Dat is NOS eigen, incidentjes berichten als incidenten, incidenten tot calamiteiten, calamiteiten tot rampen usw...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS drijft het nu wel heel erg door, Arno Vermeulen zelfs in de studio halen om dit te bespreken. Normaal doen ze dit als er een grote speler is overleden ofzo.
Volgens mij heeft de Jong al in geen jaren een rode kaart gehad dus zo erg is het allemaal niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die breken niet tot 2x toe iemands been, droeftoeter
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:08 schreef Omkron het volgende:
Zo misselijke actie van die gast. Wat mij betreft mag hij nooit, maar dan ook nooit meer voetballen.
Probeer nou is een keer geen rare afwijkende mening te hebben. De overtreffende trap is bij jou altijd echt overtreffendquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. Ten eerste is het maar de vraag of we met 2 verdedigende middenvelders zouden moeten spelen, want dat is in 9 van de 10 wedstrijden een beetje overbodig, en daarnaast hebben we prima alternatieven als we dat dus wel willen.. (Engelaar, Bakkal, De Zeeuw, etc) en die zijn echt niet minder dan De Jong, voetbaltechnisch gezien. Sterker nog, die vind ik stuk voor stuk beter.
Als er geen beelden van zouden zijn geweest zou niemand er iets van gezegd hebben. Maar door de media en geile commentatoren wordt het allemaal opgeblazen.. De overtreding vond en vind ik nog steeds niet als crimineel.. De Engelse bond doet er verder ook niets mee ...quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Jong al in geen jaren een rode kaart gehad dus zo erg is het allemaal niet.
Dat ie nu 2x in korte tijd iemand ernstig blesseert zie ik eerder als ongelukkig dan structureel.
Type's als van Hanegem, Wouters etc. waren ook stevige gasten in het veld (met de nodige overtredingen, zelfs ellebogen), maar die werden door iedereen bejubeld.
Maar ja, tegenwoordig is iedereen veel eerder op te hitsen dan vroeger blijkbaar en iedereen lult elkaar maar na.
Dat het niet geconstateerd is wil natuurlijk geen ruk zeggen ....quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Jong al in geen jaren een rode kaart gehad dus zo erg is het allemaal niet.
Dat ie nu 2x in korte tijd iemand ernstig blesseert zie ik eerder als ongelukkig dan structureel.
Type's als van Hanegem, Wouters etc. waren ook stevige gasten in het veld (met de nodige overtredingen, zelfs ellebogen), maar die werden door iedereen bejubeld.
Maar ja, tegenwoordig is iedereen veel eerder op te hitsen dan vroeger blijkbaar en iedereen lult elkaar maar na.
6xquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat het niet geconstateerd is wil natuurlijk geen ruk zeggen ....
Incidentje tegen USA , incidentje tegen Denemarken , incidentje tegen Spanje (waar hij ons land serieus in diskrediet heeft gebracht )en dan nu weer tegen Newcastle .
Al zou het onbedoeld zijn, dan nog steeds moet hij eerst dat element uit zn spel gaan halen voor hij weer geselecteerd is . 4x is gewoon teveel .
Al snap ik die tegen Japan nog steeds niet :Squote:Op maandag 4 oktober 2010 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
6x
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-dertien-maanden.htm
Nee, vd Vaart krijgt een kans.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Nou dat wordt maar weer genieten van de Zeeuw..![]()
Er is een verschil tussen hard spelen en een idioot zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Jammer, ik kon altijd genieten van spelers als Gattuso, de Jong, Touré etc. Maar tegenwoordig wordt er alleen maar negatief erover gedaan... Huilies
Davids was ook een harde speler. Maar heeft naar mijn weten nooit 4 mensen het ziekenhuis in geschopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Jammer, ik kon altijd genieten van spelers als Gattuso, de Jong, Touré etc. Maar tegenwoordig wordt er alleen maar negatief erover gedaan... Huilies
Nou nou, wat een rampquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die er vorige week met een domme 2x geel = rood van af moest...
Hij speelt gewoon hard, het ''kan'' fout gaan.. Helaas gebeurt dat te vaak bij de Jong. Maar dat hij nooit meer voor NL mag spelen en dat hij een crimineel is gaat te ver..quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hard spelen en een idioot zijn.
Nee hij komt heel erg vaak dom/wild/hard in.Ik zou er geen moeite mee hebben als hij nooit meer werd opgeroepen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon hard, het ''kan'' fout gaan.. Helaas gebeurt dat te vaak bij de Jong. Maar dat hij nooit meer voor NL mag spelen en dat hij een crimineel is gaat te ver..
Aard van het beestje. Dat ga je er niet uitkrijgen,vroeg of laat komt er wel weer een idiote tackle.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:44 schreef Thomas030 het volgende:
die jongen moet even geweerd worden uit het NL elftal. zo kan hij eens goed nadenken en over een paar maanden mag bert hem van mij weer oproepen. na deze hele heissa zal hij wel wat rustiger worden lijkt me.
Voor de zoveelste keer iemand het ziekenhuis inschoppen reikt naar crimineel gedrag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon hard, het ''kan'' fout gaan.. Helaas gebeurt dat te vaak bij de Jong. Maar dat hij nooit meer voor NL mag spelen en dat hij een crimineel is gaat te ver..
Hard.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:46 schreef Omkron het volgende:
[..]
Hard.![]()
Die gast deelt karatetrappen uit op het veld.
O dus die karatetrap was eigenlijk gewoon een ongelukjequote:Op maandag 4 oktober 2010 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Denk je nou echt dat hij dat zelf wou? Hij kwam te laat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |