laatste paar wedstrijden was hij wel op dreefquote:
eerst maar zien of Arnautovic wel speelt vanavondquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
laatste paar wedstrijden was hij wel op dreef![]()
janko dan
bij werder is het zoen chaos om dat ozil weg is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerst maar zien of Arnautovic wel speelt vanavondvolgens mij ligt zijn gedrag nog niet echt goed binnen de groep, al is het bij Werder sowieso een chaos de laatste weken...
maar goed, weer on-topic; vanavond in het stadion te vinden? of voor de buis?
stond vandaag heel stuk over in de Tubantiaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
bij werder is het zoen chaos om dat ozil weg is.
ik kom niet uit tukkerland misschien pdf-je ofzo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stond vandaag heel stuk over in de Tubantia
staat hier wel ergens; http://www.tctubantia.nl/(...)FC_Twente_in_Europa/quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik kom niet uit tukkerland misschien pdf-je ofzo?
maar toch stiekem diep in me hart hoop ik toch dat twente wint, want dat is dan beter voor het Nederlands voetbal
quote:Het spel was niet om aan te zien...
quote:Helemaal snappen doe ik het alleen niet meer. Eerst Landzaat toen Diba en nu weer Bruggink. Zijn ze bij Twente dan zo ontevreden over de huidige middenvelders?. Het lijkt me niet dat deze voetballers Brama of Janssen uit de basis zullen spelen.Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
Bruggink heeft getekend en Diba wordt naar verwachting de komende dagen vrijgegeven door de FIFA
quote:Diba is niet echt een middenvelder. Maar wat als Brama en Janssen geblesseerd zijn? De spoeling is toch wat dun.Op maandag 25 oktober 2010 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal snappen doe ik het alleen niet meer. Eerst Landzaat toen Diba en nu weer Bruggink. Zijn ze bij Twente dan zo ontevreden over de huidige middenvelders?. Het lijkt me niet dat deze voetballers Brama of Janssen uit de basis zullen spelen.
quote:
quote:Mwa vorig seizoen was hij gewoon aanvoerder van Hannover (ok na het overlijden van Enke). Dus ik geloof niet dat hij helemaal versleten is.Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef El_Bassie het volgende:
Bruggink heeft bovendien het loopvermogen van Perez op klompen. Ach, baat het niet, dan schaadt het niet. Zal ook wel niet veel kosten.
quote:Hij liep sowieso al nooit veel en dat is de laatste jaren alleen maar minder geworden. Verder wel een prachtige voetballer, doet alleen weinig verdedigende arbeid. Gelukkig heeft hij niet echt aanleg om vadsig te worden, wat dat betreft zou hij vrij snel fit kunnen zijn.Op maandag 25 oktober 2010 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa vorig seizoen was hij gewoon aanvoerder van Hannover (ok na het overlijden van Enke). Dus ik geloof niet dat hij helemaal versleten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |