Zou jij gaan oorneuken dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:54 schreef MrSoreto het volgende:
Hoe meer gaten in een vrouwenlijf hoe beter, nietwaar?
Daar hebben de vrouwen schotels in hun onderlip.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef Poemgirl het volgende:
Heb jij wel eens van die stammen uit Afrika gezien?
dat noemen ze een cultuurquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:00 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Daar hebben de vrouwen schotels in hun onderlip.
ieder zijn smaak?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:11 schreef djenneke het volgende:
Ik begrijp het ook echt niet. Is er iemand die wel kan vertellen waarom mensen dit in hemelsnaam doen?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:00 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Daar hebben de vrouwen schotels in hun onderlip.
gvd zegquote:
Dit vind ik eigenlijk al iets te groot.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:10 schreef Hexagon het volgende:
Wat een gezeik zeg
Ik heb ze zelf niet (sowieso geen enkele piercing) maar ik moet zeggen dat ik het bij vrouwen wel wat vind hebben. Op een of andere manier is het extreme eraan wel prikkelend. Zo'n stuk hard koud staal in dat warme zachte vlees.![]()
Het moet niet te groot worden. Maar verder een leuke lichaamsversiering.
[ afbeelding ]![]()
Een nieuwe trend in Afrika?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
gvd zeg, wat is dit dan?
Die bobbels bij haar tieten?
Zit wel op t randje jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:11 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk al iets te groot.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:53 schreef o.us het volgende:
Geen ranzige foto's aub, heb net krentenbollen op
Gewoon een vraagje hoor, maar waarom zijn alto`s/emo`s vies?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:59 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht.![]()
Vieze alto's/emo's die dat hebben.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:11 schreef juxtaposition het volgende:
Overigens, zo'n slotOMFG dat is echt gruwelijk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als sommige mensen die reageren, nu gewoon weten waar ze over praten, krijg je niet zulke onzin..quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:47 schreef Mr_Mojo het volgende:
Ik vind het wel mooi als het klein is; het enorme nadeel is dat het niet omkeerbaar is.
Nu met extra handig doorlekgat zodat er bij onverwachte regen geen doorgescheurde lippen ontstaan.quote:
Dat ziet er goed uit jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:52 schreef Hexagon het volgende:
Iedereen post meteen van die lelijke extreme dingen
Wat is er mis met een vlotte frisse meid met gestrechte oorlelletjes
[ afbeelding ]
Omdat die het vaak niet zo nauw nemen met hygiëne.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:51 schreef Zware_jongen het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje hoor, maar waarom zijn alto`s/emo`s vies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |