Tja ik geef je gelijk, maar zoals ik al zei kunnen een hoop mensen door de optelsom niet meer objectief kijken. Wat misschien ook wel terecht is. Omdat het zeker niet de 1e keer is dat het helemaal mis gaat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef Reddiablo het volgende:
Onbesuisd, slecht getimed... maar van een grove overtreding is geen sprake.
Wel markant dat het wel weer Nigel de Jong is.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef Reddiablo het volgende:
Onbesuisd, slecht getimed... maar van een grove overtreding is geen sprake.
Wel markant dat het wel weer Nigel de Jong is.
Wie neemt Hugo Borst nou weer serieus? Die gozer is gelijk aan een ordinaire forum troll, maar mag hij die kunsten op tv vertonen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:05 schreef chufi het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-een-crimineel.dhtml
Met kanker heeft hij een hogere overlevingskans als wanneer hij doormidden geschopt wordt. Wanneer gaan mensen eens ophouden over het woordje kanker?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat klinkt wel iets anders dan hem kanker gunnen.
Ik gebruik het ook weleens - hoewel ik nooit iemand toewens... meestal is het.. wat een kankerzooi of wat een kankermongool (en dan op z'n haags) en als ik dan om een alternatief wordt verzocht kom ik wel eens... met... nou... laat iemand dan maar een eeuwige tantalus-kwelling krijgen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:06 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Met kanker heeft hij een hogere overlevingskans als wanneer hij doormidden geschopt wordt. Wanneer gaan mensen eens ophouden over het woordje kanker?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Zag er echt nasty uit. Ze deden er een beetje luchtig over bij MotD, maar ze kennen de ware aard van het beestje De Jong niet. Wij wel, omdat we naar Oranje kijken.
Je kunt het wel half goed gaan praten, maar als iemand een charge, al dan niet bewust, uitvoert op het been van iemand en diegene breekt zijn been, is het een schandalige actie. Period.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:53 schreef kalinhos het volgende:
[..]
![]()
Dattie al een tijd in Engeland bij City speelt is hun niet bekend natuurlijk![]()
Spelers en scheids deden er ook luchtig over. Scheids liet niet voor niets doorspelen; kan gebeuren, ongelukkig moment.
Dit zit niet in de catagorie Kokmeijer/Eduardo/Die van Anderlecht. Totaal niet.
Bij Oranje viel het ook wel mee trouwens. Tegen Denemarken lijkt het in de super super super slomo heel erg maar er was weinig aan de hand. Zelfde voor de finale tegen Xabi Alonso. geloof nog altijd niet dat daar ook maar een vleugje van opzet in zit.
De overtreding van van Bommel in die finale van achteren vond ik bv eerder rood dan deze 2 van de Jong
Zo met die knie heb ik ook eens met voetbal me kuitbeen/scheenbeen gebroken. Dat voel je aardig goedquote:
Ja, niet elke tackle is op de bal hé. Voetbal is een contact sport en dit hoort er helaas bij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt het wel half goed gaan praten, maar als iemand een charge, al dan niet bewust, uitvoert op het been van iemand en diegene breekt zijn been, is het een schandalige actie. Period.
Het was op de bal. Dus met die redenatie is het helemaal niks. (wat het dus wel is) Overigens vind ik de enige echt erge tackle van De Jong waar deze discussie beter aan kan terug linken die tegen Australie. Waar hij met beide omhoog ging om op Holden zijn scheenbeen te landen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt het wel half goed gaan praten, maar als iemand een charge, al dan niet bewust, uitvoert op het been van iemand en diegene breekt zijn been, is het een schandalige actie. Period.
dat komt door dwazen als Hugo Borst en Johan Derksen in dit geval. Sinds Johan het wekelijks wel 84x over een 'recidivist' heeft, zie je overal in de commentaren ineens dat woord terug. Tot voor de WK wist niemand hoe je dat woord uberhaupt speldequote:Op maandag 4 oktober 2010 01:06 schreef Fir3fly het volgende:
Geweldig, dat contrast tussen de Nederlandse berichtgeving en de Engelse.
Inderdaad. Het is heel goed want Nigel doet! En hoe durven ze het woord recidivist te gebruiken zeg, dat is jouw handelsmerk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
dat komt door dwazen als Hugo Borst en Johan Derksen in dit geval. Sinds Johan het wekelijks wel 84x over een 'recidivist' heeft, zie je overal in de commentaren ineens dat woord terug. Tot voor de WK wist niemand hoe je dat woord uberhaupt spelde
Je gaat totaal voorbij aan het punt van mijn post.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is heel goed want Nigel doet! En hoe durven ze het woord recidivist te gebruiken zeg, dat is jouw handelsmerk.
'Recidivist' is een understatement, 'crimineel' ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
dat komt door dwazen als Hugo Borst en Johan Derksen in dit geval. Sinds Johan het wekelijks wel 84x over een 'recidivist' heeft, zie je overal in de commentaren ineens dat woord terug. Tot voor de WK wist niemand hoe je dat woord uberhaupt spelde
Ik denk niet dat ze er in Newcastle zo over denken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:14 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je gaat totaal voorbij aan het punt van mijn post.
Het feit dat ze in Engeland zoiets hebben van "nja et zal wel, gebeurd wekelijks" en ze hier moord en brand schreeuwen zegt wel genoeg toch?
Ze hebben het iig niet geuit, maar als jij meer informatie hebt. Post het vooral helaas zit ik De Jong gewoon te verdedigen momenteel. Wat eigenlijk niet zou moeten na deze overtreding, maar de media hype die er momenteel is gaat veelte ver.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er in Newcastle zo over denken.
Ik heb niet meer informatie. Jullie blijkbaar wel. Ik vind het niet raar dat er vraagtekens gezet worden bij de aanwezigheid van een modale voetballer die zich keer op keer buiten agressief en lompt toont. Op die plek hebben we wel betere spelers, en waarschijnlijk komt daar de discussie ook vandaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben het iig niet geuit, maar als jij meer informatie hebt. Post het vooral helaas zit ik De Jong gewoon te verdedigen momenteel. Wat eigenlijk niet zou moeten na deze overtreding, maar de media hype die er momenteel is gaat veelte ver.
Er worden wel wekelijks spelers uit de wedstrijd gespeeld, maar niemand maakt het zo bont als Nigel...quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:14 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je gaat totaal voorbij aan het punt van mijn post.
Het feit dat ze in Engeland zoiets hebben van "nja et zal wel, gebeurd wekelijks" en ze hier moord en brand schreeuwen zegt wel genoeg toch?
Dit hoort er helemaal niet bij. Dit heeft namelijk helemaal geen fuck met voetbal te maken. Is voetbal een contactsport? Ja... schouderduwen, je breed maken, dat soort dingen. Niet met twee poten een been klemmen en brekenquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:04 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, niet elke tackle is op de bal hé. Voetbal is een contact sport en dit hoort er helaas bij.
Happel zat bier te drinken in Doetinchem en was dus niet in de gelegenheid om dit aan te passen, lieve schat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
Nee Happel zal die post wel niet editten, aangezien hij ook met het woord kanker loopt te strooien.
De scheids had het niet gezien lees ik overal. En als hij het had gezien had hij zeker geen rood gegeven. Ik heb deze tackle nu een paar keer voorbij zien komen maar de Jong gaat niet met gestrekt been vol door of over de bal o.i.d. Wel was het natuurlijk volstrekt onnodig om op zo'n korte afstand, in de 4de minuut, terwijl Tevez er nog naast loopt, zo hard erin te gaan. Zijn sliding is gewoon volledig verkeerd omdat hij met z'n rechterbeen een schaar maakt die z'n been gewoon breekt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:00 schreef Spanky78 het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat zoiets bij voetbal hoort zolangh de scheidsrechters dit ok vinden? Je kunt wel roepen dat die de Jong een lul is, maar hij wordt nooit gestraft, dus blijkbaar mag dit. Het hoort dus bij voetbal.
De FIFA en consorten moeten ervoor zorgen dat scheidsrechters in staat zijn het WEL te zien. De systeemfout zit bij de bonden en arbitrage. Dit soort excessieve tackels zijn de symptomen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:07 schreef Mercurial het volgende:
[..]
De scheids had het niet gezien lees ik overal. En als hij het had gezien had hij zeker geen rood gegeven. Ik heb deze tackle nu een paar keer voorbij zien komen maar de Jong gaat niet met gestrekt been vol door of over de bal o.i.d. Wel was het natuurlijk volstrekt onnodig om op zo'n korte afstand, in de 4de minuut, terwijl Tevez er nog naast loopt, zo hard erin te gaan. Zijn sliding is gewoon volledig verkeerd omdat hij met z'n rechterbeen een schaar maakt die z'n been gewoon breekt.
De Jong heeft hier het ongeluk dat Arfa zijn been breekt maar ik zie wel vaker van dit soort tackles voorbij komen die dan bestraft worden met geel en geen benen gebroken worden. Echter heeft de Jong een reputatie opgebouwd waardoor dit allemaal erger wordt uitgebeeld. Een horrortackle vond ik het niet want wat is dan een tackle met twee gestrekte benen over de bal?
Maar ik wil het niet voor de Jong opnemen aangezien hij gewoon niet geschikt is voor profvoetbal. Hij denkt dat hij een grote meneer is daar bij City maar hij heeft gewoon ADHD of iets dergelijks. Niet dat dat erg is maar dan moet hij medicijnen slikken en geen benen breken. Van Marwijk: gewoon niet meer selecteren deze kleine puber.
Dit, wat een mafkees, op het WK ook al zo'n freekick..quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:07 schreef FireFox1 het volgende:
Begint wel op te vallen hé?
Nigel is gewoon een idioot.
Nigel zou probleemloos functioneren als commando. Twijfel ik niet over.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me een type om ergens aan het front te zetten in Irak of Afghanistan als hij toch niet terugtrekt en er voor de volle 100% voor gaat.
quote:Van Marwijk gaat De Jong aanspreken op harde spel
Bondscoach Bert van Marwijk is niet te spreken over het harde spel van Nigel de Jong. De middenvelder van Manchester City liet zondag negatief van zich spreken toen hij met een doldrieste tackle Hatem Ben Arfa onderuit haalde.
De speler van Newcastle United is minimaal een half jaar uitgeschakeld met een dubbele beenbreuk. De bondscoach sprak na het zien van de charge van een ‘wilde en onnodige overtreding’.
Van Marwijk zal deze week met De Jong om de tafel gaan zitten om te praten over zijn gedrag op het veld.
“Hij doet het volgens mij niet bewust, maar hij gaat er veel te hard in”, vertelt de trainer van Oranje aan het Algemeen Dagblad.
“Dat is jammer, vooral omdat hij dat niet nodig heeft. Het gekke is wel dat de scheidsrechter er niet eens een gele kaart voor geeft. Er gelden daar kennelijk andere normen."
"Maar ik heb moeite met de manier waarom Nigel onnodig de grenzen opzoekt. Ik ga hem daar deze dagen eens over spreken.”
Karatetrap
Het is niet de eerste keer dat De Jong negatief in het nieuws komt met zijn onbezonnen spel. In de verloren WK-finale deelde hij een ‘karatetrap’ uit aan de Spanjaard Xabi Alonso.
Scheidsrechter Howard Webb bestrafte de Nederlander toen niet, maar gaf later toe dat De Jong rood had verdiend.
De 25-jarige international meldt zich begin deze week in Noordwijk waar Oranje de voorbereiding begint op de EK-kwalificatieduels met Moldavië en Zweden.
van der Vaartquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zag liever Engelaar of Bakkal ofzo als vervanger, maar voor het veld maakt het niet uit, want waarschijnlijk zal gewoon Vd Vaart spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |