Ik was ermee bezig. Waarom hebben ze Donald verwijderd? Omdat hij op de tour ook zo onzichtbaar is?quote:
Danny liep alvast vooruit op de xenofobie van WildersRutte-1 en heeft alle avatars met donkere mensen verwijderd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik was ermee bezig. Waarom hebben ze Donald verwijderd? Omdat hij op de tour ook zo onzichtbaar is?
Die is inmiddels al afgelopen, dus ik denk niet dat dat binnen 10 minuten gebeurd is... Je kunt dus een ander kiezen!quote:
Kan nog, is de enige partij die nog niet gespeeld is. Tweede set bij Gulbis op het moment (en eerste verloren, ik vrees voor een massaslachtingquote:
De laatste pot is bezig, dus nee.quote:
En toen brak Falla terugquote:
Die vertrouwde ik ook niet, want hij heeft natuurlijk veel gespeeld de afgelopen week, dus wellicht vermoeid van het reizen en spelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef danusz1986 het volgende:
GSM Stepanek
GL de rest.
Wat een minder spel is het ookGulbis staat op mijn blacklist. Maar ik vertrouwde niemand voor dag 1. Maybe alleen Gimeno- Traver tegen Schwank. Never picking Gulbis again. Ook al wint hij van Nadal, Federer, Djokovic op rij.
Je hebt niks gemist, driekwart ligt er alweer uitquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverdomme, het is Japan dus we begonnen vannacht al
Die partij begint na de partij van Nadal die nu bezig is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dag 2 Tsonga
Neem aan dat die tijden onze tijden zijn?
ach zo aan de uitslag te zien had ie pech in eerste set! Blij toe heb amper tijd gehad om een keus te maken op basis van de loting en op kwaliteitenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
En exit Gasquet
Toch koppig die Fransozen blijven kiezen he, dan krijg je dat
Veel zuipen, wijven en rust ?quote:
Streberquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:40 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Edit, nee Melzer, anders loop ik vast
Das een Roddickjequote:
Het telt niet als je 'm niet uitspeelt hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna nog een finaleplaats ook, maar iig een toernooizege.
Eerlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:22 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vind het best hoor, maar Troicki verloor dacht ik.
En keiharde inzet van Intelquote:
thxquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens ook goede zaken gedaan, vergeet je helemaal te noemen! Applausje voor kz
Dag 1: Stanislas Wawrinkaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Denkt iedereen aan het tijdsverschil?
Eens!quote:
Iets verkeerd eten tijdens de break en op moeten gevenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:20 schreef Szura het volgende:
Zou wel geniaal zijn als ie het nu nog weet te verneuken
Die is als het goed is net geweestquote:
Kan nog steeds voor je aangezien Zverev weer eens choketquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:35 schreef Salamando het volgende:
Ik wist dat ik had moeten switchen
Stakhovsky is het aan het verneuken zo te zien
Tiebreak, ik zit te zwetenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan nog steeds voor je aangezien Zverev weer eens choket
Stakhovsky moet je ook eigenlijk pas vanaf de halve finale kiezenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:27 schreef Salamando het volgende:
Zverev wint, 9-7 in de tiebreak
Het was weer een kort toernooitje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegen de nummer 133 van de wereld geef ik hem wel een kans in de eerste rondequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Stakhovsky moet je ook eigenlijk pas vanaf de halve finale kiezen
quote:
Waar is het tussenstandentopic?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:50 schreef Salamando het volgende:
Tie break laatste set voor Kubot-Isner
Kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar is het tussenstandentopic?
Waar kun je de stand zien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:50 schreef Salamando het volgende:
Tie break laatste set voor Kubot-Isner
Llodra - Ferrerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waar kun je de stand zien.
Was ik op tijd voor die wedstrijd, of moet ik een nieuwe kiezen. Zo ja, welke kunnen nog?
Je was inderdaad niet op tijd, merk het nu pas op eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waar kun je de stand zien.
Was ik op tijd voor die wedstrijd, of moet ik een nieuwe kiezen. Zo ja, welke kunnen nog?
Regen hele dag volgens mij. Alleen op de hoofdbaan gespeeld.quote:
regen, niet alles is gespeeldquote:
lijkt mij dat pick 2 blijft staan en we nu pick 3 moeten kiezen. Mocht pick 2 verliezen vervalt pick3 ...quote:
Ja, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lijkt mij dat pick 2 blijft staan en we nu pick 3 moeten kiezen. Mocht pick 2 verliezen vervalt pick3 ...
Denk ik
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lijkt mij dat pick 2 blijft staan en we nu pick 3 moeten kiezen. Mocht pick 2 verliezen vervalt pick3 ...
Denk ik
intel je hebt mij vijf punten te weinig gegevenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
* De 2010-ranking na Tokio:
21. (21) franklop 1055
Dat heeft te maken met je beste elf resultatenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef franklop het volgende:
[..]
intel je hebt mij vijf punten te weinig gegeven, ging eruit bij pick 3, levert me 10 punten op en had er 1050 na US Open! (Zie OP)
ow haha dat was ik idd helemaal vergeten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met je beste elf resultaten(Zie OP).
Ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe staat het met de Masters-plaatsen? Wie zijn er zeker en wie maken er nog kans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |