Prioriteiten stellen hequote:Op zondag 3 oktober 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd, door me vakantie zoveelseries in te halen
Ben het bijna geheel met je eens, alleen bij boys ben ik het niet helemaal eens. Ik zou daar Nicolo Festa, ipv Tom Richards zettenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
Mijn finalisten per categorie:
28+: Mary Byrne, Storm Lee (is twee ook genoeg?), John Adeleye
Girls: Ghamu Nhengu, Treyc Cohen, Cher Lloyd (stiekem toch wel, vind Rebecca en Katie gewoon niet zo leuk... Kan bij allebei niet langer dan 2 minuten naar ze luisteren)
Boys: Matt Cardle, Tom Richards, Aiden Grimshaw
Groups: Belle Amie, One Direction en FYD
Haha ja ik ben niet zo weg van Nicolo.. Er is iets aan hem wat me echt totaal tegenstaat, hoewel hij wel gewoon kan zingen enzo. Ik kan er mijn vinger niet op leggenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:49 schreef Nihonjin het volgende:
[..]
Ben het bijna geheel met je eens, alleen bij boys ben ik het niet helemaal eens. Ik zou daar Nicolo Festa, ipv Tom Richards zetten
thnxquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/the-x-factor-uk-live
The Reason nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:36 schreef Daph_ het volgende:
Groups final 3:
- FYD
- Belle Amie
- One Direction
Nee maar hun laatste optreden was ook niet zo best vond ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGquote:
Ik baal echt van Gamu. Ik vond haar zó leuk en ik vind Katie zo'n gemaakt figuur geworden.. Ze komt zo 'leeg' overquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
OMG
Geen Gamu, Kroeshaarmeisje, sproetjesmetstijlhaarmeisje, grrr.
Ik hoop echt dat er dan nog wat mensen paraat staan, Katie is gewoon een grote hoax.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik baal echt van Gamu. Ik vond haar zó leuk en ik vind Katie zo'n gemaakt figuur geworden.. Ze komt zo 'leeg' over
Hehe eensch. Er werd bij de afsluiting nog gezegd "Next week you'll vote for your favorites for the first time, but there's a big twist"quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er dan nog wat mensen paraat staan, Katie is gewoon een grote hoax.
Dat moet gewoon voor Gamu wezenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hehe eensch. Er werd bij de afsluiting nog gezegd "Next week you'll vote for your favorites for the first time, but there's a big twist"
edit: het is een wildcard die door de jury wordt uitgedeeld
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:09 schreef Daph_ het volgende:
Hoezo Katie is nieuw talent?http://www.last.fm/music/Katie+Vogel/+wiki
Datquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef Cybart het volgende:
Nicolo had inderdaad gewoon niet gehoeven...
En datquote:Dat Ghamu niet door is vind ik echt echt echt jammer...
die had ik zelfs liever gezien dan Katie...
Ik vond er al weinig aan, maar nu mag ze helemaal weg van mijquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:20 schreef Daph_ het volgende:
Hm, interessant: http://www.anorak.co.uk/2(...)aka-katie-vogel.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |