Is apart topic overquote:
Denk dat Chelsea 2-0 wint, Arsenal mist teveel belangrijke spelersquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:11 schreef Svubeqak het volgende:
Straks Chelsea - Arsenal. Wat verwachten jullie?
Overwinning voor Chelsea.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:11 schreef Svubeqak het volgende:
Een vrij eenvoudige 2-0 zege.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:11 schreef Svubeqak het volgende:
Toch denk ik dat Liverpool uiteindelijk nog wel zal winnen vanmiddag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Libris het volgende:
en 0-1 Blackpool.. Het kan niet slechter gaan met Liverpool
Winst voor Chelsea.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:11 schreef Svubeqak het volgende:
Klopt ja, alles wat nog enigszins goed is, is geblesseerdquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:00 schreef Moonlighter het volgende:
Die opstelling van Arsenal is ook dramatisch
wat een middelmatig-elftal eigenlijk
Eigenlijk moet Arsenal opgenomen worden in de Ligue 1...quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:00 schreef Moonlighter het volgende:
Die opstelling van Arsenal is ook dramatisch
wat een middelmatig-elftal eigenlijk
Ja, voorheen ging dat altijd goed.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:04 schreef onlogisch het volgende:
Idd, Bah, dat faalt hard.
Wordt dat nog gefixed during the match? Of zitten we 90 min naar sneller geluid dan beeld te luisteren/kijken?!
Ja iddquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Arsenal opgenomen worden in de Ligue 1...
Als je Frans kunt begrijpen, dan moet je wel enige structuren in het Roemeens terugvinden. Frans en Roemeens zijn Latijnse talen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:04 schreef alors het volgende:
Mijn Roemeens commentaar loopt perfect gelijkIk versta er alleen geen fuck van. Ohja doi metri, leek mijn 2 meter
Maar echt veel verder kom ik niet...
Ik denk eerder dat die fans Hicks en Gillett lynchen. Als ze die twee vinden tenminste...quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Die fans breken straks het stadion nog af
Ik weet niet of laatstgenoemde zijn vrienden bij Standard de Liège mist...quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:58 schreef Confetti het volgende:
Bank van Liverpool F.C. :
Substitutes
01 Jones, 34 Kelly, 17 Maxi, 21 Lucas, 26 Spearing, 14 Jovanovic
![]()
![]()
![]()
Als dat kan, moet je dat sowieso altijd doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:06 schreef YazooW het volgende:
Je zou hem ook op het Engelse geluidskanaal kunnen zetten.
Wenger wacht tenminste nog totdat die tieners 18 jaar worden, dit in tegenstelling tot Franck Ribéry...quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ja idd
Die wenger komt mij onderhand ook wel de strot uit
Hij ziet er ook uit als een pedofiel die een voorkeur heeft voor franse tienertjes
Liepen vorige week in de Champions League ook al een hoop spelers mee, ziet er echt totaal niet uit.quote:
Nou hier een fonetisch stukje Roemeens voor jou, jij zal vast weten wat het is:quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je Frans kunt begrijpen, dan moet je wel enige structuren in het Roemeens terugvinden. Frans en Roemeens zijn Latijnse talen.
Wablief?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nou hier een fonetisch stukje Roemeens voor jou, jij zal vast weten wat het is:
tre roepe koe oe bakarisa no laatsjeh me di grabbuhh karissa njehSucces!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |