En als je ooit screenshot van 1 bepaald window wilt maken, zonder de rest ook mee te grabben, eerst het desbetreffende window ACTIVE maken, en dan [Alt] + [Print Screen]
quote:Voor de duidelijkheid: dan gaat het naar je clipbord (klembord)
Op zaterdag 25 mei 2002 20:18 schreef JaJoah het volgende:
Wat dacht je van de knop [Print Screen]En als je ooit screenshot van 1 bepaald window wilt maken, zonder de rest ook mee te grabben, eerst het desbetreffende window ACTIVE maken, en dan [Alt] + [Print Screen]
quote:Precies, en als je dan in bv. Paint of een willekeurig fotobewerkingsprogrammaatje een plaatje maakt met de grootte van je desktop en dan op Plakken/Paste/CTRL+V drukt staat daar je desktop.
Op zaterdag 25 mei 2002 20:26 schreef CraZaay het volgende:
Voor de duidelijkheid: dan gaat het naar je clipbord (klembord).
Vervolgens zet je de locatie tussen [img] tags:
Et voila!
je klembord = ctrl+v enzo..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:33 schreef p-etr-a het volgende:
SCHOP!
Ik heb dus een knop op mijn toetsenbord waar op staat Insert & Print Screen. Het werkt alleen niet, ik krijg hier geen screenshot van. En waar zit het klembord?
Weet je het nog steedsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:35 schreef BierKoning het volgende:
[..]
Wat een reactie![]()
![]()
Er zit ws een knopje op je toetsenbord waarmee je de functie van die toets kan veranderen. Zoals shift dat doet met de knoppen is er dus ook een toets (herkenbaar aan het icoontje erop of de kleur oid) die tussen insert/print scr wisseltquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:36 schreef p-etr-a het volgende:![]()
Waar zit de F-Lock?
Waarom is dat nu weer een nutteloze kick? Had ik een nieuw topic moeten openen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:37 schreef wimmel_1 het volgende:
Zit je vast met een laptop te spelen, dan is het FN + prt sc .......
En dat klembord, daar komt alles op te staan wat je "kopieėrd"...... en daarna dus kunt "plakken" in een nieuw document.
vrij nutteloze kick, BTW
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |