En als je ooit screenshot van 1 bepaald window wilt maken, zonder de rest ook mee te grabben, eerst het desbetreffende window ACTIVE maken, en dan [Alt] + [Print Screen]
quote:Voor de duidelijkheid: dan gaat het naar je clipbord (klembord)
Op zaterdag 25 mei 2002 20:18 schreef JaJoah het volgende:
Wat dacht je van de knop [Print Screen]En als je ooit screenshot van 1 bepaald window wilt maken, zonder de rest ook mee te grabben, eerst het desbetreffende window ACTIVE maken, en dan [Alt] + [Print Screen]
quote:Precies, en als je dan in bv. Paint of een willekeurig fotobewerkingsprogrammaatje een plaatje maakt met de grootte van je desktop en dan op Plakken/Paste/CTRL+V drukt staat daar je desktop.
Op zaterdag 25 mei 2002 20:26 schreef CraZaay het volgende:
Voor de duidelijkheid: dan gaat het naar je clipbord (klembord).
Vervolgens zet je de locatie tussen [img] tags:
Et voila!
je klembord = ctrl+v enzo..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:33 schreef p-etr-a het volgende:
SCHOP!
Ik heb dus een knop op mijn toetsenbord waar op staat Insert & Print Screen. Het werkt alleen niet, ik krijg hier geen screenshot van. En waar zit het klembord?
Weet je het nog steedsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:35 schreef BierKoning het volgende:
[..]
Wat een reactie![]()
![]()
Er zit ws een knopje op je toetsenbord waarmee je de functie van die toets kan veranderen. Zoals shift dat doet met de knoppen is er dus ook een toets (herkenbaar aan het icoontje erop of de kleur oid) die tussen insert/print scr wisseltquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:36 schreef p-etr-a het volgende:![]()
Waar zit de F-Lock?
Waarom is dat nu weer een nutteloze kick? Had ik een nieuw topic moeten openen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:37 schreef wimmel_1 het volgende:
Zit je vast met een laptop te spelen, dan is het FN + prt sc .......
En dat klembord, daar komt alles op te staan wat je "kopieërd"...... en daarna dus kunt "plakken" in een nieuw document.
vrij nutteloze kick, BTW
Snagit..... is alléén geen freeware. (wel een trial van te downen, overigens).quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:44 schreef heinl het volgende:
bestaat er ook eenproggie waarmee zo'n screenshot automatisch word opgeslagen (als .jpg of .gif)? zou wel handig zijn
Zit ook in fotobewerkingsprogramma's zoals Photoshop of Photostudio een optie om een screen te capturen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:44 schreef heinl het volgende:
bestaat er ook eenproggie waarmee zo'n screenshot automatisch word opgeslagen (als .jpg of .gif)? zou wel handig zijn
Dat soort opmerkingen zijn not done in de Digital Corner. Er zijn al meerderen voor gebanned. Bij deze waarschuw ik je dan ook dat dit géén leuke "grapjes" zijn.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:00 schreef bpm het volgende:
was het niet iets met "format c: /q"???? hahaha, suc6
Gelukkig ben ik niet achterlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:05 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen zijn not done in de Digital Corner. Er zijn al meerderen voor gebanned. Bij deze waarschuw ik je dan ook dat dit géén leuke "grapjes" zijn.....
Volgens mij kun je een screenshot van een filmpje maken als deze zonder overlay afgespeeld wordt. Je kunt overlay uitschakelen in Mediaplayer door naar het menu Extra te gaan, dan Opties kiezen, vervolgens het tabblad prestaties openen en op de knop Geadvanceerd klikken. Bij de geadvanceerde opties schakel je vervolgens Overlays uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:04 schreef woeeiiii het volgende:
En als je een screen van een filmpje oid wil maken? dan word het bij mij een zwart vierkantje...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:31 schreef Renesite het volgende:
Screenshotniet weten hoe te maken
![]()
Weet je het heel cker, je bent namelijk de eerste met dat ideequote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
Knopje "print screen" aan de rechterkant op je toetsenbord.
Daarna het boeltje bewerken in Photoshop o.i.d
wijsneusquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Weet je het heel cker, je bent namelijk de eerste met dat idee
Zou je de ALT toets er ook niet ff bij gebruiken? Print Screen alleen maakt een printje van je scherm!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
Knopje "print screen" aan de rechterkant op je toetsenbord.
Daarna het boeltje bewerken in Photoshop o.i.d
Windows ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:39 schreef Impreza_STI het volgende:
Werkt goed in spellen maar niet in windows, of kan dat progamma dat niet![]()
En is er dan wel een progamma die het ook in windows kan?
Als jij nou gewoon het topic doorleest, en niet blij doet dat jij het antwoord weetquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
wijsneus
als jij eens nuttige dingen gaat doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon het topic doorleest, en niet blij doet dat jij het antwoord weet
hangt er net vanaf of je je hele scherm wilt hebben of alleen je actieve venster he..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:49 schreef bpm het volgende:
[..]
Zou je de ALT toets er ook niet ff bij gebruiken? Print Screen alleen maakt een printje van je scherm!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:33 schreef Markster het volgende:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:13 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
als jij eens nuttige dingen gaat doen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:28 schreef rihago het volgende:
* Marty26 pakt pistool en schiet op monitor
een screen shot
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:28 schreef rihago het volgende:
* StonedKinG pakt pistool en schiet op monitor
een screen shot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |