Dat bedoel ik dus, ik ben daar helemaal niet van. Vind het altijd verdacht als mensen met dure dingen moeten pronken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Pronken is soms nog niet eens zo erg. Je mag best trots zijn op iets dat je hebt. Maar pronken om de prijs van iets is wel heel...
Ik op m'n autoquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:02 schreef Twiitch het volgende:
Ik laat altijd het prijskaartje op mijn agenda zitten.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef swaffelair het volgende:
voor echte mongolen
[ afbeelding ]
een gsm-horloge
Ik vind 'm zelf ook vet hoor, ziet er prima uit en ik hou niet van leren bandjes. Bovendien kan die batterij eeuwig mee door kinetic energy recovery systemquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:46 schreef m0ridin het volgende:
Poeh poeh, wel 250 euro zeg.
Horloges koop je voor jezelf, niet voor anderen... Boeien dat zij denken dat een ander butmerk net zo goed of beter is. Als je er zelf maar plezier van hebt en geniet (wat je dan langer doet dan gasten met een butmerk horloge, hoewel die dingen ook prima mee kunnen gaan).
Waar kan je die bestellen? Echt wijs.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor echte communisten!
Gatverdamme wat een smerig beestquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar goed, dan ff serieus, waarom is dit een klacht? Hoe kun je nou over andermans smaak klagen?
Mijn Oozo![]()
[ afbeelding ]
Nu gratis bij een AK-103!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor echte communisten!
Makkelijk, en een mooi horloge is mooi aan je pols.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:03 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom horloges, ik begrijp niet waarom je dat nu nog zou dragen. Tijd staat overal aangegeven, en anders wel op je mobiel..
Sommige mensen houden van techniek, en vinden het fijn om een mooi meesterwerkje om hun pols te hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:03 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom horloges, ik begrijp niet waarom je dat nu nog zou dragen. Tijd staat overal aangegeven, en anders wel op je mobiel..
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef Starm het volgende:
Echte mannen kopen hun horloges bij een Chinese webshop
Daar ben ik het niet mee eens, en deze site ook niet: http://artofmanliness.com/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |