abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:55:13 #201
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_87190411
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS drijft het nu wel heel erg door, Arno Vermeulen zelfs in de studio halen om dit te bespreken :'). Normaal doen ze dit als er een grote speler is overleden ofzo.
Dat is NOS eigen, incidentjes berichten als incidenten, incidenten tot calamiteiten, calamiteiten tot rampen usw...
pi_87190614
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die breken niet tot 2x toe iemands been, droeftoeter :')
Volgens mij heeft de Jong al in geen jaren een rode kaart gehad dus zo erg is het allemaal niet.
Dat ie nu 2x in korte tijd iemand ernstig blesseert zie ik eerder als ongelukkig dan structureel.
Type's als van Hanegem, Wouters etc. waren ook stevige gasten in het veld (met de nodige overtredingen, zelfs ellebogen), maar die werden door iedereen bejubeld.
Maar ja, tegenwoordig is iedereen veel eerder op te hitsen dan vroeger blijkbaar en iedereen lult elkaar maar na.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_87190992
Zo misselijke actie van die gast. Wat mij betreft mag hij nooit, maar dan ook nooit meer voetballen.
pi_87191112
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:08 schreef Omkron het volgende:
Zo misselijke actie van die gast. Wat mij betreft mag hij nooit, maar dan ook nooit meer voetballen.
:')
pi_87191113
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Onzin. Ten eerste is het maar de vraag of we met 2 verdedigende middenvelders zouden moeten spelen, want dat is in 9 van de 10 wedstrijden een beetje overbodig, en daarnaast hebben we prima alternatieven als we dat dus wel willen.. (Engelaar, Bakkal, De Zeeuw, etc) en die zijn echt niet minder dan De Jong, voetbaltechnisch gezien. Sterker nog, die vind ik stuk voor stuk beter.
Probeer nou is een keer geen rare afwijkende mening te hebben. De overtreffende trap is bij jou altijd echt overtreffend :'). Alhoewel Engelaar voelt zich zelfs te groot om als wisselspeler bij het Nederlands elftal te zitten. Dus die moet wel heel goed zijn :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:16:40 #206
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_87191340
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:00 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de Jong al in geen jaren een rode kaart gehad dus zo erg is het allemaal niet.
Dat ie nu 2x in korte tijd iemand ernstig blesseert zie ik eerder als ongelukkig dan structureel.
Type's als van Hanegem, Wouters etc. waren ook stevige gasten in het veld (met de nodige overtredingen, zelfs ellebogen), maar die werden door iedereen bejubeld.
Maar ja, tegenwoordig is iedereen veel eerder op te hitsen dan vroeger blijkbaar en iedereen lult elkaar maar na.
Als er geen beelden van zouden zijn geweest zou niemand er iets van gezegd hebben. Maar door de media en geile commentatoren wordt het allemaal opgeblazen.. De overtreding vond en vind ik nog steeds niet als crimineel.. De Engelse bond doet er verder ook niets mee ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:26:05 #207
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_87191731
Oh ja en Johan Derksen moet niet zeiken... Hetgeen hij toen ie nog als speler actief was en ook de jeugd trainde. Zijn specials waren hoe je keihard op de man moest spelen en te tackelen... Daar stond ie in het veld ook bekend om..
Musica Espaņol
Come On
pi_87191808
Jammer, ik kon altijd genieten van spelers als Gattuso, de Jong, Touré etc. Maar tegenwoordig wordt er alleen maar negatief erover gedaan... Huilies :')
pi_87191821
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:00 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat het niet geconstateerd is wil natuurlijk geen ruk zeggen ....
Incidentje tegen USA , incidentje tegen Denemarken , incidentje tegen Spanje (waar hij ons land serieus in diskrediet heeft gebracht )en dan nu weer tegen Newcastle .

Al zou het onbedoeld zijn, dan nog steeds moet hij eerst dat element uit zn spel gaan halen voor hij weer geselecteerd is . 4x is gewoon teveel . :N
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87191954
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat het niet geconstateerd is wil natuurlijk geen ruk zeggen ....
Incidentje tegen USA , incidentje tegen Denemarken , incidentje tegen Spanje (waar hij ons land serieus in diskrediet heeft gebracht )en dan nu weer tegen Newcastle .

Al zou het onbedoeld zijn, dan nog steeds moet hij eerst dat element uit zn spel gaan halen voor hij weer geselecteerd is . 4x is gewoon teveel . :N
6x

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-dertien-maanden.htm
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:35:17 #211
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_87192066
Hem nu in deze situatie opstellen zou ook gewoon niet goed zijn gezien de heisa die er nu om hem heen ontstaan is... Dus een tijdje uit de picture is goed.,, En zal hem hoop ik tot inzien brengen... Maar ja het blijft Engels voetbal waar ie speelt en daar wordt gewoon hard, op het scherpst van de snede, gespeeld, vanouds al en dat zal zo blijven ook denk ik zo ...
Geef hem de tijd en hij komt wel weer terug
Musica Espaņol
Come On
pi_87192080
quote:
Al snap ik die tegen Japan nog steeds niet :S
pi_87192082
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Nou dat wordt maar weer genieten van de Zeeuw.. :') :r
Nee, vd Vaart krijgt een kans.
★★★
pi_87192159
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Jammer, ik kon altijd genieten van spelers als Gattuso, de Jong, Touré etc. Maar tegenwoordig wordt er alleen maar negatief erover gedaan... Huilies :')
Er is een verschil tussen hard spelen en een idioot zijn.
pi_87192217
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Davids was ook een harde speler. Maar heeft naar mijn weten nooit 4 mensen het ziekenhuis in geschopt.

Er is een verschil tussen een harde speler en een smerige speler als de Jong.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:39:10 #216
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_87192222
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee, vd Vaart krijgt een kans.
Die er vorige week met een domme 2x geel = rood van af moest...
Musica Espaņol
Come On
pi_87192271
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:39 schreef chufi het volgende:

[..]

Die er vorige week met een domme 2x geel = rood van af moest...
Nou nou, wat een ramp :')
pi_87192310
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen hard spelen en een idioot zijn.
Hij speelt gewoon hard, het ''kan'' fout gaan.. Helaas gebeurt dat te vaak bij de Jong. Maar dat hij nooit meer voor NL mag spelen en dat hij een crimineel is gaat te ver.. :{w
pi_87192435
die jongen moet even geweerd worden uit het NL elftal. zo kan hij eens goed nadenken en over een paar maanden mag bert hem van mij weer oproepen. na deze hele heissa zal hij wel wat rustiger worden lijkt me.
pi_87192443
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij speelt gewoon hard, het ''kan'' fout gaan.. Helaas gebeurt dat te vaak bij de Jong. Maar dat hij nooit meer voor NL mag spelen en dat hij een crimineel is gaat te ver.. :{w
Nee hij komt heel erg vaak dom/wild/hard in.Ik zou er geen moeite mee hebben als hij nooit meer werd opgeroepen.
pi_87192520
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:44 schreef Thomas030 het volgende:
die jongen moet even geweerd worden uit het NL elftal. zo kan hij eens goed nadenken en over een paar maanden mag bert hem van mij weer oproepen. na deze hele heissa zal hij wel wat rustiger worden lijkt me.
Aard van het beestje. Dat ga je er niet uitkrijgen,vroeg of laat komt er wel weer een idiote tackle.
pi_87192536
quote:

[..]

Voor de zoveelste keer iemand het ziekenhuis inschoppen reikt naar crimineel gedrag.

Van mij hoeft hij NOOIT meer voor het NL elftal uit te komen.

Maar goed, dat is mijn mening.
pi_87192537
quote:

[..]

Hard. :o

Die gast deelt karatetrappen uit op het veld.
pi_87192663
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:46 schreef Omkron het volgende:

[..]

Hard. :o

Die gast deelt karatetrappen uit op het veld.
Tuurlijk :')
Denk je nou echt dat hij dat zelf wou? Hij kwam te laat..
pi_87192730
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:50 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Tuurlijk :')
Denk je nou echt dat hij dat zelf wou? Hij kwam te laat..
O dus die karatetrap was eigenlijk gewoon een ongelukje :X
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')