Je moet ook een keer weten wanneer te stoppen met de wiet en paddo's, Opheliaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of een slak überhaupt voldoende bewustzijn heeft om te beseffen dat er een andere kant is
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of een slak überhaupt voldoende bewustzijn heeft om te beseffen dat er een andere kant is
is dat besef nodig om over te steken dan? Als je redeneert dat je moet weten wat er is aan de andere kant dan was Columbus nooit naar Amerika gevaren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
slomequote:
Columbus zocht naar een andere route naar het oosten, hij was dus wel degelijk onderweg naar de andere kant. Amerika lag alleen in de weg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 06:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
is dat besef nodig om over te steken dan? Als je redeneert dat je moet weten wat er is aan de andere kant dan was Columbus nooit naar Amerika gevaren.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Stuurloos het volgende:
contractbespreking is een week uitgesteld. Leidinggevende is ziek..
Tja, ik ben de komende 2 dagen vrij en hij is in t weekend vrij, dus t zal maandag/dinsdag worden..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Stuurloos het volgende:
contractbespreking is een week uitgesteld. Leidinggevende is ziek..
Dus wellicht is de slak ook op zoek naar iets anders en steekt hij niet over maar ontdekt hij iets.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Columbus zocht naar een andere route naar het oosten, hij was dus wel degelijk onderweg naar de andere kant. Amerika lag alleen in de weg.
Ik heb in de tussentijd al wel 2 nieuwe banen gehadquote:
Jobhoppert!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb in de tussentijd al wel 2 nieuwe banen gehad
Ik had een berichtje teruggestuurd! Hij is SUPERCUTE! Echt stoer!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef theKiD het volgende:
Hej zusje.. had ik volgens mij nog niet gevraagd.. maar wat vond je van mijn geitje?
Das MIJN geitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:57 schreef aardappel het volgende:
supercute EN stoer... wat voor supergeit is dat?
Kiddow GEITquote:
zoiets kreeg ik om 5:00 binnen hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
Briljant, SMS krijgen van vrienden die nu net uit de kroeg kwamen en nog aan het na-borrelen zijn...
http://www.nu.nl/binnenla(...)voortaan-gratis.htmlquote:Identiteitskaart voortaan gratis
Uitgegeven: 7 oktober 2010 11:49
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2010 11:49
AMSTERDAM – De aanschaf van de identiteitskaart is voortaan gratis. De rechtbank in Den Bosch heeft besloten dat gemeentes voortaan geen kosten meer mogen rekenen voor de aanschaf van de kaart.
© ANP
Als reden voor de uitspraak noemt de rechtbank dat de kaart niet meer voor privédoeleinden gebruikt, maar gebruiken mensen de kaart enkel om zich te kunnen identificeren.
“Zo is iemand verplicht zich te identificeren als hij gaat werken of een uitkering aanvraagt. Ook als je een bankrekening wil openen of wilt gaan stemmen is een identiteitskaart verplicht”, aldus de rechter in de uitspraak.
De uitspraak gaat in tegen de prijzen die staatssecretaris Ank Bijleveld-Schouten half september nog vaststelde.
Een identiteitskaart kost dit jaar nog 42,85 euro, en zou in 2011 maximaal 43,89 euro mogen kosten.
Denk dat dit er nog niet door is hoor. Duurt nog wel eventjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef SpeCulaes het volgende:
Ja godver, had dat lekker vorige maand gedaan
Mja las net ook al dat ze nog hoger beroep moeten afwachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat dit er nog niet door is hoor. Duurt nog wel eventjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |