Nee hoor, ik heb zo'n alles bij elkaar gelegd wat in de koffer moet, en nu moet het allemaal nog netjes erin worden gevouwen en gelegd. Nooit ruim op tijd klaar zijn, dat is zo spanningsloosquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:09 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen
![]()
Cc is dus helemaal klaar, alles ingepakt dus klaar voor vertrek( aan de TT te lezen)
oke, nou als alles maar in je koffer past dan straks, en je niet de helft weer in je kast op moet bergen, ben jij zo iemand die van alles meesjouwt of denk je er echt goed over na wat wel en niet mee moet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zo'n alles bij elkaar gelegd wat in de koffer moet, en nu moet het allemaal nog netjes erin worden gevouwen en gelegd. Nooit ruim op tijd klaar zijn, dat is zo spanningsloos.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteren alles wat mee moest er zo ingegooid, om te kijken of mijn koffer zou overstromen, maar dat paste er met gemak in.
Heb ook niet echt veel nodig, en weinig diks, dat scheelt ook.
Negen van de tien dagen loop je in een dun jurkje met je bikini eronder.
En ik neem maar vier paar havaianas mee.
Geen probleem! Ik moet op de heenweg ook een pakje van iemand meenemen, dus dan kan ik dat op de terugweg ook wel doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, voor ik het vergeet Copycat. Kun je voor mij een pakketje meenemen op de terugweg? Hoef je verder niets voor te doen. Een paar dagen voordat je terug naar Nederland vliegt komt iemand je dat wel brengen.
Je hoeft het niet open te maken hoor, het zijn gewoon kruiden en specerijen verpakt in tubes tandpasta.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen probleem! Ik moet op de heenweg ook een pakje van iemand meenemen, dus dan kan ik dat op de terugweg ook wel doen.
Zou je dat nou wel doen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Geen probleem! Ik moet op de heenweg ook een pakje van iemand meenemen, dus dan kan ik dat op de terugweg ook wel doen.
Dus dat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hoeft het niet open te maken hoor, het zijn gewoon kruiden en specerijen verpakt in tubes tandpasta.
Snap ik. Zo zijn ze luchtdicht verpakt en blijft de kracht intact. Ruik ik tenminste die scherpe trassi-lucht niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hoeft het niet open te maken hoor, het zijn gewoon kruiden en specerijen verpakt in tubes tandpasta.
Hoezo? Het is toch een mooie film geworden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen?
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel en tralies misstaan haar niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo? Het is toch een mooie film geworden?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:18 schreef Marrije het volgende:
Heks, ik heb vandaag 2 Mowgli-Disneyboeken gescoord, voor 1 euro!
Daar heb je toch weer minstens 10 centen laten liggen!quote:
Oh, oh, oh, gij dommeling,quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
Cc denk je aan het gewicht van je koffer? Je zit zo aan de 20kg hoor. Jou kennende neem je boeken mee, dus pas op! Doe er desnoods een paar in de handbagage.
Ik zie je voor me bij de incheckbalie, koffer open en kijken wat er weg kan. Terwijl de rij achter je woedend naar je kijkt.
Heel veel plezier en geniet van elk moment
Hé bitch!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:33 schreef Jian het volgende:
Oh, oh, oh, gij dommeling,Cc. heeft een Ipad en daar staan al haar boeken in
.... en nou maar hopen dat het niet te warm is daar, zodat ie ook nog gewoon werkt enzo
Dat is me nog nooit overkomen, terwijl ik naar Italië altijd slechts 15 kilo mocht meenemen. Meestal zit ik tot de tien en denk ik twintig. Heb zowat alleen maar dunne kleding ingepakt, slippers en een paar sleehakken. Sneakers heb ik aan, net als hoodie en spijkerjack. Shampoo en zonnespul etc. koop ik daar, scheelt ook sjouwen. En! Ik heb aardig wat boeken op mijn iPad staan, dus neem maar drie extra paperbacks mee. Voor als de stroom al een week is uitgevallen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
Cc denk je aan het gewicht van je koffer? Je zit zo aan de 20kg hoor. Jou kennende neem je boeken mee, dus pas op! Doe er desnoods een paar in de handbagage.
Ik zie je voor me bij de incheckbalie, koffer open en kijken wat er weg kan. Terwijl de rij achter je woedend naar je kijkt.
Heel veel plezier en geniet van elk moment
Ach welnee, ze hebben daar vast hele leuke. Het is zon, zee en strand.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ja, van die Reddederdewereldslippers. Daar doe ik dus niet aan mee.
Ze hebben álles op Bali. En straks onze Cc ook. En die laten ze niet meer gaan, ik voel hetquote:
Eerst die boeken en nou denk je weer dat ze opgepakt wordt met die kruiden en specerijen, lekker bemoedigend ben jijquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben álles op Bali. En straks onze Cc ook. En die laten ze niet meer gaan, ik voel het![]()
Oh well, gaan we haar gewoon terughalen, dat doen wij voor de SC
Je begrijpt me nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerst die boeken en nou denk je weer dat ze opgepakt wordt met die kruiden en specerijen, lekker bemoedigend ben jij
+1quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet![]()
Cc weet wel hoe ik het bedoel![]()
Ga haar gewoon missen , maar hoop dat ze een geweldige tijd heeft![]()
![]()
bali toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Morgenochtend staat om 6:10 uur de taxi voor de deur. Eerste klas treinticket heb ik al gekocht, moet ik alleen niet vergeten af te stempelen ...
Gert komt morgen terug!
Welcome back, Gert.
Tof !! Veel plezier in ieder geval.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Morgenochtend staat om 6:10 uur de taxi voor de deur. Eerste klas treinticket heb ik al gekocht, moet ik alleen niet vergeten af te stempelen ...
Gert komt morgen terug!
Welcome back, Gert.
quote:
quote:
Leuke pruik heeft je jetlag!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:57 schreef Gert het volgende:
Thanks namens mij en m'n jetlag!
(hoewel naar het westen erger is dan andersom)
[ afbeelding ]
daar ga ik niet mn wekker voor zetten hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:
vergeten jullie morgenochtend 8.55 ned 1 en politiek 24 het Proces Geert Wilders met side Kick Bram Moskozoiets
Morgen moet er gewoon gewerkt worden haksie, hoor 't wel op 't journaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:
vergeten jullie morgenochtend 8.55 ned 1 en politiek 24 het Proces Geert Wilders met side Kick Bram Moskozoiets niet??
hoeft ook niet, is niet verplichtquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar ga ik niet mn wekker voor zetten hoor
Morgen vrij dus ik denk dat ik wel even ga kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:vergeten jullie morgenochtend 8.55 ned 1 en politiek 24 het Proces Geert Wilders met side Kick Bram Moskozoiets niet??
ja voor mensen zoals ik Die niet werkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgen moet er gewoon gewerkt worden haksie, hoor 't wel op 't journaal.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja voor mensen zoals ik Die niet werkendie gewoon geen leven hebben, die gewoon de hele dag maar niks doen, die gewoon maar een beetje te lopen lanterfanten
die kunnen lekker voor de tv zitten en zappen tot ze erbij neervallen, daarom riep ik het even.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja voor mensen zoals ik Die niet werkendie gewoon geen leven hebben, die gewoon de hele dag maar niks doen, die gewoon maar een beetje te lopen lanterfanten
die kunnen lekker voor de tv zitten en zappen tot ze erbij neervallen, daarom riep ik het even.
Ja, dank jequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He, dacht dat je morgen terug zou komen!! Maar desalnietteminovermitsnochthans: wb!! Leuk gehad?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Moet ik nog teruglezen?
[..]
![]()
Puntje! Kenne jullie niet zeggen!
En hallo allemaal!
USA is tof!
Cc al weg?
Ben druk bezig alle 600 foto's te uploaden, die plemp ik daarna hier neer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:46 schreef Marrije het volgende:
Gert, welkom terug!
Ben benieuwd naar je verhalen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben druk bezig alle 600 foto's te uploaden, die plemp ik daarna hier neer.
Heb morgen even wat andere dingetjes te doen maar het journaal en alle actualiteitenrubrieken zullen er vast teveel aandacht aan besteden, ga dus vast niets missen!! Maar evengoed bedankt Heksiequote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:vergeten jullie morgenochtend 8.55 ned 1 en politiek 24 het Proces Geert Wilders met side Kick Bram Moskozoiets niet??
Nee nee, laten we er een avondvullende dia-avond van maken. Na sytycd enquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je mag ook een klein maar alomvattend deel neerzetten hoor
zal ik dat eens ff gaan doenquote:
Tis natuurlijk wel gezellig zo met zn allen...daar heb je wel een puntquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee, laten we er een avondvullende dia-avond van maken. Na sytycd en
[ afbeelding ] punt.
Gewoon doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik dat eens ff gaan doenstaat er zal wel niet mogen maar ach wat ken ons het schelen
![]()
Zo is datquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik dat eens ff gaan doenstaat er zal wel niet mogen maar ach wat ken ons het schelen
![]()
of gewoon 1, van het Vrijheidsbeeld ofzo!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je mag ook een klein maar alomvattend deel neerzetten hoor
Aha, een fan van Franse architectuur?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
of gewoon 1, van het Vrijheidsbeeld ofzo!
één is geen. (maar dat mag ook)quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
of gewoon 1, van het Vrijheidsbeeld ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |