abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2010 @ 23:06:30 #101
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87153198
Onbesuisd, slecht getimed... maar van een grove overtreding is geen sprake.

Wel markant dat het wel weer Nigel de Jong is.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87154128
Zolang die malloot meevoetbalt in Oranje hoop ik dat ze verliezen. Je schaamt je toch kapot. Ik ben nu ook al 8 maanden aan het revalideren (achillespees afgescheurd. Daar kon niemand iets aan doen maar vind het vreselijk dat ik al 8 maanden niet het veld op kan. Kun je nagaan als een of andere mafkees je poot breekt. Om nog maar te zwijgen over het geld wat die gast mistloopt (premies e.d.).

Goicoechea brak het been van Maradonna toen. Volgens mij moest hij een seizoen aan de kant. Bij de Jong mag dat ook van mij. Ik kots van die kerel.
pi_87154879
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef Reddiablo het volgende:

Tja ik geef je gelijk, maar zoals ik al zei kunnen een hoop mensen door de optelsom niet meer objectief kijken. Wat misschien ook wel terecht is. Omdat het zeker niet de 1e keer is dat het helemaal mis gaat.

Edit: Toch wel en ze vonden het niet al te boeiend.

[ Bericht 5% gewijzigd door Littlerabbit op 04-10-2010 00:04:46 ]
pi_87154924
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:06 schreef Reddiablo het volgende:

:Y
pi_87155129
In Match of the Day besteden ze er zo te zien geen eens extra aandacht aan?. Maar ja genoeg ik ga De Jong niet verdedigen want het blijft een feit dat het been door hem brak. Daarbij denken mensen op het Fok forum toch zelden als ze al een oordeel hebben. Dus overtuigen gaat toch niet lukken :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:05:22 #106
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_87155256
quote:
Wie neemt Hugo Borst nou weer serieus? Die gozer is gelijk aan een ordinaire forum troll, maar mag hij die kunsten op tv vertonen.
pi_87155270
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:26 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Dat klinkt wel iets anders dan hem kanker gunnen.
Met kanker heeft hij een hogere overlevingskans als wanneer hij doormidden geschopt wordt. Wanneer gaan mensen eens ophouden over het woordje kanker?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:11:32 #109
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87155443
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:06 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Met kanker heeft hij een hogere overlevingskans als wanneer hij doormidden geschopt wordt. Wanneer gaan mensen eens ophouden over het woordje kanker?
Ik gebruik het ook weleens - hoewel ik nooit iemand toewens... meestal is het.. wat een kankerzooi of wat een kankermongool (en dan op z'n haags) en als ik dan om een alternatief wordt verzocht kom ik wel eens... met... nou... laat iemand dan maar een eeuwige tantalus-kwelling krijgen.

en dat is dan wel ok :D

Maar goed, laten we niet al te ver uitweiden... ;)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87156430

Sja.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:44:46 #111
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87156460
Kan gebeuren.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_87156497
Zag er echt nasty uit. Ze deden er een beetje luchtig over bij MotD, maar ze kennen de ware aard van het beestje De Jong niet. Wij wel, omdat we naar Oranje kijken.
pi_87156654
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Zag er echt nasty uit. Ze deden er een beetje luchtig over bij MotD, maar ze kennen de ware aard van het beestje De Jong niet. Wij wel, omdat we naar Oranje kijken.
:')
Dattie al een tijd in Engeland bij City speelt is hun niet bekend natuurlijk :D

Spelers en scheids deden er ook luchtig over. Scheids liet niet voor niets doorspelen; kan gebeuren, ongelukkig moment.

Dit zit niet in de catagorie Kokmeijer/Eduardo/Die van Anderlecht. Totaal niet.

Bij Oranje viel het ook wel mee trouwens. Tegen Denemarken lijkt het in de super super super slomo heel erg maar er was weinig aan de hand. Zelfde voor de finale tegen Xabi Alonso. geloof nog altijd niet dat daar ook maar een vleugje van opzet in zit.
De overtreding van van Bommel in die finale van achteren vond ik bv eerder rood dan deze 2 van de Jong
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_87156789
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:53 schreef kalinhos het volgende:

[..]

:')
Dattie al een tijd in Engeland bij City speelt is hun niet bekend natuurlijk :D

Spelers en scheids deden er ook luchtig over. Scheids liet niet voor niets doorspelen; kan gebeuren, ongelukkig moment.

Dit zit niet in de catagorie Kokmeijer/Eduardo/Die van Anderlecht. Totaal niet.

Bij Oranje viel het ook wel mee trouwens. Tegen Denemarken lijkt het in de super super super slomo heel erg maar er was weinig aan de hand. Zelfde voor de finale tegen Xabi Alonso. geloof nog altijd niet dat daar ook maar een vleugje van opzet in zit.
De overtreding van van Bommel in die finale van achteren vond ik bv eerder rood dan deze 2 van de Jong
Je kunt het wel half goed gaan praten, maar als iemand een charge, al dan niet bewust, uitvoert op het been van iemand en diegene breekt zijn been, is het een schandalige actie. Period.
pi_87156815
Niet altijd natuurlijk. Dit was gewoon pech.
pi_87156824
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:43 schreef kalinhos het volgende:
[ afbeelding ]

Sja.
Zo met die knie heb ik ook eens met voetbal me kuitbeen/scheenbeen gebroken. Dat voel je aardig goed
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:04:21 #117
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87156825
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Je kunt het wel half goed gaan praten, maar als iemand een charge, al dan niet bewust, uitvoert op het been van iemand en diegene breekt zijn been, is het een schandalige actie. Period.
Ja, niet elke tackle is op de bal hé. Voetbal is een contact sport en dit hoort er helaas bij.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_87156835
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Het was op de bal. Dus met die redenatie is het helemaal niks. (wat het dus wel is) Overigens vind ik de enige echt erge tackle van De Jong waar deze discussie beter aan kan terug linken die tegen Australie. Waar hij met beide omhoog ging om op Holden zijn scheenbeen te landen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:06:06 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87156847
Geweldig, dat contrast tussen de Nederlandse berichtgeving en de Engelse.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_87156860
Nouja.. pech.. dat is zoiets als zeggen dat iemand die altijd 150 rijdt in een woonwijk pech heeft als hij zo nu en dan een paar mensen schept. Maar Nigel de Jong vindt zijn speelstijl blijkbaar stoer ofzo.
pi_87156901
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:06 schreef Fir3fly het volgende:
Geweldig, dat contrast tussen de Nederlandse berichtgeving en de Engelse.
dat komt door dwazen als Hugo Borst en Johan Derksen in dit geval. Sinds Johan het wekelijks wel 84x over een 'recidivist' heeft, zie je overal in de commentaren ineens dat woord terug. Tot voor de WK wist niemand hoe je dat woord uberhaupt spelde :')
pi_87156948
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:09 schreef kalinhos het volgende:

[..]

dat komt door dwazen als Hugo Borst en Johan Derksen in dit geval. Sinds Johan het wekelijks wel 84x over een 'recidivist' heeft, zie je overal in de commentaren ineens dat woord terug. Tot voor de WK wist niemand hoe je dat woord uberhaupt spelde :')
Inderdaad. Het is heel goed want Nigel doet! En hoe durven ze het woord recidivist te gebruiken zeg, dat is jouw handelsmerk.
pi_87156976
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:13 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is heel goed want Nigel doet! En hoe durven ze het woord recidivist te gebruiken zeg, dat is jouw handelsmerk.
Je gaat totaal voorbij aan het punt van mijn post.
Het feit dat ze in Engeland zoiets hebben van "nja et zal wel, gebeurd wekelijks" en ze hier moord en brand schreeuwen zegt wel genoeg toch?
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:16:38 #124
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_87156996
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:09 schreef kalinhos het volgende:

[..]

'Recidivist' is een understatement, 'crimineel' ook.

Waarom heeft Hugo Borst mij niet gevraagd het woord 'huurmoordenaar' in de mond te nemen? Recidivisten en criminelen tonen nog enig berouw voor hun daden. Nigel doet dat niet...
pi_87156997
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:14 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het feit dat ze in Engeland zoiets hebben van "nja et zal wel, gebeurd wekelijks" en ze hier moord en brand schreeuwen zegt wel genoeg toch?
Ik denk niet dat ze er in Newcastle zo over denken.
pi_87157032
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:16 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze er in Newcastle zo over denken.
Ze hebben het iig niet geuit, maar als jij meer informatie hebt. Post het vooral helaas zit ik De Jong gewoon te verdedigen momenteel. Wat eigenlijk niet zou moeten na deze overtreding, maar de media hype die er momenteel is gaat veelte ver.
pi_87157078
Ik wil ook 100000 pond per week verdienen, benen breken alsof het niets is en mensen op het internet die me verdedigen. ;(
pi_87157088
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ze hebben het iig niet geuit, maar als jij meer informatie hebt. Post het vooral helaas zit ik De Jong gewoon te verdedigen momenteel. Wat eigenlijk niet zou moeten na deze overtreding, maar de media hype die er momenteel is gaat veelte ver.
Ik heb niet meer informatie. Jullie blijkbaar wel. Ik vind het niet raar dat er vraagtekens gezet worden bij de aanwezigheid van een modale voetballer die zich keer op keer buiten agressief en lompt toont. Op die plek hebben we wel betere spelers, en waarschijnlijk komt daar de discussie ook vandaan.
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:23:58 #129
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_87157095
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:14 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Er worden wel wekelijks spelers uit de wedstrijd gespeeld, maar niemand maakt het zo bont als Nigel...
pi_87157536
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:04 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, niet elke tackle is op de bal hé. Voetbal is een contact sport en dit hoort er helaas bij.
Dit hoort er helemaal niet bij. Dit heeft namelijk helemaal geen fuck met voetbal te maken. Is voetbal een contactsport? Ja... schouderduwen, je breed maken, dat soort dingen. Niet met twee poten een been klemmen en breken :')
pi_87158088
Kun je idd geen domme pech of incident meer noemen
Kennelijk komt hij steeds wat te kort en kan eigenlijk niet mee op dit niveau . Oprotten met die mongool :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87158126
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 4 oktober 2010 @ 08:52:46 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87159286
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
Nee Happel zal die post wel niet editten, aangezien hij ook met het woord kanker loopt te strooien.
Happel zat bier te drinken in Doetinchem en was dus niet in de gelegenheid om dit aan te passen, lieve schat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_87159388
Ben ik de enige die vindt dat zoiets bij voetbal hoort zolangh de scheidsrechters dit ok vinden? Je kunt wel roepen dat die de Jong een lul is, maar hij wordt nooit gestraft, dus blijkbaar mag dit. Het hoort dus bij voetbal.

Als je dit zo erg vindt, moet je bij de fifa klagen.

Zelf vind ik dat er veel harder tegen overtredingen en schwalbes moet worden opgetreden, met videoarbitrage en een commissie die achteraf straffen kan opleggen of vrijspreken. (of zelfs wedstrijden over kan laten spelen als een verkeerde beslissing de wedstrijd enorm heeft beinvloed). De arbitrage in het voetbal is verrot.
Whatever...
pi_87159492
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:00 schreef Spanky78 het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat zoiets bij voetbal hoort zolangh de scheidsrechters dit ok vinden? Je kunt wel roepen dat die de Jong een lul is, maar hij wordt nooit gestraft, dus blijkbaar mag dit. Het hoort dus bij voetbal.
De scheids had het niet gezien lees ik overal. En als hij het had gezien had hij zeker geen rood gegeven. Ik heb deze tackle nu een paar keer voorbij zien komen maar de Jong gaat niet met gestrekt been vol door of over de bal o.i.d. Wel was het natuurlijk volstrekt onnodig om op zo'n korte afstand, in de 4de minuut, terwijl Tevez er nog naast loopt, zo hard erin te gaan. Zijn sliding is gewoon volledig verkeerd omdat hij met z'n rechterbeen een schaar maakt die z'n been gewoon breekt.

De Jong heeft hier het ongeluk dat Arfa zijn been breekt maar ik zie wel vaker van dit soort tackles voorbij komen die dan bestraft worden met geel en geen benen gebroken worden. Echter heeft de Jong een reputatie opgebouwd waardoor dit allemaal erger wordt uitgebeeld. Een horrortackle vond ik het niet want wat is dan een tackle met twee gestrekte benen over de bal?

Maar ik wil het niet voor de Jong opnemen aangezien hij gewoon niet geschikt is voor profvoetbal. Hij denkt dat hij een grote meneer is daar bij City maar hij heeft gewoon ADHD of iets dergelijks. Niet dat dat erg is maar dan moet hij medicijnen slikken en geen benen breken. Van Marwijk: gewoon niet meer selecteren deze kleine puber.
pi_87159496
Begint wel op te vallen hé?

Nigel is gewoon een idioot. :r
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87159635
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:07 schreef Mercurial het volgende:

[..]

De scheids had het niet gezien lees ik overal. En als hij het had gezien had hij zeker geen rood gegeven. Ik heb deze tackle nu een paar keer voorbij zien komen maar de Jong gaat niet met gestrekt been vol door of over de bal o.i.d. Wel was het natuurlijk volstrekt onnodig om op zo'n korte afstand, in de 4de minuut, terwijl Tevez er nog naast loopt, zo hard erin te gaan. Zijn sliding is gewoon volledig verkeerd omdat hij met z'n rechterbeen een schaar maakt die z'n been gewoon breekt.

De Jong heeft hier het ongeluk dat Arfa zijn been breekt maar ik zie wel vaker van dit soort tackles voorbij komen die dan bestraft worden met geel en geen benen gebroken worden. Echter heeft de Jong een reputatie opgebouwd waardoor dit allemaal erger wordt uitgebeeld. Een horrortackle vond ik het niet want wat is dan een tackle met twee gestrekte benen over de bal?

Maar ik wil het niet voor de Jong opnemen aangezien hij gewoon niet geschikt is voor profvoetbal. Hij denkt dat hij een grote meneer is daar bij City maar hij heeft gewoon ADHD of iets dergelijks. Niet dat dat erg is maar dan moet hij medicijnen slikken en geen benen breken. Van Marwijk: gewoon niet meer selecteren deze kleine puber.
De FIFA en consorten moeten ervoor zorgen dat scheidsrechters in staat zijn het WEL te zien. De systeemfout zit bij de bonden en arbitrage. Dit soort excessieve tackels zijn de symptomen.
Whatever...
pi_87159986
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:07 schreef FireFox1 het volgende:
Begint wel op te vallen hé?

Nigel is gewoon een idioot. :r
Dit, wat een mafkees, op het WK ook al zo'n freekick..
pi_87162794
http://images.fanfeedr.co(...)9132cea9640e8ecf.jpg en deze week in de premier league. Het is gewoon de competitie blijkbaar. Van deze 3 vind ik De Jong nog de liefste eigenlijk.
pi_87163363
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Lijkt me een type om ergens aan het front te zetten in Irak of Afghanistan als hij toch niet terugtrekt en er voor de volle 100% voor gaat.
Nigel zou probleemloos functioneren als commando. Twijfel ik niet over.
pi_87165115
quote:
Van Marwijk gaat De Jong aanspreken op harde spel

Bondscoach Bert van Marwijk is niet te spreken over het harde spel van Nigel de Jong. De middenvelder van Manchester City liet zondag negatief van zich spreken toen hij met een doldrieste tackle Hatem Ben Arfa onderuit haalde.

De speler van Newcastle United is minimaal een half jaar uitgeschakeld met een dubbele beenbreuk. De bondscoach sprak na het zien van de charge van een ‘wilde en onnodige overtreding’.

Van Marwijk zal deze week met De Jong om de tafel gaan zitten om te praten over zijn gedrag op het veld.

“Hij doet het volgens mij niet bewust, maar hij gaat er veel te hard in”, vertelt de trainer van Oranje aan het Algemeen Dagblad.

“Dat is jammer, vooral omdat hij dat niet nodig heeft. Het gekke is wel dat de scheidsrechter er niet eens een gele kaart voor geeft. Er gelden daar kennelijk andere normen."

"Maar ik heb moeite met de manier waarom Nigel onnodig de grenzen opzoekt. Ik ga hem daar deze dagen eens over spreken.”

Karatetrap

Het is niet de eerste keer dat De Jong negatief in het nieuws komt met zijn onbezonnen spel. In de verloren WK-finale deelde hij een ‘karatetrap’ uit aan de Spanjaard Xabi Alonso.

Scheidsrechter Howard Webb bestrafte de Nederlander toen niet, maar gaf later toe dat De Jong rood had verdiend.

De 25-jarige international meldt zich begin deze week in Noordwijk waar Oranje de voorbereiding begint op de EK-kwalificatieduels met Moldavië en Zweden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 4 oktober 2010 @ 12:43:01 #142
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_87165213
Of normaal doen of er uit lijkt mij een simpele bespreking....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_87165285
Wel gek hè, dat mensen die op een voetbalveld te ver gaan zo bezien en aangesproken zouden moeten worden. Terwijl als een voetballer lekker het bed deelt met een minderjarige, opgepakt wordt omdat hij teveel gezopen heeft en achter het stuur zat, drugs op zak heeft of mee heeft gedaan aan vechtpartij, dan wordt al het mogelijke gedaan om deze personen zo snel mogelijk overal uit te helpen en te beschermen en vooral weer lekker laten spelen, want dat doen ze toch in hun vrije tijd. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat veel ergere vergrijpen vind dan over de schreef gaan in een voetbalwedstrijd. Misschien moeten we gewoon blij zijn met de Jong in ons NL elftal, anders werd er regelmatig over ons heen gelopen.
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:46:50 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87165347
Alles moet wijken voor winst, dus ook benen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_87165585
De geruchten zijn dat Bert hem uit de selectie heeft gezet.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:57:25 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87165743
Staat ook op TT101.
2000 light years from home
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:04:06 #147
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_87165977
Yep teletekst 808. De Jong is er niet bij de komende 2 interlands, Wout Brama is zijn vervanger.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:07:21 #148
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_87166108
Ik zag liever Engelaar of Bakkal ofzo als vervanger, maar voor het veld maakt het niet uit, want waarschijnlijk zal gewoon Vd Vaart spelen.
pi_87166367
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zag liever Engelaar of Bakkal ofzo als vervanger, maar voor het veld maakt het niet uit, want waarschijnlijk zal gewoon Vd Vaart spelen.
van der Vaart _O_
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:56:58 #150
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_87167872
Kan iemand deze De Jong een keer een mega-doodschop verkopen??? wat een mafkees zeg! Aanpakken met eigen middelen, dit soort randdebielen! Ik wens hem een Kokmeiertje toe!!
Van Marwijk: roep deze CRIMINEEL nooit meer aub......
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')