Nee hoor, ik heb zo'n alles bij elkaar gelegd wat in de koffer moet, en nu moet het allemaal nog netjes erin worden gevouwen en gelegd. Nooit ruim op tijd klaar zijn, dat is zo spanningsloosquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:09 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen
![]()
Cc is dus helemaal klaar, alles ingepakt dus klaar voor vertrek( aan de TT te lezen)
oke, nou als alles maar in je koffer past dan straks, en je niet de helft weer in je kast op moet bergen, ben jij zo iemand die van alles meesjouwt of denk je er echt goed over na wat wel en niet mee moet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zo'n alles bij elkaar gelegd wat in de koffer moet, en nu moet het allemaal nog netjes erin worden gevouwen en gelegd. Nooit ruim op tijd klaar zijn, dat is zo spanningsloos.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteren alles wat mee moest er zo ingegooid, om te kijken of mijn koffer zou overstromen, maar dat paste er met gemak in.
Heb ook niet echt veel nodig, en weinig diks, dat scheelt ook.
Negen van de tien dagen loop je in een dun jurkje met je bikini eronder.
En ik neem maar vier paar havaianas mee.
Geen probleem! Ik moet op de heenweg ook een pakje van iemand meenemen, dus dan kan ik dat op de terugweg ook wel doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, voor ik het vergeet Copycat. Kun je voor mij een pakketje meenemen op de terugweg? Hoef je verder niets voor te doen. Een paar dagen voordat je terug naar Nederland vliegt komt iemand je dat wel brengen.
Je hoeft het niet open te maken hoor, het zijn gewoon kruiden en specerijen verpakt in tubes tandpasta.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen probleem! Ik moet op de heenweg ook een pakje van iemand meenemen, dus dan kan ik dat op de terugweg ook wel doen.
Zou je dat nou wel doen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Geen probleem! Ik moet op de heenweg ook een pakje van iemand meenemen, dus dan kan ik dat op de terugweg ook wel doen.
Dus dat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hoeft het niet open te maken hoor, het zijn gewoon kruiden en specerijen verpakt in tubes tandpasta.
Snap ik. Zo zijn ze luchtdicht verpakt en blijft de kracht intact. Ruik ik tenminste die scherpe trassi-lucht niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hoeft het niet open te maken hoor, het zijn gewoon kruiden en specerijen verpakt in tubes tandpasta.
Hoezo? Het is toch een mooie film geworden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen?
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel en tralies misstaan haar niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo? Het is toch een mooie film geworden?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:18 schreef Marrije het volgende:
Heks, ik heb vandaag 2 Mowgli-Disneyboeken gescoord, voor 1 euro!
Daar heb je toch weer minstens 10 centen laten liggen!quote:
Oh, oh, oh, gij dommeling,quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
Cc denk je aan het gewicht van je koffer? Je zit zo aan de 20kg hoor. Jou kennende neem je boeken mee, dus pas op! Doe er desnoods een paar in de handbagage.
Ik zie je voor me bij de incheckbalie, koffer open en kijken wat er weg kan. Terwijl de rij achter je woedend naar je kijkt.
Heel veel plezier en geniet van elk moment
Hé bitch!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:33 schreef Jian het volgende:
Oh, oh, oh, gij dommeling,Cc. heeft een Ipad en daar staan al haar boeken in
.... en nou maar hopen dat het niet te warm is daar, zodat ie ook nog gewoon werkt enzo
Dat is me nog nooit overkomen, terwijl ik naar Italië altijd slechts 15 kilo mocht meenemen. Meestal zit ik tot de tien en denk ik twintig. Heb zowat alleen maar dunne kleding ingepakt, slippers en een paar sleehakken. Sneakers heb ik aan, net als hoodie en spijkerjack. Shampoo en zonnespul etc. koop ik daar, scheelt ook sjouwen. En! Ik heb aardig wat boeken op mijn iPad staan, dus neem maar drie extra paperbacks mee. Voor als de stroom al een week is uitgevallen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
Cc denk je aan het gewicht van je koffer? Je zit zo aan de 20kg hoor. Jou kennende neem je boeken mee, dus pas op! Doe er desnoods een paar in de handbagage.
Ik zie je voor me bij de incheckbalie, koffer open en kijken wat er weg kan. Terwijl de rij achter je woedend naar je kijkt.
Heel veel plezier en geniet van elk moment
Ach welnee, ze hebben daar vast hele leuke. Het is zon, zee en strand.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ja, van die Reddederdewereldslippers. Daar doe ik dus niet aan mee.
Ze hebben álles op Bali. En straks onze Cc ook. En die laten ze niet meer gaan, ik voel hetquote:
Eerst die boeken en nou denk je weer dat ze opgepakt wordt met die kruiden en specerijen, lekker bemoedigend ben jijquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben álles op Bali. En straks onze Cc ook. En die laten ze niet meer gaan, ik voel het![]()
Oh well, gaan we haar gewoon terughalen, dat doen wij voor de SC
Je begrijpt me nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerst die boeken en nou denk je weer dat ze opgepakt wordt met die kruiden en specerijen, lekker bemoedigend ben jij
+1quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet![]()
Cc weet wel hoe ik het bedoel![]()
Ga haar gewoon missen , maar hoop dat ze een geweldige tijd heeft![]()
![]()
bali toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Morgenochtend staat om 6:10 uur de taxi voor de deur. Eerste klas treinticket heb ik al gekocht, moet ik alleen niet vergeten af te stempelen ...
Gert komt morgen terug!
Welcome back, Gert.
Tof !! Veel plezier in ieder geval.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Morgenochtend staat om 6:10 uur de taxi voor de deur. Eerste klas treinticket heb ik al gekocht, moet ik alleen niet vergeten af te stempelen ...
Gert komt morgen terug!
Welcome back, Gert.
quote:
quote:
Leuke pruik heeft je jetlag!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:57 schreef Gert het volgende:
Thanks namens mij en m'n jetlag!
(hoewel naar het westen erger is dan andersom)
[ afbeelding ]
daar ga ik niet mn wekker voor zetten hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:
vergeten jullie morgenochtend 8.55 ned 1 en politiek 24 het Proces Geert Wilders met side Kick Bram Moskozoiets
Morgen moet er gewoon gewerkt worden haksie, hoor 't wel op 't journaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:
vergeten jullie morgenochtend 8.55 ned 1 en politiek 24 het Proces Geert Wilders met side Kick Bram Moskozoiets niet??
hoeft ook niet, is niet verplichtquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar ga ik niet mn wekker voor zetten hoor
Morgen vrij dus ik denk dat ik wel even ga kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:vergeten jullie morgenochtend 8.55 ned 1 en politiek 24 het Proces Geert Wilders met side Kick Bram Moskozoiets niet??
ja voor mensen zoals ik Die niet werkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgen moet er gewoon gewerkt worden haksie, hoor 't wel op 't journaal.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja voor mensen zoals ik Die niet werkendie gewoon geen leven hebben, die gewoon de hele dag maar niks doen, die gewoon maar een beetje te lopen lanterfanten
die kunnen lekker voor de tv zitten en zappen tot ze erbij neervallen, daarom riep ik het even.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja voor mensen zoals ik Die niet werkendie gewoon geen leven hebben, die gewoon de hele dag maar niks doen, die gewoon maar een beetje te lopen lanterfanten
die kunnen lekker voor de tv zitten en zappen tot ze erbij neervallen, daarom riep ik het even.
Ja, dank jequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He, dacht dat je morgen terug zou komen!! Maar desalnietteminovermitsnochthans: wb!! Leuk gehad?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Moet ik nog teruglezen?
[..]
![]()
Puntje! Kenne jullie niet zeggen!
En hallo allemaal!
USA is tof!
Cc al weg?
Ben druk bezig alle 600 foto's te uploaden, die plemp ik daarna hier neer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:46 schreef Marrije het volgende:
Gert, welkom terug!
Ben benieuwd naar je verhalen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben druk bezig alle 600 foto's te uploaden, die plemp ik daarna hier neer.
Heb morgen even wat andere dingetjes te doen maar het journaal en alle actualiteitenrubrieken zullen er vast teveel aandacht aan besteden, ga dus vast niets missen!! Maar evengoed bedankt Heksiequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:vergeten jullie morgenochtend 8.55 ned 1 en politiek 24 het Proces Geert Wilders met side Kick Bram Moskozoiets niet??
Nee nee, laten we er een avondvullende dia-avond van maken. Na sytycd enquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je mag ook een klein maar alomvattend deel neerzetten hoor
zal ik dat eens ff gaan doenquote:
Tis natuurlijk wel gezellig zo met zn allen...daar heb je wel een puntquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee, laten we er een avondvullende dia-avond van maken. Na sytycd en
[ afbeelding ] punt.
Gewoon doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik dat eens ff gaan doenstaat er zal wel niet mogen maar ach wat ken ons het schelen
![]()
Zo is datquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik dat eens ff gaan doenstaat er zal wel niet mogen maar ach wat ken ons het schelen
![]()
of gewoon 1, van het Vrijheidsbeeld ofzo!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je mag ook een klein maar alomvattend deel neerzetten hoor
Aha, een fan van Franse architectuur?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
of gewoon 1, van het Vrijheidsbeeld ofzo!
één is geen. (maar dat mag ook)quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
of gewoon 1, van het Vrijheidsbeeld ofzo!
Welnee, maar dan zijn we er maar weer vanafquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, een fan van Franse architectuur?
Lady Gaga!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef Noek het volgende:
[..]
No! Don't be gay.![]()
![]()
Wat staat er eigenlijk op 1 in the US?
ja maar....hij ging niet naar new york tochquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, maar dan zijn we er maar weer vanaf
Als je naar Amerika gaat neem je een foto van het Vrijheidsbeeld, anders ben je niet echt geweestquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....hij ging niet naar new york toch
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je naar Amerika gaat neem je een foto van het Vrijheidsbeeld, anders ben je niet echt geweest
Je kan ook gewoon de Eiffeltoren op een kiekje zetten!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je naar Amerika gaat neem je een foto van het Vrijheidsbeeld, anders ben je niet echt geweest
Morgenochtend iets na zessen ga jij richting zon, lees ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:02 schreef Copycat het volgende:
Gert!!!!
Je bent er weer en ik ben er nog!!!
![]()
Welcome back and tell me more, tell me more!!!!
Persoonlijk had ik dat ding nooit geruild voor het Vrijheidsbeeldquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de Eiffeltoren op een kiekje zetten!
Nee. Dat kutdorp.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....hij ging niet naar new york toch
Preciesquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Dat kutdorp.
Maar ben wél op de hoogste flat van Amerika geweest, en die staat dus niet daar!
NY kan prima een keer als losse stedentrip, daarom links laten liggen. Evenals tal van andere staten en steden want alleen Californië is al 10 keer zo groot als Nederland. Voor je het weet zit je alleen nog maar in de auto.
Ja morgen nog vrij, goddank!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef Copycat het volgende:
Cool! Indien wifi-bereik, swipe ik je foto's zo over mijn schermpje!
Ben je morgen nog wel vrij?
En ik heb serieus een heel stel tenenfoto's, gemaakt in mijn hangmat.
Nee, nog 10 minuten, ik let opquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:20 schreef Toverheks het volgende:
Jian vergeet je Penoza niet straks, 20.30
Mondain moet. Af en toe!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Gert het volgende:
Ja morgen nog vrij, goddank!
Mondain hè, dat jij dan vanuit Indonesië mijn Grand Canyon pics zit te bekijken.
Je hebt ook een app trouwens, jalbum, waarmee je met je iPhone foto's op internet kan zetten.
Nu Gert terug is, verlaat ik je weer.quote:
Lichtig blauw...Niet donkerquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ben weer blauw!
Mijn rechten zijn alleen nog niet up to par.
Ja vroeger gaven we eerst de rechten en dan pas het kleurtje, tegenwoordig doen we het andersom, want de kleur blijkt een grotere schok dan de extra reachtenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ben weer blauw!
Mijn rechten zijn alleen nog niet up to par.
Modblauw. Niet FAblauw. Dat is de zee, overmorgen!quote:
Ik vind deze kleur blauw beter juistquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Modblauw. Niet FAblauw. Dat is de zee, overmorgen!
Ik ben alweer helemaal gewend.
Baggertopic. Slotje.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Modblauw. Niet FAblauw. Dat is de zee, overmorgen!
Ik ben alweer helemaal gewend.
Baggertopic. Slotje.
quote:
Rem! Ik heb ook een rode bikini!quote:
Godver dat wilde ik net zeggen. Heb um nog aanquote:
Ja leuk, ik probeer nog een klein maar fijn verslagjequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar is het topic speciaal voor, en morgen moet Cc een foto ff neerzetten voordat ze bepakt en bezakt richting Schiphol rijd
maar zou leuk wezen Gert, als je ook onder je foto`s enzo zet welke stad enzo, klein verslagje ervan![]()
Via jou dan! Sms ik 'm naar je. Vlieg wel met de nieuwste Airbus van Garuda. Zeggen ze op het ticket.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef Gert het volgende:
Ja leuk, ik probeer nog een klein maar fijn verslagje
Cc: heb een enorm toffe tropische tijd.![]()
Morgen je vliegtuig meteen effe posten, op Schiphol heb je nog 3G.
Kee! En dan gewoon in een Tupulev uit de tijd van Stalin gedouwd worden .quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via jou dan! Sms ik 'm naar je. Vlieg wel met de nieuwste Airbus van Garuda. Zeggen ze op het ticket.
Het zag er op het eerste gezicht zo ingewikkeld uitquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:49 schreef Gert het volgende:
Kee! En dan gewoon in een Tupulev uit de tijd van Stalin gedouwd worden .![]()
Waar vlieg je heen? Tussenlanding/superstop?
p.s. je kunt foto's ook heel makkelijk mailen hè, gewoon via de foto-app. Moet je alleen wel een e-mailaccount hebben ingesteld (mag ook hotmail zijn).
Maar sms is ook prima natuurlijk.
Yes!quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:23 schreef Copycat het volgende:
Jeuj! Ik spot al twee peuters in de incheckrij ...
Jammer dat Jamie er niet meer bij is héquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:37 schreef Copycat het volgende:
En ik zit met Direct in het vliegtuig. Kweenie wat erger is.
Zit je met die crackhoer opgescheept.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer dat Jamie er niet meer bij is hé
Bas, Marcel en Vince ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:45 schreef Copycat het volgende:
Eerst zag ik die krullenbol, toen die stille en daarna die Spike Nie. Mis ik er een?
Ach, met een beetje mazzel zijn ze redelijk fatsoenlijk opgevoed en heb je er tijdens de vlucht niet al te veel last van....quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:23 schreef Copycat het volgende:
Jeuj! Ik spot al twee peuters in de incheckrij ...
Dus je hebt nu een heuse bouwvakker in huis?quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, met een beetje mazzel zijn ze redelijk fatsoenlijk opgevoed en heb je er tijdens de vlucht niet al te veel last van....
Anyway, deze zin was ik dus zo'n 25 minuten geleden al aan het typen, en kwam niet verder dan "fat" van fatsoenlijk, want toen ging de deurbel.... en as we speak is de badkamer al niet meer bruikbaar want die wordt gesloopt
Wow helemaal live te zien!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:09 schreef Toverheks het volgende:
http://www.nederland24.nl/#N24
Geert en zijn Side Kick Bram
* Leandra groet de Direct drumblondiequote:Op maandag 4 oktober 2010 08:52 schreef Copycat het volgende:
En die drumblondie staat nu naast me. Say Hi!
Twee zelfsquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een heuse bouwvakker in huis?
Hij wilt 2 minuten spreken en ze hebben daar 15 minuten bedenktijd voor nodigquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:09 schreef Toverheks het volgende:
http://www.nederland24.nl/#N24
Geert en zijn Side Kick Bram
Is dat in slappe of erecte toestand?? Dat er slap "Dit" staat ofzo?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:20 schreef CarOnline het volgende:
Ik zou die lui van Direct niet herkennen al zouden ze naakt voor me dansen.
Met Direct op hun piemel getatoeërd.
oh dat mis ik hoor Caro die kinderbijslag, kocht ook gelijk wat leuks voor mezelf als de bijslag binnen kwamquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:20 schreef CarOnline het volgende:
Ik zou die lui van Direct niet herkennen al zouden ze naakt voor me dansen.
Met Direct op hun piemel getatoeërd.
Oh en mogge![]()
Zometeen maar eens naar het werkje peddelen. Daar ben ik immers al een dag niet geweest.
Ik heb zin in wat leuks. Nou heb ik al wat leuks, net als de rest van de SC hier: een nieuwe salontafel.
Maar deze is écht mooi![]()
Binnenkort komt mn nieuwe stoel, maar dat duurt nog even.
Een week of 2![]()
Maar ik heb nog steeds zin in wat leuks. Kinderbijslag ofzo
Guus en Carolquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:25 schreef HiDiHo het volgende:
En wie heeft er een Edison prijs gewonnen?
Maakt niet uit, ik herken ze toch nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat in slappe of erecte toestand?? Dat er slap "Dit" staat ofzo?
En ik verwacht geen antwoord van Cc als ze weer geland is![]()
Ja, dat is idd een gemis.... ik merk het ook nu de kid 18 is, maar goed, ik zag dat gemis aankomen dus ik dacht "zo snel mogelijk zorgen dat er weer kinderbijslag binnenkomt"quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat mis ik hoor Caro die kinderbijslag, kocht ook gelijk wat leuks voor mezelf het de bijslag binnen kwam
Ja....niet dat ze direct bij de mile-high club hoortquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat in slappe of erecte toestand?? Dat er slap "Dit" staat ofzo?
En ik verwacht geen antwoord van Cc als ze weer geland is![]()
quote:
Ja ik mis het nu ook wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat mis ik hoor Caro die kinderbijslag, kocht ook gelijk wat leuks voor mezelf als de bijslag binnen kwam
Nou ja, op zich vind ik dat niet zo'n probleem, maar dan in hemelsnaam (npi) niet met een van de leden van Direct.... er zal vast leuker materiaal aan boord zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja....niet dat ze direct bij de mile-high club hoort
hahhaha ja jij hebt dat goed voor elkaar hahah ja maar echt in begin miste ik het echt, nu ben ik het wel gewend al meer dan een jaar, maar was toch altijd wel lekker meegenomen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is idd een gemis.... ik merk het ook nu de kid 18 is, maar goed, ik zag dat gemis aankomen dus ik dacht "zo snel mogelijk zorgen dat er weer kinderbijslag binnenkomt"
Oh, verstandig. Als de oudsten 18 zijn, begin ik ook weer aan een nieuwe leg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is idd een gemis.... ik merk het ook nu de kid 18 is, maar goed, ik zag dat gemis aankomen dus ik dacht "zo snel mogelijk zorgen dat er weer kinderbijslag binnenkomt"
hahahah nee van de Wibraquote:
Juist... ik was ook 43 toen ik zwanger werd van dit krummeltje, dus het kan gewoonquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, verstandig. Als de oudsten 18 zijn, begin ik ook weer aan een nieuwe leg.
Even zien, dan ben ik... 43. Kan makkelijk!
Met een beetje mazzel weer een tweeling, nothing on the hand
quote:
Volgens mij heb ik in januari voor het laatst gehad... dus nu inmiddels 3 keer niet meer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaha ja jij hebt dat goed voor elkaar hahah ja maar echt in begin miste ik het echt, nu ben ik het wel gewend al meer dan een jaar, maar was toch altijd wel lekker meegenomen.
Ik zou het toch voor de zekerheid even aan je moeder vragenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:38 schreef remlof het volgende:
Zaadballen van de Wibra? Hmmm, ik geloof niet dat die van mij daar vandaan komen
Nee, ik zit in de trein, ik zie de samenvatting vanavond welquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen Remlof, zit je niet Geert te luisteren of te kijken
Zaadbollen..... dat dubbelbalvormige aanhangsel van een man, onder zijn penis, zijn zaadballenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
het heet toch zaadballen, ja zaad is er in verwerkt voelt ook vettig aannou ja ze hangen aan de reling van het balkon
ja maar ze hebben wel honger merk ik, er zitten er 2 steeds lekker te smikkelen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de trein, ik zie de samenvatting vanavond wel
Maarreh Heksie, ik geloof niet dat je vogels al hoeft bij te voeren als het nog over de 20 graden is hoor
zal alles vandaag af komen, of laat je ook nieuwe tegels enzo zetten, wat gebeurd er allemaal in je badkamer?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:44 schreef Leandra het volgende:
Zo, the bathtub just left the building....
Gelukkig staat er al een nieuw, veel mooier bad klaar
Dat zijn hele luie vogels dan, want juist nu zijn er genoeg zaden voor ze te vinden. Het wordt pas een probleem voor ze als het vriest en/of sneeuwt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar ze hebben wel honger merk ik, er zitten er 2 steeds lekker te smikkelen.
Het gaat wel wat sneller op deze manierquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:46 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is ook de eerste keer dat Wilders niets zegt![]()
Hadden ze die vragen niet schriftelijk kunnen stellen? Daar gaat ons belasting geldquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat wel wat sneller op deze manier
had nog een pakketje gekocht ligt in de kast voor als het echt koud wordt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn hele luie vogels dan, want juist nu zijn er genoeg zaden voor ze te vinden. Het wordt pas een probleem voor ze als het vriest en/of sneeuwt.
ze zijn nu bij het jaar 2007 dus ze gaan als een speerquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hadden ze die vragen niet schriftelijk kunnen stellen? Daar gaat ons belasting geld
Alles gaat gebeuren, en het komt vandaag zeker niet af.... alles wordt eruitgesloopt, leidingen worden in de muur gefreesd, er blijft niets zoals het is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal alles vandaag af komen, of laat je ook nieuwe tegels enzo zetten, wat gebeurd er allemaal in je badkamer?
nou wens je succes zal lekker stoffig worden bij je maar ook wel weer mooi denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles gaat gebeuren, en het komt vandaag zeker niet af.... alles wordt eruitgesloopt, leidingen worden in de muur gefreesd, er blijft niets zoals het is.
Toilet wordt ook gedaan en al met al wordt het een klus van zo'n 2 weken, tenminste... dan moet het iig af zijn
gesmsd? uploaden naar tinypicquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Foto van vliegtuig wil niet gesmsd worden.
Flauw.... maar je kunt natuurlijk ook even het nummer en de naam van het vliegtuig hier neerzetten, dan heeft Heidi waarschijnlijk in no-time een foto van je vliegtuig gegoogledquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Foto van vliegtuig wil niet gesmsd worden.
Sterker nog, je kunt de vliegtuigen volgen op internetquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flauw.... maar je kunt natuurlijk ook even het nummer en de naam van het vliegtuig hier neerzetten, dan heeft Heidi waarschijnlijk in no-time een foto van je vliegtuig gegoogled
Ja, dat is idd ook leuk.... Hebben we ook gedaan toen m'n vader en de (post)pubers terugekwamen uit Griekenland.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt de vliegtuigen volgen op internet
Je hebt toch wel een handtekening gevraagd héquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ff een praatje gemaakt met drumblondie. Best aardig.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:07 schreef Toverheks het volgende:
Ja bob ze hebben wat extra`s vanmorgen van me gehad, Bertje (hondje) een Botje en Jaap(kater) een paar snoepjes.
Deeplink beveiligingquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Heel mooi al zo mijn cavia een mega wortel
![]()
[ afbeelding ]
als ik je wel een tip mag geven, met een plantenspuit die hangende dekbedhoezen bevochtigen, daar blijft het extra stof dat dan nog dwarrelt naar toe gezogen, nog minder stof.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
Ik heb bij Ikea vorige week al een paar dekbedhoezen van ¤ 7,50 gekocht (lits-jemeaux formaat) die aan de overloopkant voor de deur van de slaapkamer en studeerkamer hangen, en de andere heb ik opengeknipt en aan de binnenkant van die beide deuren hangen die twee helften....
De PC en het beeldscherm in de studeerkamer is ook keurig afgedekt met een lap stof van 120x300.... koopjeshoek voor ¤ 2,90![]()
En de scanner en printer met de kussenslopen van de dekbedhoezen.
Al met al hoop ik dat de kamers die stofvrij moeten blijven dat ook een beetje blijven.
hey is het lekker druk op schiphol, hoe laat ga je nu precies de lucht in, ik ga zwaaien he vanaf me balkonnetje, dus zie je een malloot met de witte vlag zwaaien, dat ben ik danquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ff een praatje gemaakt met drumblondie. Best aardig.
Die tip wilde ik er ook net ingooien. Dat scheelt inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:24 schreef beequeen het volgende:
Lea, het is raadzaam om die doeken voor je slaapkamer en studeerkamer nat te maken. Dat scheelt enorm.
Spuit 11.![]()
Morning.![]()
Cc, zit je al in teh plane?
zie je, wij kunnen wel een tipcluppie oprichten haha we dachten hetzelfde.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:24 schreef beequeen het volgende:
Lea, het is raadzaam om die doeken voor je slaapkamer en studeerkamer nat te maken. Dat scheelt enorm.
Spuit 11.![]()
Morning.![]()
Cc, zit je al in teh plane?
Heksje was mij voor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:25 schreef Deisyy het volgende:
Die tip wilde ik er ook net ingooien. Dat scheelt inderdaad
Spuit 12![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
Leandra, je moet de lakens even nat maken, dat scheelt echt stukken![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
Leandra, je moet de lakens even nat maken, dat scheelt echt stukken![]()
En weer 5 minuten wachtenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:Bram heeft het woord, en fluit ze ff terug
Allahquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom doen ze geen beroep op God? Gewoon het oude Germaanse gebruik van de vuurproef!
ما شاء اللهquote:
Kunnen ze Wilders niet gewoon in het water gooien en kijken of ie blijft drijven?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom doen ze geen beroep op God? Gewoon het oude Germaanse gebruik van de vuurproef!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen ze Wilders niet gewoon in het water gooien en kijken of ie blijft drijven?
غرامةquote:
Menigeen ziet hem liever met een blok beton aan zn benen in het water eindigenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wilders loopt over het water dus heeft geen enkele zin
Agossie. En die anderhalf miljoen moslims die hij over een kam sGeert is natuurlijk geen probleemquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:20 schreef spuitje het volgende:
Van zijn twitter:
Vreselijke dag morgen: begin inhoudelijke zitting politiek proces. Met mij staat vrijh. v. meningsuiting van minstens 1.5 mln mensen terecht
Volgens mij doet hij dat niet, hij gelooft in gematigde moslims, alleen niet in een gematigde Islamquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Agossie. En die anderhalf miljoen moslims die hij over een kam sGeert is natuurlijk geen probleem
Hij kreeg zelfs applausquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dat niet, hij gelooft in gematigde moslims, alleen niet in een gematigde Islam![]()
Ik volg het proces en ik vind Bram tot op heden Baas
Bram krijgt toch per uur betaaldquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:55 schreef Toverheks het volgende:
nu zijn die rechters enzo gewraakt, dus als dat wordt goedgekeurd komen er allemaal nieuwe rechters, nou daar ga je dan als rechter, maanden voorbereidingswerk, en hoppa er wordt een potje nieuwe rechters enzo opengetrokken, hoe rek je iets, denk dat Bram in zijn vuistje nu lacht. ( denk ik hoor)
wat een poppenkast, maar eerlijk is eerlijk, Bram is een goede advocaat.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een poppenkast, maar eerlijk is eerlijk, Bram is een goede advocaat.
Wilders heeft letterlijk gezegd "er bestaat geen gematigde islam" en aangezien moslims == islamieten...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dat niet, hij gelooft in gematigde moslims, alleen niet in een gematigde Islam![]()
Het is dan ook niet de bedoeling dat een rechter zich voorbereid heeft en eventueel een mening gevormd heeft.... de objectiviteit en zuiverheid van de afwegings van de rechter zou juist vooral moeten afhangen van de zaken zoals ze door beide partijen op de zitting gepresenteerd wordenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:55 schreef Toverheks het volgende:
nu zijn die rechters enzo gewraakt, dus als dat wordt goedgekeurd komen er allemaal nieuwe rechters, nou daar ga je dan als rechter, maanden voorbereidingswerk, en hoppa er wordt een potje nieuwe rechters enzo opengetrokken, hoe rek je iets, denk dat Bram in zijn vuistje nu lacht. ( denk ik hoor)
Ik wou iets zeggen over het wegzetten van joden als een hele bevolkingsgroep in de jaren dertig en waar dat toe geleid heeft, maar dat is niet grappigquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie maakt de eerste Wilders en zijn Jodenmaatjes grap? Of is die al geweest?
Daar heeft hij wel een punt hoor. Er is ook niet zoiets als gematigd katholicisme. Je hebt alleen gematigde en strenge katholieken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilders heeft letterlijk gezegd "er bestaat geen gematigde islam" en aangezien moslims == islamieten...
Volgens mij zijn de katholieke priesters in Noord-Europa toch echt wel wat minder streng in de leer dan in Zuid-Europa, Zuid-Amerika of op bijvoorbeeld de Filipijnen. Maar dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel een punt hoor. Er is ook niet zoiets als gematigd katholicisme. Je hebt alleen gematigde en strenge katholieken.
Nee de leer is voor iedereen identiek, de mate waarin zij zich toeleggen of afstand nemen bepaald de mate van gematigdheid. De leer is gewoon de leer. De leer kan geen afstand nemen van de leer dus kan nooit gematigd zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de katholieke priesters in Noord-Europa toch echt wel wat minder streng in de leer dan in Zuid-Europa, Zuid-Amerika of op bijvoorbeeld de Filipijnen. Maar dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik.
In de leer zei ik dan ook hequote:Op maandag 4 oktober 2010 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee de leer is voor iedereen identiek, de mate waarin zij zich toeleggen of afstand nemen bepaald de mate van gematigdheid. De leer is gewoon de leer. De leer kan geen afstand nemen van de leer dus kan nooit gematigd zijn.
Een religie = ideologie. Maar dat zegt nog niets of iemand voor of tegen een bepaalde religie/ideologie is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
In de leer zei ik dan ook he
En als je de Koran en de Bijbel naast elkaar legt zie ik toch echt heel weinig verschil. Dus waarom zou de leer die het eerste boek centraal stelt een ideologie zijn en die die het tweede boek centraal stelt een religie?
Mijn stelling staat, de jouw klopt niet, De Islam is de leer, die is niet gematigd (zegt Wilders), De moslim is de persoon en die kan dus best gematigd zijn in zijn opvattingen over de Islam.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilders heeft letterlijk gezegd "er bestaat geen gematigde islam" en aangezien moslims == islamieten...
Dat zei ik ook al!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn stelling staat, de jouw klopt niet, De Islam is de leer, die is niet gematigd (zegt Wilders), De moslim is de persoon en die kan dus best gematigd zijn in zijn opvattingen over de Islam.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een religie = ideologie. Maar dat zegt nog niets of iemand voor of tegen een bepaalde religie/ideologie is.
Sorry, ik bedoelde natuurlijk verwerpelijke politieke ideologiequote:Op maandag 4 oktober 2010 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een religie = ideologie. Maar dat zegt nog niets of iemand voor of tegen een bepaalde religie/ideologie is.
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee de leer is voor iedereen identiek, de mate waarin zij zich toeleggen of afstand nemen bepaald de mate van gematigdheid. De leer is gewoon de leer. De leer kan geen afstand nemen van de leer dus kan nooit gematigd zijn.
Heb je de Koran wel gelezenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
In de leer zei ik dan ook he
En als je de Koran en de Bijbel naast elkaar legt zie ik toch echt heel weinig verschil. Dus waarom zou de leer die het eerste boek centraal stelt een ideologie zijn en die die het tweede boek centraal stelt een religie?
Ja maar waarom de ene wereldgodsdienst anders behandelen dan de andere?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn stelling staat, de jouw klopt niet, De Islam is de leer, die is niet gematigd (zegt Wilders), De moslim is de persoon en die kan dus best gematigd zijn in zijn opvattingen over de Islam.
Hij zegt toch dat als hij ze naast elkaar legt dat hij toch weinig verschil ziet? Hij heeft ze in ieder geval vergeleken op basis van het uiterlijk!quote:
Omdat de axioma wel dan niet overeen komen met de axioma van jouw beeld van de mens?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar waarom de ene wereldgodsdienst anders behandelen dan de andere?
kijk maar uit dat ze elkaar niet in de fik steken ...quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de Bijbel en de Koran staan bij mij thuis gebroederlijk naast elkaar in de boekenkast.
Zelfs dat geloof ik nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de Bijbel en de Koran staan bij mij thuis gebroederlijk naast elkaar in de boekenkast.
Als boekensteunen?quote:
Oh, maar daar heeft Wilders een reden voor. Er bestaat zoiets als Vrijheid van Godsdienst, maar niet zoiets als vrijheid van Ideologie. Een Ideologie kun je verbieden (Nazisme) Als je een verbod op de Islam wilt is het handig om hem te bestempelen als Ideologie. Dat is niet eerlijk misschien, maar ook niet strafbaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar waarom de ene wereldgodsdienst anders behandelen dan de andere?
Ik heb religie nooit als een wetenschap beschouwd inderdaad, noch de islam, noch het christendom.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat als hij ze naast elkaar legt dat hij toch weinig verschil ziet? Hij heeft ze in ieder geval vergeleken op basis van het uiterlijk!
[..]
Omdat de axioma wel dan niet overeen komen met de axioma van jouw beeld van de mens?
Als je hem speciaal voor mij uit de bieb moet halenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een foto voor je posten
Misschien dat het daarom GELOOF heet en geen WETENschap?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb religie nooit als een wetenschap beschouwd inderdaad, noch de islam, noch het christendom.
Dient sowieso schriftelijk vast te worden gelegd. De wetgeving is niet zo snel qua updaten!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:38 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom moeten ze meeschrijven? Het wordt toch uitgezonden![]()
Zet je video-recorder aan![]()
Maakt niet uit, ze is al weken voor de wekker wakkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:42 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Cc serieus vergeten de wekker te zetten?![]()
Afijn, het is helemaal goed gekomen, lekker met die jungs von Gleich aan boord.
Airbus A3330-200 Garuda Indonesiaquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flauw.... maar je kunt natuurlijk ook even het nummer en de naam van het vliegtuig hier neerzetten, dan heeft Heidi waarschijnlijk in no-time een foto van je vliegtuig gegoogled
ff zwaaien dan maarquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Airbus A3330-200 Garuda Indonesia
Cc zit rechtss voor, tussen twee kleuters in.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |