarch zit met Civ 4 dan kan dit je goed bekoren. Zit je hoger, dan kan je al snel over de AI heen lopen op hoge niveaus en kan het je tegenstaan totdat het gepatched wordt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Silv het volgende:
Ik zou zeggen: download het spel. Mocht je het leuk vinden, koop het dan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Silv het volgende:
Zoveel heb ik er ook voor betaald..quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met de kennis van nu zou ik wachten tot ie 30 euro of minder is.
Woar?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:31 schreef Green1 het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er ook voor betaald..
Heb maar even Civ 4 gespeeld. Weet al die rangen niet meer maar zal wel iets van semi-pro zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hoe goede speler ben je? Als je op of onder monarch zit met Civ 4 dan kan dit je goed bekoren. Zit je hoger, dan kan je al snel over de AI heen lopen op hoge niveaus en kan het je tegenstaan totdat het gepatched wordt.
Je merkt gewoon dat bepaalde dingen nog op elkaar afgestemd moeten worden, maar het spel heeft veel potentie.
Goed plan wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: download het spel. Mocht je het leuk vinden, koop het dan.
https://www.mediaoffer.nl/pc/796quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Woar?
[..]
Heb maar even Civ 4 gespeeld. Weet al die rangen niet meer maar zal wel iets van semi-pro zijn.
[..]
Goed plan wel.
Wat is dat addiscount precies?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:28 schreef Green1 het volgende:
[..]
https://www.mediaoffer.nl/pc/796
Hij is nu 2 euro duurder zie ik, maar met dat addiscount, was die ongeveer 31 ofzo..
Wallen tot aan je ballen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 03:23 schreef Sniz het volgende:
Pfff moet er nu toch aan geloven; slapen![]()
Had dus echt niet gedacht dat civ zó leuk was.. en verslavend
Geen herhaal factor?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Na het spel 1 ronde schoon gespeeld te hebben (alles gebouwd alles onderzocht alles overwonnen) besef ik toch dat dit spel totaal géén herhaal factor heeft.
Ergens wel weer jammer.
Laat me raden.. moeilijkheidsniveau: Settler en 1 tegenstander?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Na het spel 1 ronde schoon gespeeld te hebben (alles gebouwd alles onderzocht alles overwonnen) besef ik toch dat dit spel totaal géén herhaal factor heeft.
Ergens wel weer jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |