Dat is NOS eigen, incidentjes berichten als incidenten, incidenten tot calamiteiten, calamiteiten tot rampen usw...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS drijft het nu wel heel erg door, Arno Vermeulen zelfs in de studio halen om dit te bespreken. Normaal doen ze dit als er een grote speler is overleden ofzo.
Volgens mij heeft de Jong al in geen jaren een rode kaart gehad dus zo erg is het allemaal niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die breken niet tot 2x toe iemands been, droeftoeter
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:08 schreef Omkron het volgende:
Zo misselijke actie van die gast. Wat mij betreft mag hij nooit, maar dan ook nooit meer voetballen.
Probeer nou is een keer geen rare afwijkende mening te hebben. De overtreffende trap is bij jou altijd echt overtreffendquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. Ten eerste is het maar de vraag of we met 2 verdedigende middenvelders zouden moeten spelen, want dat is in 9 van de 10 wedstrijden een beetje overbodig, en daarnaast hebben we prima alternatieven als we dat dus wel willen.. (Engelaar, Bakkal, De Zeeuw, etc) en die zijn echt niet minder dan De Jong, voetbaltechnisch gezien. Sterker nog, die vind ik stuk voor stuk beter.
Als er geen beelden van zouden zijn geweest zou niemand er iets van gezegd hebben. Maar door de media en geile commentatoren wordt het allemaal opgeblazen.. De overtreding vond en vind ik nog steeds niet als crimineel.. De Engelse bond doet er verder ook niets mee ...quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Jong al in geen jaren een rode kaart gehad dus zo erg is het allemaal niet.
Dat ie nu 2x in korte tijd iemand ernstig blesseert zie ik eerder als ongelukkig dan structureel.
Type's als van Hanegem, Wouters etc. waren ook stevige gasten in het veld (met de nodige overtredingen, zelfs ellebogen), maar die werden door iedereen bejubeld.
Maar ja, tegenwoordig is iedereen veel eerder op te hitsen dan vroeger blijkbaar en iedereen lult elkaar maar na.
Dat het niet geconstateerd is wil natuurlijk geen ruk zeggen ....quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Jong al in geen jaren een rode kaart gehad dus zo erg is het allemaal niet.
Dat ie nu 2x in korte tijd iemand ernstig blesseert zie ik eerder als ongelukkig dan structureel.
Type's als van Hanegem, Wouters etc. waren ook stevige gasten in het veld (met de nodige overtredingen, zelfs ellebogen), maar die werden door iedereen bejubeld.
Maar ja, tegenwoordig is iedereen veel eerder op te hitsen dan vroeger blijkbaar en iedereen lult elkaar maar na.
6xquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat het niet geconstateerd is wil natuurlijk geen ruk zeggen ....
Incidentje tegen USA , incidentje tegen Denemarken , incidentje tegen Spanje (waar hij ons land serieus in diskrediet heeft gebracht )en dan nu weer tegen Newcastle .
Al zou het onbedoeld zijn, dan nog steeds moet hij eerst dat element uit zn spel gaan halen voor hij weer geselecteerd is . 4x is gewoon teveel .
Al snap ik die tegen Japan nog steeds niet :Squote:Op maandag 4 oktober 2010 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
6x
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-dertien-maanden.htm
Nee, vd Vaart krijgt een kans.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Nou dat wordt maar weer genieten van de Zeeuw..![]()
Er is een verschil tussen hard spelen en een idioot zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Jammer, ik kon altijd genieten van spelers als Gattuso, de Jong, Touré etc. Maar tegenwoordig wordt er alleen maar negatief erover gedaan... Huilies
Davids was ook een harde speler. Maar heeft naar mijn weten nooit 4 mensen het ziekenhuis in geschopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Jammer, ik kon altijd genieten van spelers als Gattuso, de Jong, Touré etc. Maar tegenwoordig wordt er alleen maar negatief erover gedaan... Huilies
Nou nou, wat een rampquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die er vorige week met een domme 2x geel = rood van af moest...
Hij speelt gewoon hard, het ''kan'' fout gaan.. Helaas gebeurt dat te vaak bij de Jong. Maar dat hij nooit meer voor NL mag spelen en dat hij een crimineel is gaat te ver..quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hard spelen en een idioot zijn.
Nee hij komt heel erg vaak dom/wild/hard in.Ik zou er geen moeite mee hebben als hij nooit meer werd opgeroepen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon hard, het ''kan'' fout gaan.. Helaas gebeurt dat te vaak bij de Jong. Maar dat hij nooit meer voor NL mag spelen en dat hij een crimineel is gaat te ver..
Aard van het beestje. Dat ga je er niet uitkrijgen,vroeg of laat komt er wel weer een idiote tackle.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:44 schreef Thomas030 het volgende:
die jongen moet even geweerd worden uit het NL elftal. zo kan hij eens goed nadenken en over een paar maanden mag bert hem van mij weer oproepen. na deze hele heissa zal hij wel wat rustiger worden lijkt me.
Voor de zoveelste keer iemand het ziekenhuis inschoppen reikt naar crimineel gedrag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon hard, het ''kan'' fout gaan.. Helaas gebeurt dat te vaak bij de Jong. Maar dat hij nooit meer voor NL mag spelen en dat hij een crimineel is gaat te ver..
Hard.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:46 schreef Omkron het volgende:
[..]
Hard.![]()
Die gast deelt karatetrappen uit op het veld.
O dus die karatetrap was eigenlijk gewoon een ongelukjequote:Op maandag 4 oktober 2010 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Denk je nou echt dat hij dat zelf wou? Hij kwam te laat..
Engelaar kan beter aansluiten naar voren, heeft een prima schot uit de 2de linie, is groot en sterk waarmee je hem ook bij de dode spelmomenten prima kunt gebruiken, en doet voetballend gewoon niet onder voor De Jong. Klaar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer nou is een keer geen rare afwijkende mening te hebben. De overtreffende trap is bij jou altijd echt overtreffend. Alhoewel Engelaar voelt zich zelfs te groot om als wisselspeler bij het Nederlands elftal te zitten. Dus die moet wel heel goed zijn
Niet zijn bedoeling...quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O dus die karatetrap was eigenlijk gewoon een ongelukje
Het zal vast allemaal niet zijn bedoeling zijn maar die gast kan maar moeilijk inschatten hoe je duels aangaat. Hij gaat er gewoon keer op keer idioot in. Die incidenten staan niet los van elkaar.quote:
Zn flat hier in Nederland staat al leeg ....quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:52 schreef Yi-Long het volgende:
De Jong kan lekker stofzuigen en vervolgens de bal snel inleveren bij een medespeler, maar stofzuigen mag hij wat mij betreft thuis gaan doen.
Geen Spanje?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
Gewoon v/d Vaart erin , en hem alleen oproepen als we tegen Duitsland (of Portugal) moeten
Nee , nee , neequote:
Dat de scheids het verkeerd ziet wil nog niet zeggen dat het toelaatbaar is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:06 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik snap niet wat iedereen overdrijft, er is toch iemand op het veld die er wat aan moet doen en dat is de scheidsrechter. blijkbaar vond hij het niet eens geel waard, dan zijn er opeens 16 miljoen heiligen die gaan roepen hoe slecht Nigel de Jong wel niet is.
Zelfs in de herhaling is het moeilijk te zien. Pas in slowmotion is goed te zien hoe debiel hij inkomt. Vind het niet raar dat de scheidsrechter het niet goed heeft kunnen waarnemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:06 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik snap niet wat iedereen overdrijft, er is toch iemand op het veld die er wat aan moet doen en dat is de scheidsrechter. blijkbaar vond hij het niet eens geel waard, dan zijn er opeens 16 miljoen heiligen die gaan roepen hoe slecht Nigel de Jong wel niet is.
Ja, geef de FIFA maar weer de schuldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:19 schreef Originele_Naam het volgende:
en maar weer verdedigen dat het moeilijk te zien is. als het o zo moeilijk is voor de arme scheids dan moet de fifa maar eens videocamera´s invoeren. dit willen ze al een tijdje niet, dus ik vind het dan ook belachelijk dat er dan erna geklaagd wordt.
Dus omdat de Fifa (Blatter) geen cameras wil mogen wij er geen mening over hebben ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:19 schreef Originele_Naam het volgende:
en maar weer verdedigen dat het moeilijk te zien is. als het o zo moeilijk is voor de arme scheids dan moet de fifa maar eens videocamera´s invoeren. dit willen ze al een tijdje niet, dus ik vind het dan ook belachelijk dat er dan erna geklaagd wordt.
Scheids heeft geen herhaling. Wij wel, en wij kunnen het dus prima beoordelen. Sterker nog, wij kunnen het beter beoordelen dat die scheids die dit blijkbaar niet goed zag. Heel simpel. Als je kijkt naar de beelden zie je hem gewoon achterlijk doorhalen met zijn 2de been. Dat is gewoon een bewuste smerige actie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:06 schreef Originele_Naam het volgende:
neequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus omdat de Fifa (Blatter) geen cameras wil mogen wij er geen mening over hebben ?
Ik hoef geen andere filmpjes te zien om een oordeel over de Jong te vellen. In mijn ogen is het een idioot.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:41 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
neehet gaat mij er meer om dat Nigel de Jong iets doet. Door de scheidsrechter wordt hij niet bestraft, maar vervolgens wordt hij dan door de bondscoach bestraft door hem niet mee te nemen naar de interlands en wordt hij door heel Nederland uitgekotst beetje raar. en wat betreft de mening iedereen mag zijn mening hebben, maar wat voor reactie's sommige mensen op de jong geven vind ik echt te ver gaan. Alsof hij iemand heeft vermoord komop zeg. nigel is een harde maar ik zie in deze actie niet echt dat hij alleen op de benen afgaat. Bekijk deze actie eens Dat is pas ziek,
Slow motionquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs in de herhaling is het moeilijk te zien. Pas in slowmotion is goed te zien hoe debiel hij inkomt. Vind het niet raar dat de scheidsrechter het niet goed heeft kunnen waarnemen.
Leuk over andere landen praten, wanneer wordt Iniesta uit de selectie gezet?quote:Over de grenzen is met ontzetting gereageerd op de actie van Nigel de Jong. De middenvelder blesseerde zondag Hatem Ben Arfa zodanig, dat de Fransman vroeg in de wedstrijd al van het veld moest worden gedragen en zes maanden uit de roulatie is. Gezien het verleden van De Jong spreekt men in Spanje schande van de actie. Daar is men niet vergeten hoe hij Xabi Alonso torpedeerde in de WK-finale.
Spaanse media reageren positief op de beslissing van Bert van Marwijk om De Jong uit de selectie van het Nederlands elftal te zetten, als maatregel. “Nigel de Jong moet juist geen aandacht krijgen. Voor je het weet, gaat hij er plezier in krijgen om zijn imago van bad guy te benadrukken. Hij moet zich schamen. De beslissing van Van Marwijk verdient respect. We hadden van hem al eerder een gebaar van afkeuring verwacht met betrekking tot het spel van Oranje in de finale.”
“Maar hiermee toont hij aan wel degelijk een man van normen en waarden te zijn”, aldus José Antonio Espina van sportkrant AS. Na afloop van de finale in Zuid-Afrika sprak men in Spanje reeds vol onbegrip over het uitblijven van een straf voor De Jong na zijn trap op de borst van Alonso. De middenvelder stelde later dat hij een gebroken rib aan de charge had overgehouden.
Oke bedankt voor je toelichting.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:17 schreef Metaan het volgende:
Hele goede harde tackle van De Jong. Niets mis mee.
Alleen onze Hollandse landgenoten beginnen hierover te piepen. Stelletje huilers.
In elk ander land is ie held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |