Hoop dat ze zich naast haar kater ook nog wat weet te herinneren want ze smeet salarisgegevens in het rondquote:
Whoopsel is dreaming 'bout them!quote:
AI, da's wel heel erg fout!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoop dat ze zich naast haar kater ook nog wat weet te herinneren want ze smeet salarisgegevens in het rond![]()
Heb daar overigens wel wat van gezegd.
Hihihihi. Inmiddels is het spul weer veilig bij moeder en tante. Morgen mag het spul weer komen socializen.quote:
Ook wel erg grappig, ze heeft me wel op een paar ideeën gebrachtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
AI, da's wel heel erg fout!![]()
[..]
Hihihihi. Inmiddels is het spul weer veilig bij moeder en tante. Morgen mag het spul weer komen socializen.
nee joh, who needs sleepquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
Trust Ml-etje!
Ik duik er ook in. 3,5 uur slaap in 36 uur is toch wat weinig.
Overratedquote:
Ja.quote:
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
De US versie? Nummer 2? Nog niet gezien!
Wat een trut.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik ben head over heals maar ze moest vroeg naar huis omdat ze een vriend heeft.![]()
Heb ik weer.
Ja.quote:
ja, ga alleen op dates met vrijgezellenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
R&P-topic openen of kunnen jullie hiero goed advies geven?
Daar ga je weer met je vage taal.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
AHahah, je had een date date met haar?
Die zijn allemaal 19 of 20 joh.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ga alleen op dates met vrijgezellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |